標題: 邊隻數碼相機牌子好
pingping
新手上路
Rank: 1


UID 2565
精華 0
積分 46
帖子 53
閱讀權限 10
註冊 2009-4-7
邊隻數碼相機牌子好

想問吓有邊隻數碼相機牌子好d呢?多多賜教。Thank you!二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路;t/y:l%x-W t1s

(p/Z,v5C4M { k:M8W1L[ 本帖最後由 pingping 於 2009-4-20 23:28 編輯 ]

其他  頂部
師奶A
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 1477
精華 0
積分 425
帖子 341
閱讀權限 30
註冊 2008-11-14
回復 #1 pingping 的帖子

PENTAX~~
"x8y9E;u8E3@!c%V*S(dYL.香港售價唔貴,鏡頭靚。

其他  頂部
pingping
新手上路
Rank: 1


UID 2565
精華 0
積分 46
帖子 53
閱讀權限 10
註冊 2009-4-7
回復 #2 師奶A 的帖子

多謝妳幫忙,近日也有留意d機款,Cannon,Nikon都幾型.而豐澤個職員就勁推Olympus.3款都係3千樓下.點揀呢?

其他  頂部
brian3032005
註冊會員
Rank: 2



UID 2450
精華 0
積分 195
帖子 203
閱讀權限 20
註冊 2009-3-26
我就用開benq...`價錢好合理...我早1個月買左1000萬像數都係$680

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong


QUOTE:
原帖由 師奶A 於 2009-4-21 16:00 發表 %W7o8S,D#h1^
PENTAX~~www.y1.hk,W0b8{1z&u0Q8G S2w
售價唔貴,鏡頭靚。

0J-g"j }9J2z*Wwww.y1.hkya!!!!!!!
(I"M2A0v4x我都係用PENTAX!!!!!YL.香港"V h7C"w)v9P*j'c){
因為呢隻牌子係專門出相機的,
i"Y7e.~ D5V;NYL.香港而且價錢合理唔太貴, 鏡頭又OK靚, 所以買佢
'V;Q'Q&l%~9m&?www.y1.hkBUT 如果你唔想買呢隻牌子, 都盡可能買番D專門出相機既品牌, 會較為"襟"用D,元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 4R3u4\1Q0Y2i6o-D.R
E+有好多電子產品都有出相機, 都係好多功能, 又實用又正, 影出黎D相都好靚,
0Z9E,B'T+G2`/\3[$C/~二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路BUT唔夠"襟"用, 較易壞, 就算係大品牌都係咁,
3E'f0h.K7f元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 所以買D專門D既好, 你睇果D牌子都OK架,
2]8m*S5R3E5@'uwww.y1.hk我個人覺得Olympus較為"襟"用D啊!!!

其他  頂部
pingping
新手上路
Rank: 1


UID 2565
精華 0
積分 46
帖子 53
閱讀權限 10
註冊 2009-4-7
Thank you !

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
我都想買部, 又係豐澤個職員,but唔記得佢推Olympus & samaung,
#y&X7A8o;k,@9T元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 因為比較冷門 & 唔夠型, so 未買, 7~"w(O#k(R:x8^'w5o
,k {.S1M9N
and元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, !t3S$]$A$t5a0j4k*}0r%k
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, :i f6v4U/k-b-m7W
我想問, D 機拍片時, 係咪冇得zoom, 或者 zoom 到, 但冇聲,2?1K:q*H.?(U
唔該.

其他  頂部
pingping
新手上路
Rank: 1


UID 2565
精華 0
積分 46
帖子 53
閱讀權限 10
註冊 2009-4-7
samaung 你要小心電量的備用時間.買Nikon機會較大,睇老細點決定喇!!!

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
回復 #8 pingping 的帖子

NIKON多数入电芯.好大食,我都係用三星 KA

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong


QUOTE:
原帖由 SiuFat 於 2009-4-30 01:10 發表
)k7R:?$R8d我都想買部, 又係豐澤個職員,but唔記得佢推Olympus & samaung,
$e-m2l |-k3s:I.P*{ B:\&^)R因為比較冷門 & 唔夠型, so 未買, 二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路*n!h9H8{;H-V1f
/b l%B4G*_)F/Z5i
and
2}-m%w4Y(_$U元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, )e-r9k&M(b5j.@+h
我想問, D 機拍片時, 係咪冇得zoom, 或者 zoom 到, 但冇聲,
.Y.N!|(m2G3\&RYL.香港唔該. ...

;I,F$Q'W'a%m
一部正常功能齊全既相機拍片時一定有得ZOOM,
8m)V"[&M1L;r-J至於有冇聲係殷各種不同機種而異, 但部機有冇ZOOM 到,你係會睇到架WO!!!

其他  頂部
師奶A
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 1477
精華 0
積分 425
帖子 341
閱讀權限 30
註冊 2008-11-14


QUOTE:
原帖由 pingping 於 2009-4-28 19:50 發表 $w/?!Q)S6N*l F"D4R.P
多謝妳幫忙,近日也有留意d機款,Cannon,Nikon都幾型.而豐澤個職員就勁推Olympus.3款都係3千樓下.點揀呢?

4q)C*|)h#Y6Q:j)C#L.D元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 如果比我揀,我會要cannon。
4{3_.I!u6X!x其實最緊要合用,自己又鐘意就OK啦。YL.香港*U r;R!}%g&w
職員講嘢不可信哂.....

其他  頂部
~瑩子~
新手上路
Rank: 1


UID 2708
精華 0
積分 19
帖子 21
閱讀權限 10
註冊 2009-4-18
我都準備買過一部數碼相機,其實係旺角D相機鋪定豐澤...百老匯好呢?

其他  頂部
師奶A
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 1477
精華 0
積分 425
帖子 341
閱讀權限 30
註冊 2008-11-14


QUOTE:
原帖由 ~瑩子~ 於 2009-5-3 20:50 發表
6d ^2V:j4|%dYL.香港我都準備買過一部數碼相機,其實係旺角D相機鋪定豐澤...百老匯好呢?

#v7Z#b!G*d#c R二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路國美  比豐澤、百老匯標價平DD

其他  頂部
pingping
新手上路
Rank: 1


UID 2565
精華 0
積分 46
帖子 53
閱讀權限 10
註冊 2009-4-7
回復 #12 ~瑩子~ 的帖子

百老匯D職員服務幾好架.(中肯dd...我覺得!)

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
可以去DSC度格下價,睇下有冇得平D$A2N/R:p!q6_
元朗果間都幾好, 任你試, 任你睇, 唔岩睇到岩,&X)G'j4w&T1V(q8v
好多大公司試多幾部D Sales就變面

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 04:12

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver