標題: 你有否用過......
師奶A
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 1477
精華 0
積分 425
帖子 341
閱讀權限 30
註冊 2008-11-14
你有否用過......

以下產品:YL.香港:_%V4o y+o3R!w$v+]0C7?'|
*德 國 驅 蟲 大 王 全 效 版*
1|&z:i&J*R;t0[-y%{YL.香港~~有效嗎?~~www.y1.hk-b;S/Y-T2H X
我想買,但不知是否如宣傳單講的那樣強.....
5m,x!w7}7r$S!v;W+b/_YL.香港各位網友,有人用過嗎?請指教!4~,v-a"a&A9A'f
Thanks~~~~~~~~~
2|5T$y'c*?,q${:i*[7b元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
我無用過, 但你咁問法.....整到我都想知
!S/r$S&\$[9O2\7Ewww.y1.hk請問係咩黎架!!!
5t,b J'c-`5t&F二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路殺蟲水咁?
9D"f9g%d7`;Q6K元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 好似汽車香晶咁, 一小罐的膏狀?www.y1.hk!J }'h$u d4R,e0h&r
粉狀?
)?8Q"Z,T&o#L;["Q(Q還是電子產品??

其他  頂部
師奶A
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 1477
精華 0
積分 425
帖子 341
閱讀權限 30
註冊 2008-11-14
回復 #2 onefree 的帖子

係電子產品YL.香港*`$r'Z!Z0Y+\3y$E
是 具 多 種 驅 蟲 能 力 的 驅 蟲 恩 物 , 可 驅 蚊 、 蚤 、 老 鼠 、 曱 甴 、 蒼 蠅 及 蚤 等 , 強 大 的 能 力 甚 至 可 驅 走 黃 鼠 狼 和 野 兔 ! 對 貓 狗 及 嬰 兒 絕 對 無 害
7p$i&A&y1k6l獨 家 專 利 的 高 科 技 感 應 器 , 可 以 因 四 周 環 境 的 變 化 而 自 動 調 節 音 波 的 保 護 範 圍 , 在 多 蚊 蟲 的 天 氣 , 我 們 的 驅 蟲 器 亦 可 應 付 自 如 , 特 別 適 合 亞 洲 多 變 的 天 氣www.y1.hk:E;@1g(k3Z8y
不 用 化 學 物 質 驅 蚊 蟲 , 亦 無 需 換 化 學 藥 片 , 在 香 港 超 過 200 間 中 小 學 幼 稚 園 及 社 區 中 心 採 用&e"@4],^/G![5m9[,I
以上係產品宣傳單,佢講到咁強勁。你話心唔心動喇?!

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
唔!!!!!!又真係幾勁wo,佢自己講得.....
%Y R"?#M"u"{&j咁幾多錢呀???你有冇買黎試過呀???

其他  頂部
師奶A
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 1477
精華 0
積分 425
帖子 341
閱讀權限 30
註冊 2008-11-14
回復 #4 onefree 的帖子

要$2xx-  未買呀。怕後悔!買返嚟冇想像中咁好,就弊家伙喇!
!Q$I8b/k$|(C$Rwww.y1.hk你都知啦,女人好多時買咗一啲無無謂謂嘢返屋企,到頭嚟又用唔著.....
!Y9y2[ f+e9{;y-|3C3y所以問吓有冇人用過,好唔好先決定買囉。

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
二百幾好平ka la, 我買咗個 "金剛2000" $4XX 呀,/I0w2J5f%F/|+o#C2P
你返到屋企, 搵個插蘇位插住佢, 就係用緊, 唔會用唔著.

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong


QUOTE:
原帖由 師奶A 於 2009-5-13 03:05 發表
&w'J:R%?-a,Z.j元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 要$2xx-  未買呀。怕後悔!買返嚟冇想像中咁好,就弊家伙喇!元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 8T-|"N)j-z9y,M)`5?
你都知啦,女人好多時買咗一啲無無謂謂嘢返屋企,到頭嚟又用唔著.....
&G#_3S!g&^:M2K8U%A所以問吓有冇人用過,好唔好先決定買囉。 ...

