藍草堂
註冊會員
UID 121
精華
0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20
|
|
|
原帖由 知知大師 於 2008-8-19 23:10 發表 9k9z8K)@4|,c*m
但係天水圍嗰啲是否話入就入呢??
*`6p/])p,Y5\www.y1.hk社工都係叫我自己搵,有一些係政府批幾多老人院就收幾多,唔要再保,但係我睇過幾間 二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路$}.C#r-~!i%b9P
都滿了,有一間叫溏斯,係鷄地,5千幾,可能要保小小錢,唔知可不可以呢??有冇人知道呢?
2~+K0B @#X7jYL.香港感謝  ... ,W({0{"`9j3G%I
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, $c3h)b,@-W4j)O)F
大師: 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, )[*l0v9f(l1y
我覺得眼前先睇下你是否要申請綜緩? 如要, 就要去元朗大橋街市的社會福利署約見當值姑娘,如工作忙可先打電話問當值姑娘并約見佢. 同時講明你想申請老人院. 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, )x!M7n.~;_(w
:e!X1x:q"S6@
4y%U'e9@/t*W,{8]0l-s你首先要考慮搵邊類型老人院, 話時話,除非家中兄弟姐妹多,如果唔係, 申請綜緩好D. 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 3D9E;t5c0]6s
唔係好明你點解要補少少錢?
|
其他
|
|