|
不應是雪種問題,上下格都不夠凍才有機會是雪種問題。YL.香港3N.k2C+@3o,[+I!c5E
應該系通風口元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, (Y$y5v7`3Y!Z8v7K
1.) 風扇壞了 2.)氣口被結冰阻塞。
7F5c9n6x/r#a/P)G-
(S-k)w2W&K:M方法:
'@.H Q/U'fYL.香港1.) 死證,搵師傅睇,都唔知得唔得元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, .Q3v;u'{"r$e*t"y)W
2.a) 拔開電源插,取走內裡物品,及打開雪櫃門 2-3日起碼(以前試過3日仲有塊冰未溶),溶內膽的雪要長時間。
2k#Y5z9g:\8z2H3Qwww.y1.hk2.b) 急用:拔開電源插,取走內裡物品,放盤熱水入內及關雪櫃門,不停換入熱水唔知幾多次,才溶晒。
|