標題: 市道真係咁差嗎?
小獅拉
註冊會員
Rank: 2


UID 2646
精華 0
積分 128
帖子 37
閱讀權限 20
註冊 2009-4-14
來自 元朗
市道真係咁差嗎?

市道係咪真係咁差呀???搵咗一排工,send咗好多resume都冇回覆,好灰呀

其他  頂部
娃娃
新手上路
Rank: 1



UID 2924
精華 0
積分 36
帖子 35
閱讀權限 10
註冊 2009-5-4
來自 HK
市道差係原因之一(r6b9i/^/I.q
多人揾野做二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路'l;Z'G,E9\*N#y-C7q;D-]
有時同一份工多人應徵
%X)h4X9H"R&W5p,I8Ld老細有得比佢揀,緊係慢慢揀啦.....
:s)X,?3I%@"d)y4N9W二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路唔好咁灰,咪再慢慢揾 law,加油!

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20
個市的確好差,唔知要等幾耐 中年人想搵野做更加難
+V/x,q+a9v&O*b.G#Rwww.y1.hk何以香港的優勢完全消失?D老板返大陸設工業區設寫字樓都唔願設Office在香港

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
有D人係好懶既,有工都唔願做,像我見有D人百無了賴長日在家,未介紹份散工佢做.可是當他答應左人時,又用藉口唔做,其實係怕辛苦~~~~~唉
+c2o"B3g6h5h元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 唔辛苦点得世間財呀,有工都冇人做呀

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20


QUOTE:
原帖由 Korealan 於 2009-5-30 10:39 發表 +O-_8J(B0X,C4E1I!h
有D人係好懶既,有工都唔願做,像我見有D人百無了賴長日在家,未介紹份散工佢做.可是當他答應左人時,又用藉口唔做,其實係怕辛苦~~~~~唉
!S&b&@2V"hYL.香港唔辛苦点得世間財呀,有工都冇人做呀 ...

二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路2~$s4D8c3[!U5R1D/u

!k1d&E+f#Z1D*j元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 可能又咁, 再搵工d人會有種高不攀低不就的心態.所以有時唔係佢地唔想做,而係d老板無良, 壓人工或者份工相差太遠.唔等開飯,都唔急瓜.元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, /n4G4P6h%?4C9i
我做開寫字樓,如果有人介紹我去做樓面,我暈了

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
我見佢大隻騾騾,祇係清D泥頭$500/DAY,我女人仔都做過啦,2天有1仟幾佰洗,咁都話做不來

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20


QUOTE:
原帖由 Korealan 於 2009-5-30 10:55 發表 ,z&w/|/O$t,n9c
我見佢大隻騾騾,祇係清D泥頭$500/DAY,我女人仔都做過啦,2天有1仟幾佰洗,咁都話做不來

0P$r0{9R"@7m ^www.y1.hk
!^0M&|*|.q5F2n-Y)kwww.y1.hk外表大隻可能力氣唔大 可能之前佢做文職,唔慣做泥頭工

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
有乜辛苦得過冇飯開呀 佢連点埋我度都要斤斤計較D車費,咁慳点解唔搵返D 呢

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20


QUOTE:
原帖由 Korealan 於 2009-5-31 09:21 發表
4N6q'v2P"w0Z)I1bwww.y1.hk有乜辛苦得過冇飯開呀 佢連点埋我度都要斤斤計較D車費,咁慳点解唔搵返D 呢

元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, &t#b(A-Z(`

-v5~8j)n:W.D3M0[-^5a S二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路咁佢就無得救了.

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
呢D人難怪公司栽佢出來,死症

其他  頂部
小獅拉
註冊會員
Rank: 2


UID 2646
精華 0
積分 128
帖子 37
閱讀權限 20
註冊 2009-4-14
來自 元朗
唔好咁介懷啦,一樣米養百樣人,你要幫既都幫咗啦
1J'f*?"D!`7h2U5d,\6Wwww.y1.hk你都話係死症啦,冇得醫架喇

其他  頂部
剎暗天
註冊會員
Rank: 2


UID 172
精華 0
積分 138
帖子 93
閱讀權限 20
註冊 2007-8-9
來自 元朗
小弟最近研究大陸經濟
/`%w$o7_-}2f4x8e元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 改革開放幾十年來.現在大陸經濟仲差過香港&z6p&D4I!L0P)M
我鄉下,大陸人民竟然唔相信會有減人工情況出現
#J!T8H:S/s%`www.y1.hk
.C%~)^1u;Q#qwww.y1.hk專業的大專生,他們一畢業就爭中專工作,而中專生就失業YL.香港*E3k.R#B,o
係大陸都未試過,以前中專畢業大把人請
)?!I"f%m%i4c+U;d2^,]www.y1.hk=================================/y9@$z B6h5l:_$I
所以,其實今次金融危機,全世界都受緊

其他  頂部
小獅拉
註冊會員
Rank: 2


UID 2646
精華 0
積分 128
帖子 37
閱讀權限 20
註冊 2009-4-14
來自 元朗
回復 #12 剎暗天 的帖子

係啦~~之前都唔覺得今次金融海嘯會咁勁,之前揾工都有機會interview,但今次連見既機會都冇,真係搵工搵到心都灰埋

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20
唉. SENT出去D  CV, 就如石沈大海 ,全世界都無回應. 係咪世界末日

其他  頂部
小獅拉
註冊會員
Rank: 2


UID 2646
精華 0
積分 128
帖子 37
閱讀權限 20
註冊 2009-4-14
來自 元朗
回復 #14 藍草堂 的帖子

唉......冇辦法啦,而家有成十幾萬人失業,真係工"簡"人,我都係想搵份寫字樓工啫,仲難過登天,真係唔知可以點

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 00:47

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver