|
補多一句~應該可以上巴士的~~www.y1.hk2s$b7\+G8I:V+W%{8?9c
我今日打過去問過d職員~只係問上唔上到車...佢就一口答我~緊係得啦~YL.香港6y4~5W;r2W4e6?
我就追問~的士都ok??佢就話緊係得~唔係好大舊架~~
'J"s;m"q3f*Z#o+|-K(J d二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路我諗~如果遠都唔驚既~應該上到巴士既~!!!
#o,c/t:@.?7| d元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 399+39+32.....
;Z;~:q'I5S;p*h0R$g元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, =470....
)T9F4v1U(f7\6c'F%F%v元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, www.y1.hk'y1U3I)L"[-N4J:{
你諗下啦~~470一個新爐~~(L0C;~2B%?.a1V
真係只係比個意見0者~~嘿嘿~~
|