|
我又黎
&L#_6|+k5p!Q;|/twww.y1.hk1. 都唔算元朗區既,我住天水圍,但日日都o係元朗返工
%t9?4c8~'~'`/K!M'?元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 2. 郊區又真係未去過,不過我覺得廈村對出個荷花池好靚架...得閒黎睇下,同埋流浮山都唔錯
)N5U;B$n0E#_1\,c3. ofcoz大大件夾抵食既壽司啦~!同埋串燒都唔錯,仲好糖水~~yeah
f&Z'n;`,B/A:O8F元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 4. 空氣好,行既野好集中,人好,d人真係有人情味dwww.y1.hk9i,y1Y'O/d)K,E!m
5. 交通費都仍然係好貴,所以無咩必要都唔會出"城"
|