標題: 有無人鍾意踩單車運動 ^^
ericckw
新手上路
Rank: 1



UID 18
精華 0
積分 30
帖子 31
閱讀權限 10
註冊 2007-6-23
來自 HK
有無人鍾意踩單車運動 ^^

我平衡一星期 2 至 3次夜晚睬大棠山!
7`$b!R$f-r%x Z8C(fYL.香港唔知有無其他人喜歡呢類活動

其他  頂部
剎暗天
註冊會員
Rank: 2


UID 172
精華 0
積分 138
帖子 93
閱讀權限 20
註冊 2007-8-9
來自 元朗


QUOTE:
原帖由 ericckw 於 2007-9-20 09:33 發表
5J0h([2z0[元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 我平衡一星期 2 至 3次夜晚睬大棠山!
9b1f8E!S+v3\"z&N+WYL.香港唔知有無其他人喜歡呢類活動

a2Y+A)J.v$M6V
小弟成20年沒有踏車了二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路$T3A1}%?2H0V
不知道現在仲識唔識踏...

其他  頂部
史東
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 198
精華 0
積分 244
帖子 31
閱讀權限 30
註冊 2007-8-19


QUOTE:
原帖由 ericckw 於 2007-9-20 09:33 發表 0j)f2g+o6~&w
我平衡一星期 2 至 3次夜晚睬大棠山!
,T$v*p5c J唔知有無其他人喜歡呢類活動

(S'o!a3o(a$zYL.香港我以前都成日踩,仲踩上山TIM,但係夜晚會唔會多飛車?

其他  頂部
mingling0331
註冊會員
Rank: 2



UID 278
精華 0
積分 146
帖子 22
閱讀權限 20
註冊 2007-10-3
踩單車
)J1_+E;A2L1K7m元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 但夜晚太危險了(P g5Z8@0F/C'@ |
小朋友驚驚

其他  頂部
pethidine
新手上路
Rank: 1



UID 281
精華 0
積分 18
帖子 30
閱讀權限 10
註冊 2007-10-3
大棠山? 夜晚飛車喎....
!h$~)O&k/v&e'H3D1uwww.y1.hk我多數夜晚踩, 天水圍 --> 洪水橋 --> 龍門居

其他  頂部
史東
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 198
精華 0
積分 244
帖子 31
閱讀權限 30
註冊 2007-8-19
老友,我以前都係咁踩去屯門碼頭
8K,T/}0}&i!g2m&^'C0J-uYL.香港
9a0F+V6h;K9S#a天水圍 --> 洪水橋 --> 龍門居 --> 屯門碼頭

其他  頂部
pethidine
新手上路
Rank: 1



UID 281
精華 0
積分 18
帖子 30
閱讀權限 10
註冊 2007-10-3
唔知來回有無30公里呢???

其他  頂部
Tigger
註冊會員
Rank: 2



UID 55
精華 0
積分 70
帖子 68
閱讀權限 20
註冊 2007-6-29
 
發表於 2007-10-11 16:04  資料  個人空間  短消息  加為好友 
依家一放假又帶埋仔仔去踩單車囉!元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 9C!Y*M+c#J*U!i5E+Z u%Q1z
剛剛過去嗰兩個星期日都去咗大埔大尾督踩上壩到玩.....正呀!嗰度風景好又涼快啱哂一家大細!

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 03:40

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver