標題: 有無人鍾意踩單車運動 ^^
ericckw
新手上路
Rank: 1



UID 18
精華 0
積分 30
帖子 31
閱讀權限 10
註冊 2007-6-23
來自 HK
有無人鍾意踩單車運動 ^^

我平衡一星期 2 至 3次夜晚睬大棠山!1A+D8E!N${(v
唔知有無其他人喜歡呢類活動

其他  頂部
剎暗天
註冊會員
Rank: 2


UID 172
精華 0
積分 138
帖子 93
閱讀權限 20
註冊 2007-8-9
來自 元朗


QUOTE:
原帖由 ericckw 於 2007-9-20 09:33 發表 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, ,q,r3Y)S!y*X2[&U8b)^!o$P"b1I
我平衡一星期 2 至 3次夜晚睬大棠山!元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 0p1^:W*R0I/p
唔知有無其他人喜歡呢類活動

4x;A9g6D%@#|'^元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 小弟成20年沒有踏車了
O(c$A;[;Y @不知道現在仲識唔識踏...

其他  頂部
史東
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 198
精華 0
積分 244
帖子 31
閱讀權限 30
註冊 2007-8-19


QUOTE:
原帖由 ericckw 於 2007-9-20 09:33 發表
2B#y&X;K4p(j*Rwww.y1.hk我平衡一星期 2 至 3次夜晚睬大棠山!%[.E(r H'L;s/C*O1\
唔知有無其他人喜歡呢類活動

二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路;s r/O#|&P2y+P
我以前都成日踩,仲踩上山TIM,但係夜晚會唔會多飛車?

其他  頂部
mingling0331
註冊會員
Rank: 2



UID 278
精華 0
積分 146
帖子 22
閱讀權限 20
註冊 2007-10-3
踩單車 YL.香港)w1k;B;r+R2\%m/f!Q
但夜晚太危險了www.y1.hk*H!n4}(t9_1h-e
小朋友驚驚

其他  頂部
pethidine
新手上路
Rank: 1



UID 281
精華 0
積分 18
帖子 30
閱讀權限 10
註冊 2007-10-3
大棠山? 夜晚飛車喎....
7r%b5r5s8b;],s4R我多數夜晚踩, 天水圍 --> 洪水橋 --> 龍門居

其他  頂部
史東
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 198
精華 0
積分 244
帖子 31
閱讀權限 30
註冊 2007-8-19
老友,我以前都係咁踩去屯門碼頭二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路4q'P*a*I4h:x(z(u-u#|
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路;~7a$Q/[-s#X+B9S2b
天水圍 --> 洪水橋 --> 龍門居 --> 屯門碼頭

其他  頂部
pethidine
新手上路
Rank: 1



UID 281
精華 0
積分 18
帖子 30
閱讀權限 10
註冊 2007-10-3
唔知來回有無30公里呢???

其他  頂部
Tigger
註冊會員
Rank: 2



UID 55
精華 0
積分 70
帖子 68
閱讀權限 20
註冊 2007-6-29
 
發表於 2007-10-11 16:04  資料  個人空間  短消息  加為好友 
依家一放假又帶埋仔仔去踩單車囉!元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, /v,O-I$A*d1Y
剛剛過去嗰兩個星期日都去咗大埔大尾督踩上壩到玩.....正呀!嗰度風景好又涼快啱哂一家大細!

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 07:17

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver