標題: 徽 雙頭石油氣爐 (已售)
ann33683
註冊會員
Rank: 2



UID 4347
精華 0
積分 187
帖子 244
閱讀權限 20
註冊 2009-7-19
徽 雙頭石油氣爐 (已售)

5好意思,我想問有冇人賣雙頭石油氣爐?!"二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路3O/A/B4X1D5m
$250內,有的話請留言/
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, .F:R:l"K5E;a#?:Z$l
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路3T*M2i0M3c&t#X1X
[ 本帖最後由 ann33683 於 2009-8-21 23:28 編輯 ]

其他  頂部
creamy118118
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 2715
精華 0
積分 334
帖子 384
閱讀權限 30
註冊 2009-4-19
我都搵左好耐~想搵d又平又新淨的~
7S3z&K+P*dwww.y1.hk到最尾搵到最平都只搵到最平$399的~
7z8\8W"G!m!k!E3e ?不過係9龍的~係店鋪黎架~係全新的~長時間都有貨的~
;Z:H,v*z3Q'e/R+Uwww.y1.hk不過因為個樣嘛嘛~所以我選擇左另一款貴少少的$439的~~%{2|.@:`4H!m
只需+$39+條唔知咩喉就ok用得了~~3?%B&Q%|8B+o9S
我係未買過架~因為下個月先搬屋..到時先買~
6l5y8t5p'L'S#?#^6}8]2}不過如果你想要d資料可以pm我~到時send比你~~因為都煩事幫人賣廣告..嘿嘿~~YL.香港,N+j:G/z$U7T.d#F o-^
心理準備: 佢地係0係9龍架~~

其他  頂部
creamy118118
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 2715
精華 0
積分 334
帖子 384
閱讀權限 30
註冊 2009-4-19
補多一句~應該可以上巴士的~~www.y1.hk2s$b7\+G8I:V+W%{8?9c
我今日打過去問過d職員~只係問上唔上到車...佢就一口答我~緊係得啦~YL.香港6y4~5W;r2W4e6?
我就追問~的士都ok??佢就話緊係得~唔係好大舊架~~
'J"s;m"q3f*Z#o+|-K(J d二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路我諗~如果遠都唔驚既~應該上到巴士既~!!!
#o,c/t:@.?7| d元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 399+39+32.....
;Z;~:q'I5S;p*h0R$g元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, =470....
)T9F4v1U(f7\6c'F%F%v元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, www.y1.hk'y1U3I)L"[-N4J:{
你諗下啦~~470一個新爐~~(L0C;~2B%?.a1V
真係只係比個意見0者~~嘿嘿~~

其他  頂部
creamy118118
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 2715
精華 0
積分 334
帖子 384
閱讀權限 30
註冊 2009-4-19

其他  頂部
ann33683
註冊會員
Rank: 2



UID 4347
精華 0
積分 187
帖子 244
閱讀權限 20
註冊 2009-7-19
thzz=]

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 15:42

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver