|
返鄉下住啦, 有親人係身边, 又唔駛攞綜緩, 自己又開心d, 駛咩咁辛苦喎...YL.香港6n;m1M%r8q v7U&o+W3W)]"f
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路2x"u&l!g-H:C.B5S*q%c4K
好似我咁, 住私人屋苑既低收入人仕, 但淨係每個月d管理費就可以夠交公屋d租, 又要交稅去養班廢柴高官, 自己個女讀書都係讀保良局, 但因為過入息限額, 學費都冇得減免, 日日做生做死, 都冇錢比個女去讀d興趣班, 電腦係有, 仲有得上網添, 不過日日過7點先返到屋企, 跟住同亞囡沖涼, 食飯, 做功課, 攪完晒又係時間去訓覺啦!! 边得黎可以好似d綜緩人仕咁, 送完d仔女去返學, 可以去飲下茶, 又可以去秘勞, 又唔洗交稅, 家下仲 13個月糧, 同免收租一個月... YL.香港2M(r/F/y!|3j
-t!Y:S#Y,T/V
我都係有感而發, 不喜勿插!!
|