|
文中末段都有提及元朗邨原址既發展,房署計劃起公屋,但少有地遭區議會反對!
!m1r4T4]$N%J2j;?%T!V7IYL.香港6u4y8J5?#g+e"n8n's
+F!|2H;b#e*h+~#m/y早前房屋署 建議在元朗邨舊地皮建公屋,遭區議會反對,梁認為,前元朗邨位處市中心,建公屋屬浪費,區議會已成立小組討論,提議興建廣場、酒店等。
4l8`&o0y$T&@8c7nwww.y1.hk
9Z;A0I6H2d({!p2l:yYL.香港
#l,H.R |,oYL.香港如果起酒店,元朗區本身已經有嘉湖海逸酒店!其實我覺得好多遊客黎到香港,都唔會選擇元朗區既酒店....
:U0F0K6b$h9z2}!A8D元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, /~7D1a*s:f(r5g&r0a
)z9Z%O0E+z(q9t3p$v&Y元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 如果起商場,幾年後YOHO D大商場會起好(下年YOHO 2期大商場會首先落成),有冇必要再整多個大商場?
"o2e5S:W;V*W5x元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, +m7p:I(?(?)x8v-a
www.y1.hk8q,f0F/C1h-C*s5@(Z%X!J
YL.香港3a3F6z"a(X5Q
&N:e6a:X(C#}-{
[ 本帖最後由 艾朗連儂 於 2009-8-9 08:55 編輯 ]
|