8B6c"c)?*s&X"e唔 !!!!最哀就係呢D咁既價錢, 都唔平架, 但又唔係幾貴WO, 如果係好用既就值頭係低買啦!!YL.香港5t!?-J#\+h(H
但如果買左番屋企係冇料到既,又覺得唔值得拎$2xx黎買個教訓呀! 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, -D(o;D8I4K)s
唔.....真係好難決擇呀.........

其他  頂部
fandy
新手上路
Rank: 1



UID 1860
精華 0
積分 31
帖子 27
閱讀權限 10
註冊 2009-1-11
我有用*德 國 驅 蟲 大 王 全 效 版*放戶外好D
8E*a#_6d:u.X+b1B二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路金剛2000放室內好D
4`4j1f#O#x!uwww.y1.hk兩款是用雨傘式音頻
5L({$Y;_3C6K(X*V:~;iYL.香港吾知你想驅咩蟲,如果只是蚊,兩者都不能夠有效全部地驅趕,只可以減少
+n)^0U5A1F9M7p$N&V%^.S8o原因是蚊有好多種類,它只可以對付其中一D二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路 f6z3^:~6T;Q%Q3J)y3` o

n u(~(C;B5Z2j6[[ 本帖最後由 fandy 於 2009-5-13 14:23 編輯 ]

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
回復 #8 fandy 的帖子

@@  真係有效???
%u(p S2`,D$P;A*n.s二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路我屋企室外個花園都好多蚊,蟲,蒼 蠅等等....小昆蟲, 都冇哂辨法!!!! 二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路*d%D2T"X%X)C:k4e
如果真係有用, 咁請問係邊樹買呀??介紹下丫!唔該!

其他  頂部
fandy
新手上路
Rank: 1



UID 1860
精華 0
積分 31
帖子 27
閱讀權限 10
註冊 2009-1-11
回復 #9 onefree 的帖子

我花園用在兩個*德 國 驅 蟲 大 王 全 效 版*打對面(x)叉形式射向地面,元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, :i;@"e-v#n*@ g3X-e9\
最好放在門前。加班馬蚊香同欖菊無煙黑蚊香(橙黃色盒我覺得好D)一齊用,(q9_+g,@:A$^(\,O
間中用漂白水淋花園效果不錯 二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路%r6o!q(u-O*_/~%R8})g#B;W
屈臣氏同電訊盈尊尚會,但尊尚會間中先有

其他  頂部
fandy
新手上路
Rank: 1



UID 1860
精華 0
積分 31
帖子 27
閱讀權限 10
註冊 2009-1-11
三年前我在屈臣氏買驅 蟲 大 王是$200有找,現時市價真的不知。/S+R7O;A'l
希望以上資料對大家有用

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
Notes & Thanks!!

其他  頂部
fandy
新手上路
Rank: 1



UID 1860
精華 0
積分 31
帖子 27
閱讀權限 10
註冊 2009-1-11
onefree:YL.香港%A,h&O5r*E+X
之前在電視看過一篇報導,就是蚊香、蚊油、電子蚊香等等都會放出一D對人體有害物質,重會停留身體內,睇完後將所有此類產品放到戶外用YL.香港%~!U'T#s-_2w/o3w
屋外D蚊減少飛到屋內更加少,而又減低對身體的傷害  

其他  頂部
ricky_ston
註冊會員
Rank: 2


UID 2329
精華 0
積分 160
帖子 169
閱讀權限 20
註冊 2009-3-13
德 國 驅 蟲 大 王 全 效 版元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,  Q%x3M3H+B;t
對身體有冇害呢.....????

其他  頂部
師奶A
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 1477
精華 0
積分 425
帖子 341
閱讀權限 30
註冊 2008-11-14
各位唔該哂!!!YL.香港8k'N0Y,U4s.Z8T,D-}4R![
咁我決定...買喇。

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 00:47

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver