標題: 可否提供元寶羅漢資料
fandy
新手上路
Rank: 1



UID 1860
精華 0
積分 31
帖子 27
閱讀權限 10
註冊 2009-1-11
可否提供元寶羅漢資料

我除左新手上路之外對電腦都是新手,請多多指點!
3Y;T#]5{"L,d(\YL.香港想請問大家養羅漢要注意事同心得。語該!

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
咩叫養羅漢呀?
1m.@'E(R%M9Z1D/owww.y1.hk我真係唔知架?

其他  頂部
fandy
新手上路
Rank: 1



UID 1860
精華 0
積分 31
帖子 27
閱讀權限 10
註冊 2009-1-11
係觀賞魚一種
(@2A:l;`2c;V7p0L-}YL.香港因我係街見到一條元寶羅漢好得意,但要仟多元元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,  B)`*^"p;O$U&I)K${-|
書本提及不多,又怕自已吾識養,所以咪係度同大家尋找資料

其他  頂部
bathduck
新手上路
Rank: 1



UID 469
精華 0
積分 21
帖子 18
閱讀權限 10
註冊 2008-3-20
"元寶羅漢"個名都咁得意
7B3V$h-\,j5E2E;].`/|元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 個样一定好趣緻

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
哦!!!! 你講緊魚!! IC!
"K-D0y0f7@-f,A ?www.y1.hk係咪即係個頭大大"舊", 好似將個腦擺左出黎個隻魚呀?

其他  頂部
Virginia
高級會員
Rank: 4


UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
是在台灣網址找到的. "L1N4}-s#t8i*v
以下的資料希望可以幫到您.
*@4e5S*[0x5f元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, #I*l!|'u!o"X*V
元寶品系是泛指身形較短、較圓的羅漢品系,該品系身上有花斑,有些於3~4寸時就有凸起的頭形。
a:Y,E$V$b"P6]元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 也許,有人會以為這個品系是否為血鸚鵡改良的,實際上牠應該是魚迷在追求身形較短的花羅漢過程中,無意間得來的特殊個體。通常,偶而一胎魚中會由見一兩隻個體,然而也有部份魚迷較幸運,親魚中就有特定的一對,較易繁殖出元寶形的花羅漢,這全靠基因的組合。因為這個身形的花羅漢,外觀圓滿、福福泰泰的,既可愛叉討喜,因此被稱為元寶或福祿壽等吉祥名。目前在馬來西亞也有魚迷特定收集這種身形的魚,並朝向作出大量及改良花羅漠的身形外觀努力中。4P1G8`+v6r"j
YL.香港#m(K-})k;[&D/}:F
Virginia

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
嘩!!!你都好有研究wo!!!

其他  頂部
Virginia
高級會員
Rank: 4


UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
onefree, 不要誤會啊. 我細個時父親養錦鋰, 自己就只養金魚. 因為方便. 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, !W2b;t0t0s
而以上的資料是在網上找的, 不過我都有致電向以前做工的朋友一問. 因他曾在旺角金魚街工作的.
+^-p#}5I)b"l7d!R,Wwww.y1.hk
6e"g7[%['h,z)iYL.香港Virginia

其他  頂部
fandy
新手上路
Rank: 1



UID 1860
精華 0
積分 31
帖子 27
閱讀權限 10
註冊 2009-1-11
多謝報料!7J&u9o(M(k,A;M
可不以再多D資料,例如水質、餵飼要注意事。
.D3@!S9g;T7r二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路THANKYOU

其他  頂部
Virginia
高級會員
Rank: 4


UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
花羅漢宜單養,理想的水溫約攝氏27度,中性至弱酸水質 ─ PH6.5- 7.0 。 花羅漢地域意識甚強,往往會攻擊入侵其空間的魚類,就算是小魚已有互相攻擊的行為。假若將花羅漢與其它較大的魚混養,這樣便會很易受到傷害,影響日後的發展。相反,花羅漢比其牠魚強的話便會攻擊牠們,所以花羅漢較宜單一飼養。!U(b.C(T#a9m"Z!N!O
7h:`-x.y-t*A0T,E-O
Virginia

其他  頂部
fandy
新手上路
Rank: 1



UID 1860
精華 0
積分 31
帖子 27
閱讀權限 10
註冊 2009-1-11
D資料好有用,THANK VIRGINIA

其他  頂部
fandy
新手上路
Rank: 1



UID 1860
精華 0
積分 31
帖子 27
閱讀權限 10
註冊 2009-1-11
多謝大家同我分享

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 03:41

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver