遊客:
註冊
|
登錄
|
幫助
YL.香港
»
留言版
» 我個女冇牙......點好
‹‹ 上一主題
|
下一主題 ››
投票
交易
懸賞
活動
其他分類
|
打印
|
推薦
|
訂閱
|
收藏
標題: 我個女冇牙......點好
onefree
金牌會員
UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
點取 #1 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-5-3 17:00
資料
個人空間
短消息
加為好友
我個女冇牙......點好
我個女岩岩一歲, 仲未出牙, 又冇頭髮, 仲成個BB仔咁,"係似BB仔呀, 一D都唔似女呀!!!!!!!!!"
!u&Y!k*c,D)d;j5`二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路
點好? 有D咩野可以比佢食, 等佢快D出牙仔同頭髮架??
其他
~瑩子~
新手上路
UID 2708
精華 0
積分 19
帖子 21
閱讀權限 10
註冊 2009-4-18
點取 #2 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-5-3 18:33
資料
個人空間
短消息
加為好友
你唔洗緊張呀!因為我囝囝都是一歲後才出第一隻牙的,醫生說遲出就遲脫,
.i5b(t/K-J#n:U-J/R
如果你仲係唔放心的話,可以去健康院問問姑娘啦!
其他
onefree
金牌會員
UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
點取 #3 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-5-3 23:50
資料
個人空間
短消息
加為好友
QUOTE:
原帖由
~瑩子~
於 2009-5-3 18:33 發表
#l5D#@,i7T"H)P
你唔洗緊張呀!因為我囝囝都是一歲後才出第一隻牙的,醫生說遲出就遲脫,
-`%I"b5H6r+c
如果你仲係唔放心的話,可以去健康院問問姑娘啦!
'|4R!Z/[#y$cwww.y1.hk
Thanks!
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路7S7k0K;h4t'e4h%B(I
因為我個仔7,8個月就出牙, 我怕我個女有問題, 所以有d擔心lu!
其他
onefree
金牌會員
UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
點取 #4 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-5-4 10:32
資料
個人空間
短消息
加為好友
多謝你地比我寶貴意見及分享經驗!!!!謝謝!!!!
其他
yumi_ymling
新手上路
UID 2753
精華 0
積分 19
帖子 19
閱讀權限 10
註冊 2009-4-21
點取 #5 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-5-4 10:58
資料
個人空間
短消息
加為好友
順其自然
有時急不來的,佢係囡囡就始終係囡囡,慢慢就越大越女仔ka喇,唔洗擔心^^
其他
SiuFat
高級會員
UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
點取 #6 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-5-4 15:49
資料
個人空間
短消息
加為好友
講到出牙, 其實遲D出仲好, 冇咁快蛀晒D牙, 哈哈.
"S5w"M9R%T(j)w/U)Y元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
好耐之前睇到電視, 講有位小朋友, 5歲, 蛀咗11隻牙.
0t5P,F4h/t,I o!S5z0f6x
所以大家要為你的小朋友好好保護牙齒呀.
其他
dior903
註冊會員
UID 2434
精華 0
積分 87
帖子 45
閱讀權限 20
註冊 2009-3-25
點取 #7 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-5-5 02:18
資料
個人空間
短消息
加為好友
我個囝囝都係差唔多一歲先出牙.我聽聞遲出牙先好.話條命冇咁命硬(信不信由你).你唔洗驚.女大18變..而家唔靚.唔代表大左唔靚..我個囝囝出d頭髮都好慢.佢而家2歲半都係剪左3次頭髮..
其他
onefree
金牌會員
UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
點取 #8 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-5-5 10:49
資料
個人空間
短消息
加為好友
QUOTE:
原帖由
dior903
於 2009-5-5 02:18 發表
YL.香港,f-G.]9w9i*J'}'N
我個囝囝都係差唔多一歲先出牙.我聽聞遲出牙先好.話條命冇咁命硬(信不信由你).你唔洗驚.女大18變..而家唔靚.唔代表大左唔靚..我個囝囝出d頭髮都好慢.佢而家2歲半都係剪左3次頭髮.. ...
'~$Q$B'_'s-b(X元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
嘩!!!冇咁命硬!!!!你咁講真係比你逗到我好開心呀!!
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, &M7V4y$})[!o9L6d7~3Y$y
我都好想自己個女條命生得好呀,多謝哂你既祝福!!!!謝謝!!!
其他
師奶A
中級會員
UID 1477
精華 0
積分 425
帖子 341
閱讀權限 30
註冊 2008-11-14
點取 #9 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-5-6 18:05
資料
個人空間
短消息
加為好友
回復 #1 onefree 的帖子
小朋友的身體發育因人而異,只要其他方面正正常常、健健康康就OK啦!
7r6q/A7m9@#X
等同有些人未夠一歲就識行,有些人要15個月先識行,道理一樣啫!
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 0d6{9x!p)g)@)Y ?"n J
毋須過份憂心!
其他
~瑩子~
新手上路
UID 2708
精華 0
積分 19
帖子 21
閱讀權限 10
註冊 2009-4-18
點取 #10 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-5-6 20:15
資料
個人空間
短消息
加為好友
QUOTE:
原帖由
師奶A
於 2009-5-6 18:05 發表
3u {6F$S)s0T4z7h9`
小朋友的身體發育因人而異,只要其他方面正正常常、健健康康就OK啦!
'J+\;n2w/e J8L9P二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路
等同有些人未夠一歲就識行,有些人要15個月先識行,道理一樣啫!
3~*b+@0W+j)j7D
毋須過份憂心! ...
b8f!g,F3N$A6B6b
係呀!讚同......父母既願望就是我們的囝囝囡囡健健康康就OK啦!
其他
艾朗連儂
高級會員
UID 13
精華 0
積分 630
帖子 335
閱讀權限 50
註冊 2007-6-22
點取 #11 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-5-6 20:33
資料
個人空間
短消息
加為好友
你地就好啦,我一個仔女都冇呀..........
其他
小獅拉
註冊會員
UID 2646
精華 0
積分 128
帖子 37
閱讀權限 20
註冊 2009-4-14
來自 元朗
點取 #12 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-5-6 23:36
資料
個人空間
短消息
加為好友
回復 #12 艾朗連儂 的帖子
咁你要努力努力喇~~
其他
[
上一頁
] 。 [
其他分類
]
投票
交易
懸賞
活動
當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 23:39
Powered by
Discuz!
5.5.0
© 2001-2007
Comsenz Inc.
TOP
清除 Cookies
-
聯繫我們
-
元朗,屯門
-
Archiver