onefree
金牌會員

UID 2586
精華
0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9 來自 Hong Kong
|
|
|
回復 #4 ckh2006 的帖子
3歲成地飯粒不算過份!!!!
%J(j%\;T+i*d2?"W元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 小朋友仲好細個咋, 佢肯自己食飯已經好乖仔啦!!!!
h8K2O!{.n二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路比多小小時間佢啦!!!! 小朋友如果自己食飯,
5a*f'q+J B/Nwww.y1.hk起碼到5-6歲, 差不多高班, 覺得自己大個仔,
(V.a)p8^2h*B先會開始食得乾淨D架, 比D耐性啦!!!
;s+p*P.Q n*q#V-D元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 你個仔已經好叻仔啦!!!! 我個仔要4歲幾先肯全程自己食飯啊!!!! 
|
其他
|
|