原帖由
onefree 於 2009-8-13 17:01 發表
}2f;S"a*q*m,f"q
雖然我唔係土生土長元朗人, 但我搬入黎元朗住都已經有十六, 七年
"F"g6\:D2V&S"z1\
而且我都好喜歡係元朗四處SHOPPING
]:E5`3o+T
但就真係未聽過兼見過厠紙王呢間野,
www.y1.hk(k9h#N"[8l1^4m1h5O
不過你講果D流動車賣雜貨既就真係元朗有好多呢類小生意
8c7x:|$D6L'\4q3G6O!|但我又唔明有咁多呢D ...
咁你就(背)的啦,仲好講話喜歡在元朗四處Shopping。我唔知有無記錯條街名,好似是叫同樂街,好上好菜鋪對面,現在改賣其他貨品,不過舊有的鋪名‧我在剛過去的星期日仍見到,大概是叫廁紙王。