原帖由
Tigger 於 2007-8-3 23:05 發表
(v/w4q6b0E
我有養!講真元朗我好少買.....

我覺得d精神麻麻!
%{*S/s v/{.J
所以我會出番
"j;F
8l1G%F%vwww.y1.hk
6[+B/g7`(R其實o係元朗買魚,我個人覺得精神過旺角魚街,皆因旺角魚街人流旺,好多水族館返魚時,未經防疫處理,就已經急急售出,加埋一大批魚冇分隔養埋一缸,所以旺角魚街o既魚,係寄生好多潛在病菌。買番屋企頭一兩日精神,但之後好快就死得,最慘就係傳染埋其他舊魚。
-]8b5w;E(J8@:T$Z6^,A4O至於元朗魚鋪買魚,因為人流較少,好多時返魚時,批魚都唔會短時間賣出哂。所以唔精神o既魚,頭一兩日已經出現病徵,或唔多精神現狀。我就會問清楚幫襯開魚店,問佢究竟平時星期幾返魚,之後果日去睇一次唔幫襯住,再過兩日去睇下,見留番條命o既魚又精神就買。
`;V0Z"x*L&R
但我係養海水珊瑚魚,並唔係淡水魚~