標題: 元朗問一問
鄉下妹
新手上路
Rank: 1



UID 3
精華 0
積分 4
帖子 17
閱讀權限 10
註冊 2007-6-18
來自 元朗
元朗問一問

好想問下大家對於元朗有咩感覺
4m1}-g5o)D'?$oYL.香港二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路;u#F9`)h0P3U1j5@
做個小形問卷調查, 唔係為功課gaa 只係純粹問問
!l*V:n3j Ywww.y1.hk可以當個遊戲路過既隨便答答laa
&d0D,~8x,w元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, #m!?;s1[5J6m"p.B
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 2N!C*Q+a*y-~
1. 你住在元朗多久了?二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路 x*S7q8`6r
2. 最喜歡元朗哪個地方呢?二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路5D%l,r8T)_#L!`$`(A
3. 有什麼元朗美食值得推介?
'X9~3w-U'_2T)?4].C'i4. 你覺得元朗有什麼比其他地區優勝的地方?YL.香港.J*z$M&D:t.B&l6W
5. 元朗有什麼要改善的地方~?

其他  頂部
鄉下妹
新手上路
Rank: 1



UID 3
精華 0
積分 4
帖子 17
閱讀權限 10
註冊 2007-6-18
來自 元朗
我先答laa~~
"^5^+l#m!i.W%s+X
3t!T/I-I$t0]9_!T1. 我諗都有 18 年了~YL.香港2R)f*~$w%r3E(m/y(h

&~'c8S&S#r7P%c7r二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路2. 應該係南生圍~
:A,H"d0k;X+y6v"z'`0U由其係橫水渡果 part, 都係網主介紹先知道元朗有個咁天然既地方
8N3R,@3]/d1C5f*_元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, YL.香港6A)r7A2k+g%N5Y5^
3. 想推介既係一間應該係印尼人開既店~
)m-p7z"Q#Y-`.G EYL.香港雞串燒 $6 好好味~ 有時要等ga~ 起生活知味行過一條街度
&^:w%X!g;I,i3mwww.y1.hk"u&u2S3D*O:|5o*P7V*a
4. 而家既元朗交通方便左好多, 有西鐵, 輕鐵 &多個巴士站
-E7O0h-L:^'r;C"]仲有好多野買, 好多野食, 想靜又得~ 玩又得~YL.香港-y/@$H*c+{-^#O5w s
:n*a/u7O0u.N.s!l g9H"N3n
5. 嘉城廣場做唔旺~

其他  頂部
紙巾
註冊會員
Rank: 2



UID 23
精華 0
積分 121
帖子 113
閱讀權限 20
註冊 2007-6-23
我又黎
&L#_6|+k5p!Q;|/twww.y1.hk1. 都唔算元朗區既,我住天水圍,但日日都o係元朗返工
%t9?4c8~'~'`/K!M'?元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 2. 郊區又真係未去過,不過我覺得廈村對出個荷花池好靚架...得閒黎睇下,同埋流浮山都唔錯
)N5U;B$n0E#_1\,c3. ofcoz大大件夾抵食既壽司啦~!同埋串燒都唔錯,仲好糖水~~yeah
f&Z'n;`,B/A:O8F元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 4. 空氣好,行既野好集中,人好,d人真係有人情味dwww.y1.hk9i,y1Y'O/d)K,E!m
5. 交通費都仍然係好貴,所以無咩必要都唔會出"城"

其他  頂部
艾朗連儂
高級會員
Rank: 4



UID 13
精華 0
積分 630
帖子 335
閱讀權限 50
註冊 2007-6-22
天水圍都屬於元朗區範圍喎

其他  頂部
紙巾
註冊會員
Rank: 2



UID 23
精華 0
積分 121
帖子 113
閱讀權限 20
註冊 2007-6-23
我成日都覺得天水圍俾人isolated左~wahahhaha

其他  頂部
Tigger
註冊會員
Rank: 2



UID 55
精華 0
積分 70
帖子 68
閱讀權限 20
註冊 2007-6-29
1.住咗唔係好耐咋..3年! YL.香港)b1t3~*b#K#@*e!w
2.其實我like上、下白泥呢個地厲空氣真係好景又靚
*B(o8P3y!Q8b4^1Ewww.y1.hk3.唔怕熱氣嘅!元朗咁多BBQ就啱哂我喇!但講到好味好玩、方便我覺得大、小欖個場都唔錯!(咁講算元朗ma?)www.y1.hk2j'l8a.b+m-B(w*S+d9H$r:t!@
4.但其實我好多fd都like入嚟食平嘢買靚嘢!有d索性搬埋入嚟 元朗比人覺得咩都低($)過Kln嘅!
"K2}#D%r&A'L*WYL.香港5.嘉城真係個死場...嘥料!個場個design好多問題?之前嘅小販檔重旺...真可憐

其他  頂部
christinaready
新手上路
Rank: 1



UID 48
精華 0
積分 21
帖子 41
閱讀權限 10
註冊 2007-6-28
我都黎
*g1V4G%x3b,[7Z1s*c#x1.住了十五年www.y1.hk3r6A6^5\/Y/j
2.大帽出夜景最靚,有時好天仲望到青馬大橋呢!至於上下白泥都好正
9A,Z2A,K4c9H二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路3.彪記,永年的麵,一個字--正
4G&i9l5]%G2?YL.香港4.元朗的人情味濃,對元朗的歸屬感好強.而且無論日or夜的生活都咁多姿多采;仲有一樣引以為榮的事,元朗人的十五二十(猜玫)好勁
5e!U1L p,c$j3[3z4Nwww.y1.hk5.車費好貴,嘉城令人失望

其他  頂部
smartlam
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 140
精華 0
積分 305
帖子 173
閱讀權限 30
註冊 2007-7-24


QUOTE:
原帖由 christinaready 於 2007-7-11 01:52 發表 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 1J0o0Q5o9g9L2Y4T
仲有一樣引以為榮的事,元朗人的十五二十(猜玫)好勁...

)O!{$Q(x'm:k q"a元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, .z"?*a4D$?"C
冇錯...我以前出襯市區落吧,猜襯十五廿都所向無敵,但才拳元朗就屎~

其他  頂部
mingling0331
註冊會員
Rank: 2



UID 278
精華 0
積分 146
帖子 22
閱讀權限 20
註冊 2007-10-3
1.我住咗元朗24年元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, ,l;u-f+T6_2G
2.白泥可惜不便
%l6W#M+a(Q,q4.可以帶住我d寶貝狗行街,最好就食!m"W'v$f4]'O7~
3.彪記,永年,泗記肉片飯+排骨汁&豉油,順得(老)味,洪記燒(月南),
:q.L(n"I7^7D:O*a4a(d元朗廣場後冬菇亭粥檔嘅白粥油炸鬼+斎腸(早上)
+_;x1k3u9K"q$o二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路元朗廣場旁菲律賓婆串燒,榮來樓乳鴿(晚間),國際餐廳飲品(早上).....二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路4h(`3Z#w,B%]
太多了不能盡錄
+K2v+g2b&e%M(owww.y1.hk5.冇咗嘉城酒樓,d老街方散哂,又冇一 間酒樓拍得住嘉城d食物水準,差太遠 ;O7V.Q(b.i:y1t
雖然喜上喜係嘉城d人,但都...唉
:X(I.\!M#X)x0o2T&元朗買餸貴咗好多eg$9一斤菜心,以前$5有2斤(3年前都係)8v&|(|1]7g!y0q'L"W
車費貴,新式商場撈唔起

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 00:07

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver