標題: 发下牢骚
coconet
註冊會員
Rank: 2



UID 8853
精華 0
積分 56
帖子 70
閱讀權限 20
註冊 2010-3-28
发下牢骚

像我这种食综援的人当然是无用的人。www.y1.hk*^#e0o"`+v$A q O7k
什么也不懂什么也不识。YL.香港-_!s V4F$r'[ x&N$x;q
拖住个仔也不懂得教。
2A9^$E8X4J9b$P又不想亲戚朋友知,在亲戚朋友面前还要扮晒野,好矛盾。元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, ,z,v,F/a"J,j+F
这种日子不知道什么时候才到头。
:R.h7K;T$z#m5V;~看见helen都 觉得很羡慕,人地都可以自立更生那么有本事养大仔女。到底怎么办到的呢?
'Q+t&I&t$];N3kwww.y1.hk话说出来。我到底是很逃避现实的人,被人讲,当然是不开心。
+T!W6G-Q4c!A!P:l)C#Z,B二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路但究竟是自己不好,人地说的怎样也没错。
9A"v(q1C+h2F&A元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 没有社工跟 很吃亏,很多东西不懂争取。个仔的言语治疗排期排了三年。www.y1.hk5]1W0g0m-x*~*f7T
没办法要自己出钱去治疗,关爱基金也没份,因为排错队,没有社工推荐。
$k!v#w4R'f([4U0d%h毕竟是拿综援的人,因为拿了综援,总是有政府帮忙了,所以连社工的脸色也不好了。YL.香港%T!o9T8{5Z8X%x7O&s-Y
是觉得我麻烦呢,还是觉得我人心不足呢。

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
衹要係真正需要,拿綜援祇是社會福利.幫你―把姐.記着,政府不能幫你ー世,你可趁有空間時去學習.裝備自己,到仔女大点便出來工作,我都係咬着牙關去捱捱捱捱,當捱到五勞七傷,身体便不覺累了,最緊要和孩子溝通.教導他日後回遣社會,

其他  頂部
coconet
註冊會員
Rank: 2



UID 8853
精華 0
積分 56
帖子 70
閱讀權限 20
註冊 2010-3-28
回復 #2 Flower 的帖子

多谢。都找了2个议员了,我就像个皮球被踢来踢去
"}8r,X'n.v,J#g7k二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路都不怕,最多再省D,点都不能让个仔不读言语疗程啊,再大D他就会知道被人笑了。

其他  頂部
coconet
註冊會員
Rank: 2



UID 8853
精華 0
積分 56
帖子 70
閱讀權限 20
註冊 2010-3-28
回復 #3 Korealan 的帖子

知道,我会的了,等个仔大D能照顾自己了,还是想出来反工。
7{(\ k,I:W2j8A多谢你,也多谢你的帮忙。二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路)`+q0a)`!q!r4z8`/z
旧年家里有白事就没跟你问好了,祝你安康喜乐。
!]/K-V4k#g)`7uYL.香港'h6g2y1y%E+n7M#[
谢谢大家。

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
希望在明天呀

其他  頂部
順子
註冊會員
Rank: 2



UID 17463
精華 0
積分 117
帖子 155
閱讀權限 20
註冊 2012-1-9
回復 #1 coconet 的帖子

當你覺得小朋友言语治疗..要等3年自己比錢依.唔公平時...有別人家的小朋友因為病毒感染依唔返..永遠都不會听到佢叫''爸爸..媽媽''so.....當你覺的自己不幸時..有人比你更加不幸.開心的面對.好過苦口苦面咁過日子.學識感恩...心境都會唔同!加油啦!

其他  頂部
emilyssn
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 10791
精華 0
積分 214
帖子 232
閱讀權限 30
註冊 2010-6-24
回復 #1 coconet 的帖子

加油,希望在明天. YL.香港,k#u3w$l N/z1n
Korealan講得正確, 係空閒的時候多增加知識技能裝備自己..

其他  頂部
Pang
高級會員
Rank: 4



UID 2731
精華 0
積分 818
帖子 640
閱讀權限 50
註冊 2009-4-20
返鄉下住啦, 有親人係身边, 又唔駛攞綜緩, 自己又開心d, 駛咩咁辛苦喎...YL.香港6n;m1M%r8q v7U&o+W3W)]"f
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路2x"u&l!g-H:C.B5S*q%c4K
好似我咁, 住私人屋苑既低收入人仕, 但淨係每個月d管理費就可以夠交公屋d租, 又要交稅去養班廢柴高官, 自己個女讀書都係讀保良局, 但因為過入息限額, 學費都冇得減免, 日日做生做死, 都冇錢比個女去讀d興趣班, 電腦係有, 仲有得上網添, 不過日日過7點先返到屋企, 跟住同亞囡沖涼, 食飯, 做功課, 攪完晒又係時間去訓覺啦!! 边得黎可以好似d綜緩人仕咁, 送完d仔女去返學, 可以去飲下茶, 又可以去秘勞, 又唔洗交稅, 家下仲 13個月糧, 同免收租一個月... YL.香港2M(r/F/y!|3j
-t!Y:S#Y,T/V
我都係有感而發, 不喜勿插!!

其他  頂部
BB1000
註冊會員
Rank: 2



UID 11606
精華 0
積分 55
帖子 74
閱讀權限 20
註冊 2010-7-22
來自 HONGKONG
回復 #1 coconet 的帖子

好想幫你,但唔知點幫............

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
有頭髪邊個想做辣籬?生活去到山窮水盡時.求政府也是最後辧法,你估社署D面口好好受?

其他  頂部
Pang
高級會員
Rank: 4



UID 2731
精華 0
積分 818
帖子 640
閱讀權限 50
註冊 2009-4-20
知唔知點解社署D面口咁黑?

其他  頂部
coconet
註冊會員
Rank: 2



UID 8853
精華 0
積分 56
帖子 70
閱讀權限 20
註冊 2010-3-28
我都想去返工。但只得一个人,没人帮我凑仔。如果放他去上全日班,实在没那么多钱。他再病,就更加难上班,返工也难负担了。
$E+Y3i/y/t2Y7k%A:w!G二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路政府是不给我们返全日班的。YL.香港*k/a8b8P.@!q*B'j b&k)T
虽然我打简体,但我不是双非,只是因为电脑是简体系统而已。
z$j+b2@(x/U6W(h-lwww.y1.hk没钱买新机,买了个二手简体的。
*J-L2U)p$n"X(V即使是新移民也好,内地人也好。涉及港人利益,大家的说话都不好听,我明白。我也担心仔仔的学位问题。因为现在连入幼稚园的名额都很紧张。元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, *p&G#@.|0b3y4C
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路1G3],q(g%V5|#F!z
问题太多,烦恼也多。只是发牢骚而已。
#R$s.`(~&o;o x#yYL.香港实在我心里是很感激香港政府的。无论怎样,能让我有机会亲自看着自己的孩子长大,我很感激也很感恩。
!E8`7?5@*z4r二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路我只是觉得,我的孩子有学习的需要,而自己排错队而无法继续让孩子接受治疗,担心影响他以后的生活。
3i3v8j6N2I ]5T&x谢谢大家关心,只是压力很大,没人讲,也不敢对人言。来这里讲讲而已。5X8`&s$d-_4Q:o0f0R
没时间详细说了,要凑仔。谢谢

其他  頂部
coconet
註冊會員
Rank: 2



UID 8853
精華 0
積分 56
帖子 70
閱讀權限 20
註冊 2010-3-28
回復 #13 Pang 的帖子

不是社署。社署都很好。9G0]7x+H3e&Y(L0f"^+j
是社工还有议员而已。
,V,w1h9g$_7j#d6I二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路我想,大概是我这类人心不足的人太多了。www.y1.hk,F(i }%w2}:z0{$N;K
不是牵涉到人命的,谁理你呢.

其他  頂部
師奶A
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 1477
精華 0
積分 425
帖子 341
閱讀權限 30
註冊 2008-11-14
做人……有時無須要太過鑽牛角尖!下下諗到去死角,去逃避……有乜用!!!
4y+l;W;x5D'Z二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路香港地,比你環境更不堪嘅大有人在……

其他  頂部
eng2009
新手上路
Rank: 1



UID 16441
精華 0
積分 17
帖子 20
閱讀權限 10
註冊 2011-9-6
知足常樂!!!

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 20:19

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver