標題: 雪櫃問題??
joeyung
新手上路
Rank: 1



UID 16382
精華 0
積分 11
帖子 5
閱讀權限 10
註冊 2011-8-31
雪櫃問題??

岩岩買左部2手雪櫃
3p9X#m*u2a%g)X-Z元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
*C"d:[8U'e:y*|(@/~0m*p二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路用左幾星期,突然上格(冰格)凍凍地,下面唔凍
*G0h5M7x6{-^*z
*C7j$w1O&lwww.y1.hk我想問係咪壞了??5?3q$a'A4k9? n&H9O
定雪種唔夠??
0Y$P2?#l&yYL.香港應該點做好??

其他  頂部
Thomas (Thomas)
管理員
Rank: 9Rank: 9Rank: 9


UID 1
精華 0
積分 955
帖子 428
閱讀權限 200
註冊 2007-6-16
來自 香港-元朗
不應是雪種問題,上下格都不夠凍才有機會是雪種問題。2J:v1j+F!V!w$O%u'a
應該系通風口"X#Y.w4Q!s
1.) 風扇壞了  2.)氣口被結冰阻塞。2H$^.J N0q%Q
-
*q*M:m5O(R8{(e6E二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路方法:YL.香港$}(t+b8X$w1u3n
1.) 死證,搵師傅睇,都唔知得唔得
$c(V,@4l!z2.a) 拔開電源插,取走內裡物品,及打開雪櫃門 2-3日起碼(以前試過3日仲有塊冰未溶),溶內膽的雪要長時間。
%u O0u;W4A8c#ZYL.香港2.b) 急用:拔開電源插,取走內裡物品,放盤熱水入內及關雪櫃門,不停換入熱水唔知幾多次,才溶晒。

其他  頂部
benny_11
金牌會員
Rank: 6Rank: 6



UID 4290
精華 0
積分 1062
帖子 1064
閱讀權限 70
註冊 2009-7-17
我支持你找師傅睇睇...!!元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 3I4?(S+R$g5S9W4}2k$s
因為有太多技術上的問題,而且又涉及"電".....會危險一點..!元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 1|-K3R6i2N1}"f(B+V
師傅上門睇的價格約hk 150至hk 200左右....零件另計! 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 7W9{2h9^'Y
你自己計下值唔值去找師傅睇啦...

其他  頂部
Henryl33
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 1630
精華 0
積分 223
帖子 201
閱讀權限 30
註冊 2008-12-11
風扇壞了的机会很高, 你识唔识check下把风扇?

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 23:07

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver