標題: 超新淨~~冷氣機 =已售=
師奶A
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 1477
精華 0
積分 425
帖子 341
閱讀權限 30
註冊 2008-11-14
超新淨~~冷氣機 =已售=

只係用咗一季  搬屋出售
1P/r&O%}*v4C3b P,`~美的牌~ 4/3 匹  (元朗自取)+O&t9N-P2O1_#h9w
$o%K;u6h$[
[ 本帖最後由 師奶A 於 2009-7-28 23:24 編輯 ]

其他  頂部
kingma
註冊會員
Rank: 2


UID 3319
精華 0
積分 196
帖子 242
閱讀權限 20
註冊 2009-5-27
回復 #1 師奶A 的帖子

hi~~$300 可以嘛?
.f4I0S/r J二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路many thanks~~

其他  頂部
師奶A
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 1477
精華 0
積分 425
帖子 341
閱讀權限 30
註冊 2008-11-14
回復 #2 kingma 的帖子

sorry 呀!因部機真係仲好新、好凍。

其他  頂部
kawazoe_kaito
新手上路
Rank: 1



UID 2458
精華 0
積分 43
帖子 57
閱讀權限 10
註冊 2009-3-28
請問有無得試機?

其他  頂部
師奶A
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 1477
精華 0
積分 425
帖子 341
閱讀權限 30
註冊 2008-11-14
回復 #4 kawazoe_kaito 的帖子

梗係可以啦!

其他  頂部
kennywong
新手上路
Rank: 1



UID 4013
精華 0
積分 2
帖子 3
閱讀權限 10
註冊 2009-7-4
already PM you!

其他  頂部
師奶A
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 1477
精華 0
積分 425
帖子 341
閱讀權限 30
註冊 2008-11-14
回復 #6 kennywong 的帖子

如要試機就快啲啦!
z'~"g x!^5G'?)g$f2}過幾日就拆喇

其他  頂部
師奶A
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 1477
精華 0
積分 425
帖子 341
閱讀權限 30
註冊 2008-11-14
回復 #8 kitty123456789 的帖子

sorry! 單据搬屋時已有遺失
)o9K6N'}%B$Z"j3[500元元朗自取? "C9k3e(P.Z4h,d/P:W%l
31-07 前

其他  頂部
師奶A
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 1477
精華 0
積分 425
帖子 341
閱讀權限 30
註冊 2008-11-14
~已售~
5}9L(y+~,{2m+`YL.香港Thanks

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 17:26

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver