標題: 回收箱的疑惑
bio咪咪
註冊會員
Rank: 2



UID 32
精華 0
積分 133
帖子 114
閱讀權限 20
註冊 2007-6-24
回收箱的疑惑

電影 / 劇集橋段 - 寶齡球場lock架............作交收地點.............百合匙.........
-V3^3J*P7D1w;_!i-K二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路
0}4A#G/_!y:A元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 某日晚上我帶我的愛犬到元朗劇院附近行街街, 回程時路經大球場約22:30至23:00, 停車場與大會堂之間路旁, 放置了一個舊衣回收箱, 來自xx軍機構, 見到一個年約30-35歲上手臂紋身的男子踎在箱前正在取東西, 手拿一包后, 上鎖. 當時沒刻意聯想, 但過了5分鐘后才突然靈機一觸, 點解點解點解 - 太多疑問................
:A:?8^2S%s&U |5QYL.香港元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, :M%v.J!`"Q
1, 時間 - 太晚了, 不會加班收件(掛)
)V&`9d2?.U;T8U6d;n*O9l2, 制服 - 穿便服9e7K(`5[6n+u7X
3, 環境 - 沒有機構車輛在旁協助
6x9a(};z'w,qYL.香港4, 人物 - 單獨行事, 沒有同行者+V-S#~.[0R
5, 物件 - 手只取一包, 但箱內還有一包, 難道醉翁之意不在酒??
/D+l+C-W6N9Iwww.y1.hk6, 行為 - 為何急急關門上鎖
1l2A7}.z%A3F/`0Z;X
!U4{/N+?!z8I'I$^4c$y事后我巳聯絡上述機構, 有一女子接電:www.y1.hk;^*V*E7a.M
舉報前我上網看過有關回收箱擺放地點及箱之外型, 再與她求証, 她說全部放置的箱都是跟網上看到的一律新款箱. 但我看到的是很舊而設計跟本與網不同她說的新款, 奇怪又問她, 會否給人盜用她們機構名義作牟利, 問她要否留下我的電話作記錄, 她就不耐煩說: 下次見到這情況, 叫我即時報警就得哦. 唉!好人難做.www.y1.hk#Y4g2l2u/[(R
/Z(s5s&^${6L+i5D
[ 本帖最後由 bio咪咪 於 2009-6-16 23:47 編輯 ]

其他  頂部
lcc_hk2004
註冊會員
Rank: 2



UID 3298
精華 0
積分 62
帖子 89
閱讀權限 20
註冊 2009-5-26
回收箱

oh no..
(M6S#K6}#T(C*^YL.香港!j:p0k!e7w1Z0m:H+g!x,~
I guess the man is a robber.... (or maybe he need the clothes...)
6|5G+E;\!c6G M9k6n.f2Iwww.y1.hk
*e'u8R!S(I1[二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路anyways, support you!

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
嘩!!!!! 好勁呀你!!!!!#D3\1t(D1A*B&J$c
咁都比你諗到!!!!
:H"H+n6S*{二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路我最開初睇都唔明有咩古怪, 慢慢諗下又係WO,
6k:j9z9Z3{/f5q [又可能真係有罪案發生WO!!!!!
:c!?#Q)]*W7\二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路下次見到咁既環境, 真係唔好理咁多,元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 0{8e1N0X,~(H-T
報左警先講LU!!!!

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong


QUOTE:
原帖由 lcc_hk2004 於 2009-6-17 01:44 發表
"t6H!Q8b#m2rwww.y1.hk oh no.. 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, (C |"c0l6~)E0}7D:}
+`7F"G%U-h(M&E7a a
I guess the man is a robber.... (or maybe he need the clothes...)
7q3t$|3d3~-M/w!r*_5swww.y1.hk$_!v*W+w$@
anyways, support you!

,R7I:q:p8_5`5W0R我唔係諗偷野呀!
-P#T!N4S/~-O&Z5u2L'dYL.香港我諗係可能有人神早放左D野落個回收箱度,www.y1.hk8A2t&B0t#F
等交收!!!
!C,I+t!z/{1?YL.香港跟住果個年約30-35歲上手臂紋身的男子黎拎貨呀!

其他  頂部
bio咪咪
註冊會員
Rank: 2



UID 32
精華 0
積分 133
帖子 114
閱讀權限 20
註冊 2007-6-24
我覺得最諷剌是叫我報警, 住元朗的人都知道我所描述的地方, 正正在元朗警署對面位置. 如真是犯法行為, 豈不是最危險的地方是最安全. 嘩......攪笑, 拍戲橋段咩.

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
YA!!! 完全同意!!!!

其他  頂部
lcc_hk2004
註冊會員
Rank: 2



UID 3298
精華 0
積分 62
帖子 89
閱讀權限 20
註冊 2009-5-26
回復 #4 onefree 的帖子

講到好恐怖咁....

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 00:43

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver