遊客:
註冊
|
登錄
|
幫助
YL.香港
»
留言版
» 財爺有錢派...
‹‹ 上一主題
|
下一主題 ››
25
1/2
1
2
››
投票
交易
懸賞
活動
其他分類
|
打印
|
推薦
|
訂閱
|
收藏
標題: 財爺有錢派...
師奶A
中級會員
UID 1477
精華 0
積分 425
帖子 341
閱讀權限 30
註冊 2008-11-14
點取 #1 這文章的網址
大
中
小
發表於 2011-3-2 11:26
資料
個人空間
短消息
加為好友
財爺有錢派...
正!正!正!
www.y1.hk5M:T'}-X6\*e%x
超開心呀!
其他
叮噹
註冊會員
UID 11505
精華 0
積分 157
帖子 190
閱讀權限 20
註冊 2010-7-20
點取 #2 這文章的網址
大
中
小
發表於 2011-3-2 11:37
資料
個人空間
短消息
加為好友
財爺:不注資 每人派六千
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路7G&w${7_.R:g
4w#s4[;c9G1Y4P3n)G!pYL.香港
財政司 長曾俊華 決定收回財政預算案注資強積金 的做法,全港18歲以上永久居民可以直接獲取6000元。
www.y1.hk)f8N9b:E6p*n"d3~1D#g6@
6T(k,M9A0\ M0X
曾俊華今晨再約見建制派議員,介紹其修訂財政預算案後的措施後宣布,考慮到近日公眾對6000元注資強積金做法的不滿,決定轉換平台,18歲或以上永久性居民,可按意願全數直接提取6000元,此舉令更多市民受惠,包括公務員、家庭主婦、退休人士等。對於仍未受惠此措施的有需要人士,財爺表示會預留一筆款額處理。
YL.香港5X0k8B/j3A"^-F
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, "B;H)G.M/l+m*G/\
財爺又說,為回應中產人士對財政預算案的不滿,決定寬免薪俸稅及個人入息課稅75%,上限6000元。
其他
叮噹
註冊會員
UID 11505
精華 0
積分 157
帖子 190
閱讀權限 20
註冊 2010-7-20
點取 #3 這文章的網址
大
中
小
發表於 2011-3-2 11:45
資料
個人空間
短消息
加為好友
開心呀!開心呀!開心呀!
其他
師奶A
中級會員
UID 1477
精華 0
積分 425
帖子 341
閱讀權限 30
註冊 2008-11-14
點取 #4 這文章的網址
大
中
小
發表於 2011-3-2 12:08
資料
個人空間
短消息
加為好友
QUOTE:
原帖由
叮噹
於 2011-3-2 11:37 發表
www.y1.hk"d%m!~;@-T9d(p/c)e/r
財爺:不注資 每人派六千
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路6G2i9T3F,t:|:m8A8j
www.y1.hk6?9["n(g'K,c
財政司 長曾俊華 決定收回財政預算案注資強積金 的做法,全港18歲以上永久居民可以直接獲取6000元。
#F8C(Y;W:_,J.e
;D7t(j"P)S3Z-p
曾俊華今晨再約見建制派議員,介紹其修訂財政預算案後的措施後宣布,考慮到近日公眾 ...
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路/a%D+A9n$e0E1v0r
一早係咁咪好囉,係要搞到天怒人怨先知衰。
其他
ylwing
中級會員
UID 364
精華 0
積分 243
帖子 167
閱讀權限 30
註冊 2007-12-15
點取 #5 這文章的網址
大
中
小
發表於 2011-3-2 22:34
資料
個人空間
短消息
加為好友
唉
益o左好多大陸人
在香港住滿7年就有錢攞
我地這些土生土長的真正香港人就要養埋那些大陸人:@ 過份!!
其他
mingmui2005
中級會員
UID 2896
精華 0
積分 223
帖子 218
閱讀權限 30
註冊 2009-5-1
點取 #6 這文章的網址
大
中
小
發表於 2011-3-3 11:03
資料
個人空間
短消息
加為好友
財爺有錢派大家都開心
其他
Korealan
論壇元老
UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
點取 #7 這文章的網址
大
中
小
發表於 2011-3-3 17:33
資料
個人空間
短消息
加為好友
QUOTE:
原帖由
YCY
於 2011-3-2 23:11 發表
:A-m(y5c#i(O*M(r二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路
www.y1.hk:e"n0f#~$u7X-E#k,\
/y/y9l6t.[4V.l,@
"n,~/e(y"d4owww.y1.hk
是的, 佢哋呢班大陸人仲話歧視佢哋wo!! 我話呢d唔係歧視呢d係住咗7年以上為香港打拚的香港人應有o既權利! 外國都唔會俾d外來人有呢d福利啦! 過嚟香港搶呢樣搶嗰樣,仲想霸埋呢d嘢, 好心佢哋d大陸人問吓佢哋國家有 ...
%Y-@"m5A0H'X7@-J.].hYL.香港
非常同意!在外國,如不是公民,很多福利係無份既,D錢係我D納税人既,血汗錢!他們有嗎?所以唔比他們是應該的!!!
其他
師奶A
中級會員
UID 1477
精華 0
積分 425
帖子 341
閱讀權限 30
註冊 2008-11-14
點取 #8 這文章的網址
大
中
小
發表於 2011-3-3 18:29
資料
個人空間
短消息
加為好友
大嗱嗱6仟蚊喎!我哋有,佢哋冇…
.o(f1R){:G9Q!|(Y二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路
梗係要揾D嘢出嚟講吓啦,
.~!]6J)A-Q7Z&r,e3[!b:_7W5b二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路
例如:歧視、唔公平,你哋要食飯,我哋唔使食呀?等等…
其他
師奶A
中級會員
UID 1477
精華 0
積分 425
帖子 341
閱讀權限 30
註冊 2008-11-14
點取 #9 這文章的網址
大
中
小
發表於 2011-3-9 16:26
資料
個人空間
短消息
加為好友
如果港府唔派呢6000蚊比D 居港未滿七年人仕,真係會做成歧視、分化...
3D7y+e:N%[/W2v&n!C5I二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路
呢個真係好深層次的問題...
其他
rainrain0304
中級會員
UID 4779
精華 0
積分 342
帖子 344
閱讀權限 30
註冊 2009-8-8
點取 #10 這文章的網址
大
中
小
發表於 2011-3-9 17:33
資料
個人空間
短消息
加為好友
!!!!!!!!
其他
ylwing
中級會員
UID 364
精華 0
積分 243
帖子 167
閱讀權限 30
註冊 2007-12-15
點取 #11 這文章的網址
大
中
小
發表於 2011-3-9 22:02
資料
個人空間
短消息
加為好友
大陸人
就是喜歡攬呢樣攬個樣的
看看那些大陸人,什麼做不出來
大陸人從始到現在都是自己人打自己人的,什麼是血濃於水
什麼是炎黃子孫
大陸人落到香港有什麼貢獻?霸住我們香港人的公屋,只識得生仔攞綜援
:@
真正的香港人什麼都沒有
還要養埋那班大陸人:@
唉!
中國人
!
我永遠都不會話自己是中國人
:@
我是香港人
希望那些大陸人早些回大陸,買大頭奶粉食,買假蛋,假豆付............什麼都是假的
連人都是假情假義的
其他
Pang
高級會員
UID 2731
精華 0
積分 818
帖子 640
閱讀權限 50
註冊 2009-4-20
點取 #12 這文章的網址
大
中
小
發表於 2011-3-10 09:59
資料
個人空間
短消息
加為好友
話時話, 元朗企街嚴重, 請問有边個知道可以向边個部門投訴?
其他
mingmui2005
中級會員
UID 2896
精華 0
積分 223
帖子 218
閱讀權限 30
註冊 2009-5-1
點取 #13 這文章的網址
大
中
小
發表於 2011-3-10 11:43
資料
個人空間
短消息
加為好友
應該去警處投訴
其他
師奶A
中級會員
UID 1477
精華 0
積分 425
帖子 341
閱讀權限 30
註冊 2008-11-14
點取 #14 這文章的網址
大
中
小
發表於 2011-3-10 15:25
資料
個人空間
短消息
加為好友
哂氣啦,呢頭拉,果頭又嚟過。川流不息…
其他
rainrain0304
中級會員
UID 4779
精華 0
積分 342
帖子 344
閱讀權限 30
註冊 2009-8-8
點取 #15 這文章的網址
大
中
小
發表於 2011-3-10 16:18
資料
個人空間
短消息
加為好友
!!!!!!!!
其他
25
1/2
1
2
››
[
上一頁
] 。 [
其他分類
]
投票
交易
懸賞
活動
當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 19:57
Powered by
Discuz!
5.5.0
© 2001-2007
Comsenz Inc.
TOP
清除 Cookies
-
聯繫我們
-
元朗,屯門
-
Archiver