標題: 請大家幫手~~想找元朗安老院
知知大師
新手上路
Rank: 1



UID 483
精華 0
積分 47
帖子 46
閱讀權限 10
註冊 2008-4-1
請大家幫手~~想找元朗安老院

最好有政府支助和有得買位的,想知價錢和地址,服務質數,因經濟有限,請大家幫幫忙 感謝!!

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20
我有親屬在博愛醫院護理安老院,比我印象黎間老人院除地方比較闊D, 無咩好.
,{7p.f;F(n3Q;|www.y1.hk入到去有好大的尿味, D野又唔好食, 同醫院一模一樣,最衰係行政,所以你最好約見下, 問下情況,睇下仍地的食物, 如果攞綜緩更加要小心, 因為聽講綜緩政府會包醫療和尿片,所以埋數遲到時好煩.
$O#{5M(O(M1@%S你如果經濟問題,可申請綜緩,政府到有晒政府支助的老人院名單.

其他  頂部
知知大師
新手上路
Rank: 1



UID 483
精華 0
積分 47
帖子 46
閱讀權限 10
註冊 2008-4-1
其實我手頭上都有一些政府支助的老人院名單,但唔知邊間會好一些??元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, +`'o/w.H0y)\.L/S
www.y1.hk%i.X;w5q4u5N.V2Q
洪水橋有間叫 "恩奇護老院"唔知有冇人知到好唔好,一個月要多小錢呢??

其他  頂部
cecilia
高級會員
Rank: 4



UID 22
精華 0
積分 808
帖子 304
閱讀權限 50
註冊 2007-6-23
我媽以前住華禧金馬,在雞地百佳樓上,5800元1個月。申請綜援,有4000元左右,只要將簿仔交給老人院,老人院就只收政府所發的綜緩金,不用5800元1個月。同時申請了綜援,日後所有醫療藥費都不用比。申請也很容易,只要子女填寫聲明書不供養便可。

其他  頂部
知知大師
新手上路
Rank: 1



UID 483
精華 0
積分 47
帖子 46
閱讀權限 10
註冊 2008-4-1
感謝提供,重有冇多些資料

其他  頂部
cecilia
高級會員
Rank: 4



UID 22
精華 0
積分 808
帖子 304
閱讀權限 50
註冊 2007-6-23
不知你家人(我有否錯?)的情況如何?想入住邊區的老人院?因為政府資助的護理安老院,一般要等3年,護養院就要再長時間。同時男人一般會快D。要經社署評估。水邊圍邨的明愛是政府資助的,你可聯絡水邊圍邨明愛的社工。

其他  頂部
cecilia
高級會員
Rank: 4



UID 22
精華 0
積分 808
帖子 304
閱讀權限 50
註冊 2007-6-23
政府資助的安老院舍分為三類:安老院,給會行會走的長者入住。護理安老院,給行動不太方便,需要人照顧的長者入住。護養院,給完全失去自我照顧的長者入住。申請人要經社署中央評估及登記輪候。二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路!i.m(x4V3a8Z
www.swd.gov.hk/tc/index/site_pubsvc/page_elderly/

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20


QUOTE:
原帖由 知知大師 於 2008-8-17 23:49 發表
;H)H,Q4F/J%n2r元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 其實我手頭上都有一些政府支助的老人院名單,但唔知邊間會好一些??www.y1.hk1Z&s3}*M9_9H:z

g4f2g1e(p-P;@8Hwww.y1.hk洪水橋有間叫 "恩奇護老院"唔知有冇人知到好唔好,一個月要多小錢呢??

YL.香港/k#o.W"b%p3n-J

:J/P7F%q'l'M9_7O0R元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, www.y1.hk;~1R8w;D$D&y)Q4`#I
佢地約5年前剛成立,個陣時我陪親友一齊去睇, 近8K/月,末包雜費,地方唔寬敞

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20


QUOTE:
原帖由 173 於 2008-8-18 00:44 發表 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, .];L'o"s*U;^
大師YL.香港,X4q,q5F2T*p$~*V
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, /y$q*_-K#`8G2l
如果你係有綜緩.....&]!N!T&U#G.B c6p
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路9R9}7X8u*Q1A'u%Y4`
應考慮交通方便的院舍.在地下(不要 上樓的)......
(s4F7L2u$Z7~-e+PYL.香港
'x7E#C3R4I0@+~(^ qwww.y1.hk因為老人家要去一個陌生的地方生活,是多不快.1G:H,~-n!a;l
0f!P$r7H(o*d:a3\&J)X.I

元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, /O.t)b4L5i6X6b5s/y5\,H
黎樣我讚同, 住G樓好, 起碼可以一推門就可以行下

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20
大師:
1A#P.A$U4S(Z)`www.y1.hk我知道天水圍天耀村有一間係G樓, 仲有天瑞有間G樓,
8m$M&e7^0|二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路*{'d(u o S4E3t)s*e'y
[ 本帖最後由 藍草堂 於 2008-8-19 23:00 編輯 ]

其他  頂部
知知大師
新手上路
Rank: 1



UID 483
精華 0
積分 47
帖子 46
閱讀權限 10
註冊 2008-4-1
但係天水圍嗰啲是否話入就入呢??元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 9A!]8P*Y&Y(i
社工都係叫我自己搵,有一些係政府批幾多老人院就收幾多,唔要再保,但係我睇過幾間
$\4i#e(_1A/L$M,q'v8RYL.香港都滿了,有一間叫溏斯,係鷄地,5千幾,可能要保小小錢,唔知可不可以呢??有冇人知道呢?
#\/i;`9_7h1c:F4}二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路感謝6T,^)`2l1Y
YL.香港-j/}1[-j5]$X*i
[ 本帖最後由 知知大師 於 2008-8-19 23:24 編輯 ]

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20


QUOTE:
原帖由 知知大師 於 2008-8-19 23:10 發表 9k9z8K)@4|,c*m
但係天水圍嗰啲是否話入就入呢??
*`6p/])p,Y5\www.y1.hk社工都係叫我自己搵,有一些係政府批幾多老人院就收幾多,唔要再保,但係我睇過幾間二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路$}.C#r-~!i%b9P
都滿了,有一間叫溏斯,係鷄地,5千幾,可能要保小小錢,唔知可不可以呢??有冇人知道呢?
2~+K0B @#X7jYL.香港感謝 ...

,W({0{"`9j3G%I
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, $c3h)b,@-W4j)O)F
大師:元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, )[*l0v9f(l1y
我覺得眼前先睇下你是否要申請綜緩? 如要, 就要去元朗大橋街市的社會福利署約見當值姑娘,如工作忙可先打電話問當值姑娘并約見佢. 同時講明你想申請老人院.元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, )x!M7n.~;_(w
:e!X1x:q"S6@

4y%U'e9@/t*W,{8]0l-s你首先要考慮搵邊類型老人院, 話時話,除非家中兄弟姐妹多,如果唔係, 申請綜緩好D.元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 3D9E;t5c0]6s
唔係好明你點解要補少少錢?

其他  頂部
知知大師
新手上路
Rank: 1



UID 483
精華 0
積分 47
帖子 46
閱讀權限 10
註冊 2008-4-1
首先要感激各位網友既幫忙,更加要多謝cecilia既保貴意見,
"}+S-`4N y.T"x元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 我今日去過一間叫"安心居"在教育路,環境各方面都ok啦,
,v%f(z9t _www.y1.hk過幾天再同屋企人再去睇睇!!

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 03:51

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver