onefree
金牌會員

UID 2586
精華
0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9 來自 Hong Kong
|
|
|
回復 #4 ckh2006 的帖子
3歲成地飯粒不算過份!!!! 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, -S3a5i3a%o)u$d:{
小朋友仲好細個咋, 佢肯自己食飯已經好乖仔啦!!!!
,]*Q-o7f8e$]2Q*x元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 比多小小時間佢啦!!!! 小朋友如果自己食飯,
)O;F5^'r7v"t2y(s$M起碼到5-6歲, 差不多高班, 覺得自己大個仔, www.y1.hk$v4U(S5a3~6_8C-E
先會開始食得乾淨D架, 比D耐性啦!!!
9r4R$W-[:}.{3r4d'Iwww.y1.hk你個仔已經好叻仔啦!!!! 我個仔要4歲幾先肯全程自己食飯啊!!!! 
|
其他
|
|