|
補多一句~應該可以上巴士的~~#b4k5e-v(U4E.T8s
我今日打過去問過d職員~只係問上唔上到車...佢就一口答我~緊係得啦~
4?5~,v-i:h3d$c%[www.y1.hk我就追問~的士都ok??佢就話緊係得~唔係好大舊架~~二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路5`;r0`#m7H(K!o8b!e*@
我諗~如果遠都唔驚既~應該上到巴士既~!!!
)H1h$j8K2|:F399+39+32.....
+}"z/U$| G7M)`YL.香港=470....二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路4\6Y&A7r"c#M-`
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, ;\&^.S0f5`)T
你諗下啦~~470一個新爐~~YL.香港 q'V9s:})X'z'U:x2]:c+?
真係只係比個意見0者~~嘿嘿~~
|