標題: 腱鞘囊腫的手術 先及後的事. (在手腕關節)
Virginia
高級會員
Rank: 4


UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
 
發表於 2008-11-17 19:17  資料  個人空間  短消息  加為好友 
腱鞘囊腫的手術 先及後的事. (在手腕關節)

請問有沒有人清楚有關 腱鞘囊腫的手術, 先及後要留意的事? (在手腕關節)
3n6g:g:B1F-]元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, +t!r%h4p8[+?3y#g7b
本人都只是在網上找到一些資料. 希望多作了解.  不知有沒有人有朋友有親身的經歷可以告知我.元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, -Z/?.\0G!r6g-j&L%^

.@3J7K3D$r0l9H$c9^#R謝謝!
)S&U3_)z4O3WYL.香港
/s2G%c+]+Q0R0~ J"]4T1_6HVirginiaYL.香港2z!u0\#J*M6B%~;{)O

6F1@(M0O-S0D!E3K(Y[ 本帖最後由 Virginia 於 2008-12-11 23:37 編輯 ]

其他  頂部
ykbbq
新手上路
Rank: 1



UID 1127
精華 0
積分 36
帖子 30
閱讀權限 10
註冊 2008-9-16
 
發表於 2008-11-17 19:34  資料  個人空間  短消息  加為好友 
但基本上也是一種肌腱滑膜或腱鞘的發炎,因此如果沒有不舒服或活動受限,可以不必積極治療,只觀察即可. 但如果疼痛或太大而影響到手部的功能時,就要考慮進一步治療.YL.香港(w%m/A7l.u!],I
YL.香港*M2L9L8H5W;\9a
1. 針頭將其內容物抽出,抽出物通常是一種類似凝膠的液體*e })N/H0a/x(a8j7G
2. 也可將其捏破, 但這些方式都只能使腫瘤暫時消失一段時間,再次復發的機率相當高!t2E8[!b0O*W
3. 根治的方法是手術將整個囊腫連同滑膜切除,才能一勞永逸,但不完全的切除,仍有可能使腫瘤再發
:S!u*j.x-f6k3a*Ywww.y1.hk
*q-C%l5l,h.?6|(N但有一定的風險.

其他  頂部
Virginia
高級會員
Rank: 4


UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
 
發表於 2008-11-17 20:00  資料  個人空間  短消息  加為好友 
事因早兩年前的一個冬天上午起床不小心弄傷了關節, 之後的半年都有看醫生, 後來都ok啦, 不過慢慢就發現多了一粒如豆的物體在手腕上, 初時不痛不過到近半年在做家務時已很痛. 專科醫生說可能在修復過程有瑕疵, 而造成的黏液性退化.  要做手術. 不過因手術的位置問題有些風險....  因位置處於近動脈, 而且如做得不好會致造成手部血液循環的完全阻斷..... 他的說話好嚇人啊...... 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 1Z7a!M:n+F S8u*p
9g(q'K2{&y,c$`;`+~'\/X
Virginia
`'i!Z7\$?,bYL.香港
4^.i&G5a%{2?.G,O[ 本帖最後由 Virginia 於 2008-11-17 20:03 編輯 ]

其他  頂部
艾朗連儂
高級會員
Rank: 4



UID 13
精華 0
積分 630
帖子 335
閱讀權限 50
註冊 2007-6-22
 
發表於 2008-11-18 00:01  資料  個人空間  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Virginia 於 2008-11-17 20:00 發表 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,  n*P/E/j1H:M+{;C/n&L
事因早兩年前的一個冬天上午起床不小心弄傷了關節, 之後的半年都有看醫生, 後來都ok啦, 不過慢慢就發現多了一粒如豆的物體在手腕上, 初時不痛不過到近半年在做家務時已很痛. 專科醫生說可能在修復過程有瑕疵, 而造成 ...

+^6W.Z5t6d4A"n5n+T元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, )K(j1A$E7n-x6c*o.]9A
嘩,好嚇人喎...............

其他  頂部
Virginia
高級會員
Rank: 4


UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
 
發表於 2008-11-18 00:42  資料  個人空間  短消息  加為好友 
是呀. 我照了x-ray, 下月頭就知到實況, 正考慮是新年前定新年後做手術 (因屯門的期好長, 所以轉到博愛做).
7k4^4Y/g7}&F二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路"i8L5[%l:z-g!O7u/O
YL.香港)V:y7Q)P/[#r9m8u+\:~
唔知博愛的醫生手勢好唔好呢??
*t7t6G"k'l.u1Q6|;s4A元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
4l5@ g7L%D;B7d5P有點擔心.  Virginia

其他  頂部
艾朗連儂
高級會員
Rank: 4



UID 13
精華 0
積分 630
帖子 335
閱讀權限 50
註冊 2007-6-22
 
發表於 2008-11-18 00:54  資料  個人空間  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Virginia 於 2008-11-18 00:42 發表 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,  w:k"p,~8k1[8e!~2@!N
是呀. 我照了x-ray, 下月頭就知到實況, 正考慮是新年前定新年後做手術 (因屯門的期好長, 所以轉到博愛做).
8z4A1v-e,h0H4iYL.香港
(t(~1G2K9[9s8k5K9v1Z.B
/C3m&_'s:d-f0\.Awww.y1.hk唔知博愛的醫生手勢好唔好呢?? *`0g1x9|"u f%E&|

*`"U$F8o&g"_4j;i.i元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 有點擔心.  Virginia ...

S"B2d.[;n+_:g#O:n元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 1k8w)R1z,F
呢樣我答唔到你啦,有冇其他人知呀?幫幫手啦........

其他  頂部
Virginia
高級會員
Rank: 4


UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
暫定於下星期四去博愛見麻醉師 check 下先, 考慮到底全身定半身麻醉...  如ok就會於聖誕節前再入院做手術了.
/Y%I/Z2{(F x9R9~YL.香港元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 9d+g'i)C!Z-r3|0c"v)A
心情有點緊張. 因醫生說因那位置正正在血管上. 故有一定的危險. 而且手術後手部的運動/功能均會在一段時間內未能復完.....
2m5p0b7A2~元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, www.y1.hk(|6R.M+m x I4I
故此心情有些復雜.
5^5};q5W6?.L2q+^二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路
%]!Q$H-C,B7F2P6^)j元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, Virginia

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
我仔仔在暑假時手腕对上,關節位也長了個小倉,不痕不痛,九月時變大左,於是帶他去元朗仁愛堂田家炳医務中心看,医生在冇用麻醉下用手按爆佢,痛到兒子呱呱哭,前前後後覆診洗傷口約花了仟元,在經濟情況咁差下,若非必要也不用3天一次咁看病,可是十月初那傷口又流膿,於是又番去看,那医生竟說我好唔KEEP着看,我話我係单親,要量入為出,但他竟話,唔聽你解釋,唔可以寫介紹信,又冇得做手朮,冇得医!嘩!一個看$$而冇医德既医生,我即走,於是去元朗西鐵站下個私家医生,又要再搞一輪,被佢DUMP 雞,又話食抗生素(原來係VC)個傷口$0.5咁大,所以又係冇麻針下用針挑穿蒼仔,但佢好屎,搞唔到,於是我要佢立即寫信比我看急症,單寫信$100 十$140診金,

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
于是帶着血滴滴既仔去博愛,医生幫佢清洗傷口後,叫我於OFFICE HR.排專科,点知竟排到2010 DEC真係死左都未輪到www.y1.hk5{+?:k)P*Y*z
于是立刻求助,佢地好快咁2 WEEK後約到個快期先見医生,跟著4天後安排到切左個蒼,博愛最好係人流少,好似入左圍村咁 而家好番晒啦!

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
元朗仁愛堂田家炳医務中心, 我淨係去過幾次睇牙,YL.香港(W.M'B6u8D5G
唔知係医生問題定點啦, 詳細唔多講啦, 總感覺得幾呃錢囉.

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
I 'll never  come here again

其他  頂部
Virginia
高級會員
Rank: 4


UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
Korealan, 您所說那醫生有沒有說那小瘡是因何來? 因為每事知道原因會更清楚如何處理.  
6]/R-m-{.J二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路
6[6w/e i-Q$S如果您兒子的那瘡是與我的那瘡是屬一類, 医生是不會使用麻醉下用手按爆佢此為事實, 只是因我的情況已不能這樣做了(因為已開始實). 故此做法對我已沒有效. 因我之前已在網上及向不同醫生查詢了此病所有可能帶出的問題. 故現在已放心了好多.YL.香港)i$n+~:W#r5u1I;e)Z

*r'_:W-r%X/n$_0q$uVirginia

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
個個都唔同講既!田家炳既醫生竟話唔知,佢唔用麻藥係因為診所冇 後來仲話係肉毒TIM呀!佢個牌唔知点考返來www.y1.hk$f.I&d*S5L+L)i9i&|2B2h
至於西鐵診所說是暗瘡,有冇聽過生係手架?SHORT SHORT地!博愛医生話係毛襄發炎,佢好似粒豆,又似小膿癚

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
但博愛做手朮時係半麻醉既

其他  頂部
Virginia
高級會員
Rank: 4


UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
Korealan, 這樣可能與您有不同, 故我亦不敢亂說, 我的已證實是腱鞘囊腫, 由於已影響了日常工作時都未能用力.  
"[+f%z9N.R'W2C元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
5i'F,s/b H(o-~$A&V元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 已照了x光, 因在血管之上, 故且要見麻醉師看看我是全身定是半身.  8x2b2l `#f

7d)?8n:y3h,I8{ V#{元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 謝謝您的分享. YL.香港3Q*g;n+O:M!d-A)v$x4D

:t4x/P!H6N.j9C2\(K(iwww.y1.hkVirginia

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 03:40

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver