標題: 回收箱的疑惑
bio咪咪
註冊會員
Rank: 2



UID 32
精華 0
積分 133
帖子 114
閱讀權限 20
註冊 2007-6-24
回收箱的疑惑

電影 / 劇集橋段 - 寶齡球場lock架............作交收地點.............百合匙.........YL.香港;J*|$d6y)A
YL.香港3s+}1C6R*]/M*B8|.I+j
某日晚上我帶我的愛犬到元朗劇院附近行街街, 回程時路經大球場約22:30至23:00, 停車場與大會堂之間路旁, 放置了一個舊衣回收箱, 來自xx軍機構, 見到一個年約30-35歲上手臂紋身的男子踎在箱前正在取東西, 手拿一包后, 上鎖. 當時沒刻意聯想, 但過了5分鐘后才突然靈機一觸, 點解點解點解 - 太多疑問................YL.香港+x8H!A!q4I&e

"?#f&P9h$H5@9B元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 1, 時間 - 太晚了, 不會加班收件(掛)
+|5[8s7s$w;P4u;zYL.香港2, 制服 - 穿便服
6S8A8`;e5Q-^#|YL.香港3, 環境 - 沒有機構車輛在旁協助
7p5R9B/?+r*n5J4Kwww.y1.hk4, 人物 - 單獨行事, 沒有同行者'G+c8J2e9^-i:N/I
5, 物件 - 手只取一包, 但箱內還有一包, 難道醉翁之意不在酒??
#Y;B"o-q0L2h!r6, 行為 - 為何急急關門上鎖0Y'G#q+@1S+a2J

/u$\/V v&[#o)m:@事后我巳聯絡上述機構, 有一女子接電:
"l0_!T$a#v7L(?1o5j%?$P舉報前我上網看過有關回收箱擺放地點及箱之外型, 再與她求証, 她說全部放置的箱都是跟網上看到的一律新款箱. 但我看到的是很舊而設計跟本與網不同她說的新款, 奇怪又問她, 會否給人盜用她們機構名義作牟利, 問她要否留下我的電話作記錄, 她就不耐煩說: 下次見到這情況, 叫我即時報警就得哦. 唉!好人難做.YL.香港0J5I3m7`4}

)["|6s7]$D'~.pwww.y1.hk[ 本帖最後由 bio咪咪 於 2009-6-16 23:47 編輯 ]

其他  頂部
lcc_hk2004
註冊會員
Rank: 2



UID 3298
精華 0
積分 62
帖子 89
閱讀權限 20
註冊 2009-5-26
回收箱

oh no.. www.y1.hk#n-A n8N6}*N$g8V.r6W
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路-e4k'I8|6n/S&s5g
I guess the man is a robber.... (or maybe he need the clothes...) o(B t/M3n&{,\

'M!P8U D4`$A)t1C+O二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路anyways, support you!

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
嘩!!!!! 好勁呀你!!!!!
!Y"V-~%M/D1i!d5m.W!T*V咁都比你諗到!!!!YL.香港'l5Y7?'C!N5n3t0w8E%L
我最開初睇都唔明有咩古怪, 慢慢諗下又係WO,元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, '`%T$b2E2s7h$j1V&o
又可能真係有罪案發生WO!!!!!
!E(\1x!x3l-t2^8w5I.C6a,F'M下次見到咁既環境, 真係唔好理咁多,*F0j*r%U3@.f%W
報左警先講LU!!!!

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong


QUOTE:
原帖由 lcc_hk2004 於 2009-6-17 01:44 發表
,X;c7s;V8E&N,c oh no.. 8U1@7M)[$A/x)S-j%e
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路6m.G;h"C2a
I guess the man is a robber.... (or maybe he need the clothes...)YL.香港3c3m;v$K8B'k;o&y0A

!`-x;r u2I"zanyways, support you!

元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, *\&d!o,F7Z
我唔係諗偷野呀!
1}(W7H6I"I/d元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 我諗係可能有人神早放左D野落個回收箱度,元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,  ^2R2~:y*z/|$b(K
等交收!!!
"G-H8w9A&D%e2y.V-_2O%v-d元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 跟住果個年約30-35歲上手臂紋身的男子黎拎貨呀!

其他  頂部
bio咪咪
註冊會員
Rank: 2



UID 32
精華 0
積分 133
帖子 114
閱讀權限 20
註冊 2007-6-24
我覺得最諷剌是叫我報警, 住元朗的人都知道我所描述的地方, 正正在元朗警署對面位置. 如真是犯法行為, 豈不是最危險的地方是最安全. 嘩......攪笑, 拍戲橋段咩.

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
YA!!! 完全同意!!!!

其他  頂部
lcc_hk2004
註冊會員
Rank: 2



UID 3298
精華 0
積分 62
帖子 89
閱讀權限 20
註冊 2009-5-26
回復 #4 onefree 的帖子

講到好恐怖咁....

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 00:09

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver