標題: 請問有冇朋友可以推薦跌打師父
coconet
註冊會員
Rank: 2



UID 8853
精華 0
積分 56
帖子 70
閱讀權限 20
註冊 2010-3-28
請問有冇朋友可以推薦跌打師父

小兒去年車祸小腿骨折,至今四個月,仲做緊物理治療
&J;D$@.~$k5|,y$}5T(cYL.香港恢复都幾好。YL.香港*^9N1b#^8H(_(y
前二日,去玩了滑梯,然后走路跛下跛下,而且腳痛,
:S4N*d(L Kwww.y1.hk昨日看了跌打,師父講得很有説服力,但診金昂貴,要六萬幾
!@9V-p+I Y7B;v8E9T2g如果有能力,我願意付出我的所有,可惜我的所有里没有錢。){6w%B!\2C%~-]6i
今日我看了西醫,醫生説没問題,可能是扭傷,有長短腳。只给了止痛片。7o+P4Q I7K1U;C%Y
我仔仔剛六歲,在上高班,我不知道怎樣才能幇到他。
"~8w g(j%^0u+G"H'c;@元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 有冇朋友可以介紹下醫術好診金平,可以正骨的跌打師父?
#Q6_1R(U/g({(b:}!j二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路請幫帮我的孩子!!!
8Z,O5c6|;}#g$_5~謝謝大家!!!

其他  頂部
smartlam
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 140
精華 0
積分 305
帖子 173
閱讀權限 30
註冊 2007-7-24
去安寧路尾信義中學對面,行人天橋落地下轉角地舖,門口凈係寫上【跌打醫館】,醫師係叫【李劍通】,佢會幫傷者鬆好耐先敷葯,收得平~

其他  頂部
rainrain0304
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 4779
精華 0
積分 342
帖子 344
閱讀權限 30
註冊 2009-8-8
回復 #1 coconet 的帖子


其他  頂部
smartlam
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 140
精華 0
積分 305
帖子 173
閱讀權限 30
註冊 2007-7-24
點解人地出帖問跌打師傅,我提供師傅俾樓主,會有其他會員 PM 介紹我到深水埗咁遠睇? 元朗網乜唔係介紹番元朗區咩!? 榻襯仲咁遠去深水埗???

其他  頂部
cecilia
高級會員
Rank: 4



UID 22
精華 0
積分 808
帖子 304
閱讀權限 50
註冊 2007-6-23
回復 #4 smartlam 的帖子

因這個網不止元朗人會看,全港十八區的人都會看。你回答樓主而有其他人PM你,可能他們不了解運作,所以没有PM樓主而PM了你。

其他  頂部
rainrain0304
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 4779
精華 0
積分 342
帖子 344
閱讀權限 30
註冊 2009-8-8

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 14:32

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver