標題: 一地飯粒
ckh2006
新手上路
Rank: 1


UID 3948
精華 0
積分 4
帖子 6
閱讀權限 10
註冊 2009-7-1
來自 香港
一地飯粒

我個仔太調皮了。

其他  頂部
kingma
註冊會員
Rank: 2


UID 3319
精華 0
積分 196
帖子 242
閱讀權限 20
註冊 2009-5-27
回復 #1 ckh2006 的帖子


其他  頂部
creamy118118
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 2715
精華 0
積分 334
帖子 384
閱讀權限 30
註冊 2009-4-19
一地都係唔緊要~~個個細個都會係咁啦~~慢慢教啦~~7t;K5c4W/z8n&l-r(|
我都有兩個小朋友~~不過佢地唔會一地飯粒先頭痛~
-]*p6N8P.x"@#z$W7D二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路因為我同我先生都唔鐘意佢地食到周圍係~所以當初佢地自己食時~
-g.\*C0B*u"S)W/Y元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 佢地一路跌~~我地就會一路執~~攪到佢地宜家都會一路食一路執~~2v7Y:b6N.k
雖然佢地都會盡量唔跌d飯d送出黎~不過都係次次會跌的~二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路.|(p9C$Q(}7v
跌左對佢冇影響真係好過一路食一路佢自己都忍唔住去執的~~
3q-m.Q'L5\;owww.y1.hk佢地食食下係都要走落地下執~又或者大叫/0係到ee呀呀~ 一定要你執左先肯再食~~
%k0l/y/T!b'w(T二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路你小朋友幾大呀???

其他  頂部
ckh2006
新手上路
Rank: 1


UID 3948
精華 0
積分 4
帖子 6
閱讀權限 10
註冊 2009-7-1
來自 香港
3岁了,

其他  頂部
ylwing
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 364
精華 0
積分 243
帖子 167
閱讀權限 30
註冊 2007-12-15
妳細個時候,可能妳媽咪一樣話妳調皮的

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
回復 #4 ckh2006 的帖子

3歲成地飯粒不算過份!!!!
%J(j%\;T+i*d2?"W元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 小朋友仲好細個咋, 佢肯自己食飯已經好乖仔啦!!!!
h8K2O!{.n二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路比多小小時間佢啦!!!! 小朋友如果自己食飯,
5a*f'q+J B/Nwww.y1.hk起碼到5-6歲, 差不多高班, 覺得自己大個仔,
(V.a)p8^2h*B先會開始食得乾淨D架, 比D耐性啦!!!
;s+p*P.Q n*q#V-D元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 你個仔已經好叻仔啦!!!! 我個仔要4歲幾先肯全程自己食飯啊!!!!

其他  頂部
ckh2006
新手上路
Rank: 1


UID 3948
精華 0
積分 4
帖子 6
閱讀權限 10
註冊 2009-7-1
來自 香港
粉腸回來了。

昨天,媽媽和兒子過來香港了。好開心啊!有一個月沒見仔仔了,好掛住啊!呵呵!仔仔還是不聽話,最主要都是吃飯煩,要含住,唔吞。哎!還在我媽媽喂個粉腸。現在外面在下著雨,仔仔要拉住他嫲嫲去街,哎!一言難盡。

其他  頂部
creamy118118
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 2715
精華 0
積分 334
帖子 384
閱讀權限 30
註冊 2009-4-19
乖既就唔似細路呢~~個個小朋友都有唔聽話既時候~~比多d心機啦~~+oil~~www.y1.hk2Q [6X1R8U U"C/L
你會係一個好爸爸呢~~

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
回復 #7 ckh2006 的帖子

唔淨係見到你咁樣講, 已經覺得好sweet啦!!!!
,e,I1X1Y'f7V+r']$_YL.香港個衰仔點百厭法唔緊要啦!!!! 你見到佢你都甜到漏哂啦!!!!!%L:r)z2B O-T"S6V6Q
我深信你好愛錫佢!!!! 佢一定好可愛!!!!!

其他  頂部
ckh2006
新手上路
Rank: 1


UID 3948
精華 0
積分 4
帖子 6
閱讀權限 10
註冊 2009-7-1
來自 香港
感受

呵呵!个粉肠确实是让我又爱又恨,这样的感觉只有做了父母的才能感受到的,嘻嘻...嗯,那家伙在认真地看电视.

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 04:21

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver