標題: Philip 43吋 後投射電視(已送)
VLui
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 2644
精華 0
積分 310
帖子 363
閱讀權限 30
註冊 2009-4-14
Philip 43吋 後投射電視(已送)

上星期開不着壞了,不想去修理,有搖控,垃圾價30元,自行搬走。YL.香港.T(C,^1h-n*L7~#g
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, .E;l)z2f0N7a+d M'@2A
[ 本帖最後由 VLui 於 2009-7-26 22:51 編輯 ]

其他  頂部
Tommy
註冊會員
Rank: 2



UID 3631
精華 0
積分 65
帖子 56
閱讀權限 20
註冊 2009-6-15
please chech pm box, thanks

其他  頂部
Tommy
註冊會員
Rank: 2



UID 3631
精華 0
積分 65
帖子 56
閱讀權限 20
註冊 2009-6-15
我對這個產品很有興趣, 可否致電給我商討事項
'z0Z1S"J+N0d(@
8r7_"V's#y2B8Z(WYL.香港[ 本帖最後由 Tommy 於 2009-7-17 19:01 編輯 ]

其他  頂部
VLui
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 2644
精華 0
積分 310
帖子 363
閱讀權限 30
註冊 2009-4-14
已PM 你,please check

其他  頂部
Tommy
註冊會員
Rank: 2



UID 3631
精華 0
積分 65
帖子 56
閱讀權限 20
註冊 2009-6-15


QUOTE:
原帖由 VLui 於 2009-7-20 11:17 發表 YL.香港4x-h(^*C4k&v%P5@
已PM 你,please check

二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路#N1\:m8_)O1H*b7o

9H4}%@+U9C8[www.y1.hk唔好意思呀,我見過圖後,因尺寸太大,冇地方放,要放棄唔要喇

其他  頂部
VLui
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 2644
精華 0
積分 310
帖子 363
閱讀權限 30
註冊 2009-4-14
已送了比垃圾婆,垃圾婆好開心,話可賣翻佰幾二佰蚊,夠食翻餐la!

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 04:09

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver