|
其實我實際上過去都係十零次,
:W(L+g8s!s8V'c*^/a%|(UYL.香港每次去街我都冇用腳行個WO,
-L+S*I+V2h F;|&w"HYL.香港管理處會幫你CALL車(唔係的士, 係類似白牌果D車)
;f6h3L#I,Nwww.y1.hk你話想做D咩野,司機都會帶路, 兼夾跟足全程(如你覺得唔需要佢, 可以叫佢走的),
#?'e-R3U4^0rYL.香港所以我去完邊度自己都唔係好講得出, 一唔係你可以坐果度D類似穿梭巴, 5L0|(O(C0i;O/~0?0p4N
但我除左要離開(坐車去車站回香港)從未試過坐呢D車離開過屋苑,
;e&O,F"u6q:^%t6W4t6ZYL.香港不過果度附近(要坐車去)其實都有好多街行架,元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, .x!]&`/P#F'n&w/\)k w
但唔好要我舉例啦, 因我上去都祇係度假性質, 唔係很熟悉,元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 6g)@6m2f&D9m0v2v/F
而且我係好依賴管理處提供既服務, 所以D野真係唔係好G, SORRY!!!!
2|!O+g"c!f7]YL.香港但佢既管理處所提供既服務, 真係一流!!!!! 冇得頂!!!!!! VERY GOOD!!!!!
)x+G3g2B+G4z+l;`3X-M*V-j;p
[ 本帖最後由 onefree 於 2009-6-30 16:15 編輯 ]
|