標題: 元朗問一問
鄉下妹
新手上路
Rank: 1



UID 3
精華 0
積分 4
帖子 17
閱讀權限 10
註冊 2007-6-18
來自 元朗
元朗問一問

好想問下大家對於元朗有咩感覺
.u)M8q4j7b9J.\-v2Pwww.y1.hk:a3N9e;H5Q!s"x#c
做個小形問卷調查, 唔係為功課gaa 只係純粹問問元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, .J;Q.H.f+z+R5g"[4^
可以當個遊戲路過既隨便答答laa
;J9E1i'g'C(f3r$[9P0K.d&Fwww.y1.hk$T#n#n'C"Z#@7r&j(Z
YL.香港(`#^!r"\;V7d9v
1. 你住在元朗多久了?
1F0Y%x4D9a2r/iYL.香港2. 最喜歡元朗哪個地方呢?YL.香港9U8J#r.m;a%W6g;h']
3. 有什麼元朗美食值得推介?YL.香港 I3G#j1g,i!j1{-T'V
4. 你覺得元朗有什麼比其他地區優勝的地方?
-?-q9p.X+`8w$k!o5. 元朗有什麼要改善的地方~?

其他  頂部
鄉下妹
新手上路
Rank: 1



UID 3
精華 0
積分 4
帖子 17
閱讀權限 10
註冊 2007-6-18
來自 元朗
我先答laa~~www.y1.hk)j9e7W'`7A1A
www.y1.hk!{7L'n e9v8p,X4T
1. 我諗都有 18 年了~
)Y)O:b(I0q二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路$`(|#n7b(j"b-o
2. 應該係南生圍~YL.香港!X&Q0a:e.? H)q
由其係橫水渡果 part, 都係網主介紹先知道元朗有個咁天然既地方
*m$i2q!E)k)m*S二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路+Q9n*P9z&n/p)@&]
3. 想推介既係一間應該係印尼人開既店~
*i!p;t d5J)o I雞串燒 $6 好好味~ 有時要等ga~ 起生活知味行過一條街度
.V,k,n:\8P:j1B二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路
5n*S8y%V"O8} m二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路4. 而家既元朗交通方便左好多, 有西鐵, 輕鐵 &多個巴士站元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, ;l5D1N7f5r(Z;w8q#q6F
仲有好多野買, 好多野食, 想靜又得~ 玩又得~元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 3j-u$D:[$M1H:B&z)v
8E9n1o9I#o$V9c
5. 嘉城廣場做唔旺~

其他  頂部
紙巾
註冊會員
Rank: 2



UID 23
精華 0
積分 121
帖子 113
閱讀權限 20
註冊 2007-6-23
我又黎-X$U;g6v0H6I-O"y R1T
1. 都唔算元朗區既,我住天水圍,但日日都o係元朗返工
0G+K1c7\)C)u2[二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路2. 郊區又真係未去過,不過我覺得廈村對出個荷花池好靚架...得閒黎睇下,同埋流浮山都唔錯
0g1v.^!f'j1b)f&y,|$W5^"R3. ofcoz大大件夾抵食既壽司啦~!同埋串燒都唔錯,仲好糖水~~yeah二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路%t$u9G!]:\
4. 空氣好,行既野好集中,人好,d人真係有人情味d
:J(A4Y)R:X1C8_'Q二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路5. 交通費都仍然係好貴,所以無咩必要都唔會出"城"

其他  頂部
艾朗連儂
高級會員
Rank: 4



UID 13
精華 0
積分 630
帖子 335
閱讀權限 50
註冊 2007-6-22
天水圍都屬於元朗區範圍喎

其他  頂部
紙巾
註冊會員
Rank: 2



UID 23
精華 0
積分 121
帖子 113
閱讀權限 20
註冊 2007-6-23
我成日都覺得天水圍俾人isolated左~wahahhaha

其他  頂部
Tigger
註冊會員
Rank: 2



UID 55
精華 0
積分 70
帖子 68
閱讀權限 20
註冊 2007-6-29
1.住咗唔係好耐咋..3年!
A1Z$~7V:n/p)~;\YL.香港2.其實我like上、下白泥呢個地厲空氣真係好景又靚
,t,R$T9C)I7m s(]-T3.唔怕熱氣嘅!元朗咁多BBQ就啱哂我喇!但講到好味好玩、方便我覺得大、小欖個場都唔錯!(咁講算元朗ma?),F-['A)~0f1A#?/y
4.但其實我好多fd都like入嚟食平嘢買靚嘢!有d索性搬埋入嚟 元朗比人覺得咩都低($)過Kln嘅!3O+^6m9Y7k$y,x2k(I,B4V
5.嘉城真係個死場...嘥料!個場個design好多問題?之前嘅小販檔重旺...真可憐

其他  頂部
christinaready
新手上路
Rank: 1



UID 48
精華 0
積分 21
帖子 41
閱讀權限 10
註冊 2007-6-28
我都黎元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 5{8c!D"q%n6k(B&A!W'Q
1.住了十五年
&m'v*`)g%\2hwww.y1.hk2.大帽出夜景最靚,有時好天仲望到青馬大橋呢!至於上下白泥都好正
I4z,g5s6F;c1JYL.香港3.彪記,永年的麵,一個字--正
;@+T"q'w4E&}$p%b Q二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路4.元朗的人情味濃,對元朗的歸屬感好強.而且無論日or夜的生活都咁多姿多采;仲有一樣引以為榮的事,元朗人的十五二十(猜玫)好勁
6~%{1q'U:G;}0[YL.香港5.車費好貴,嘉城令人失望

其他  頂部
smartlam
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 140
精華 0
積分 305
帖子 173
閱讀權限 30
註冊 2007-7-24


QUOTE:
原帖由 christinaready 於 2007-7-11 01:52 發表
!i8@)^6K)m+N#{8Q/I仲有一樣引以為榮的事,元朗人的十五二十(猜玫)好勁...

YL.香港 b-Z2h8^1L

:\8{ |9O%I#U&}*Iwww.y1.hk冇錯...我以前出襯市區落吧,猜襯十五廿都所向無敵,但才拳元朗就屎~

其他  頂部
mingling0331
註冊會員
Rank: 2



UID 278
精華 0
積分 146
帖子 22
閱讀權限 20
註冊 2007-10-3
1.我住咗元朗24年
9x*?,E4I6@/N#XYL.香港2.白泥可惜不便 YL.香港(x%w0d)g%e R/L7E6Y
4.可以帶住我d寶貝狗行街,最好就食!q3`2G-L,I-~)K
3.彪記,永年,泗記肉片飯+排骨汁&豉油,順得(老)味,洪記燒(月南),
$d9O:r8C)y3\%F'F元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 元朗廣場後冬菇亭粥檔嘅白粥油炸鬼+斎腸(早上)
:E"R:t"z9i0~0i%D4J7i二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路元朗廣場旁菲律賓婆串燒,榮來樓乳鴿(晚間),國際餐廳飲品(早上).....%Y \']!B*H/|4v/l%J
太多了不能盡錄
;r!g*l,v0f!j$v二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路5.冇咗嘉城酒樓,d老街方散哂,又冇一 間酒樓拍得住嘉城d食物水準,差太遠 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 4x-B(X'M$O!m#W'q
雖然喜上喜係嘉城d人,但都...唉
.S'r0S4j%K1D(m二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路&元朗買餸貴咗好多eg$9一斤菜心,以前$5有2斤(3年前都係)二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路;J0?,g5l-T5R&a/B3{
車費貴,新式商場撈唔起

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 00:39

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver