標題: 天水圍..悲情城市??
利賓納
新手上路
Rank: 1



UID 299
精華 0
積分 0
帖子 1
閱讀權限 10
註冊 2007-10-19
 
發表於 2007-10-19 14:41  資料  個人空間  短消息  加為好友 
天水圍..悲情城市??

我個人有d反感la,話哂係度住左十幾年啦!!!唔知住係天水圍既朋友又點睇呢??

其他  頂部
剎暗天
註冊會員
Rank: 2


UID 172
精華 0
積分 138
帖子 93
閱讀權限 20
註冊 2007-8-9
來自 元朗
 
發表於 2007-10-24 21:40  資料  個人空間  短消息  加為好友 
新移民多個正常人...YL.香港0S5O&U,w7r9x
仲係申請福利金的....
.p#y9W/Y2}9b-i*]元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
*s4]'X$z7o你仲話沒有問題???

其他  頂部
mingling0331
註冊會員
Rank: 2



UID 278
精華 0
積分 146
帖子 22
閱讀權限 20
註冊 2007-10-3
 
發表於 2007-12-30 01:25  資料  個人空間  短消息  加為好友 
[quote]原帖由 剎暗天 於 2007-10-24 21:40 發表 二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路#}#V6h,X*}0k&e
新移民多個正常人...二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路0t9a0b5W!k*L*^.d8~
仲係申請福利金的....二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路4\6@9?,V!l/D

6D/R:M5v$W4i*_)k%P元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 咁有几悲情呀二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路!_1\&x0W0{/k$`
唔使做有$收
;J0W%M/a*B8b&D/p!]/owww.y1.hk;{+B$Y&i)Z!{.y)f
BUT新移民有几唔正常

其他  頂部
艾朗連儂
高級會員
Rank: 4



UID 13
精華 0
積分 630
帖子 335
閱讀權限 50
註冊 2007-6-22
住左咁耐都唔覺有咩問題,只係d傳媒誇張左者!周圍都有有錢人,中產同窮人架啦,c:A+c$m.?*J

;D6A$G3[ q3f;~家庭慘劇,香港邊度都經常發生!但係只要天水圍一發生事,報紙就即刻大事標題"悲情城市"四個字出黎!
6n8n;|*H"b*bYL.香港
5C5w X;R;n$a"v*_我留意好耐架啦,只要天水圍一有事發生,報紙一定會打"悲情城市",呢四個大字出黎!各位可以留意下!
+b.Y*y8w3[;F+n.D(Q `$l.A
/G:W1P6@#P,^$u,eYL.香港攪到我d同事見我住天水圍,以為我屋企有咩問題!太過標籤化啦!
7c"E*i8[5t:j'j8O#@(BYL.香港6a:w)Z5I(o'n"@8n)L
[ 本帖最後由 艾朗連儂 於 2008-1-2 13:47 編輯 ]

其他  頂部
紫雲
新手上路
Rank: 1



UID 490
精華 0
積分 7
帖子 8
閱讀權限 10
註冊 2008-4-5
有時人地一問我住邊,我話天水圍,佢地就會有感覺,天水圍d人好慘...
$o8U0u$j3G*E)t&A二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路我真係好想知有幾慘,我真係覺得一d都唔慘,悲情城市??點會呀~我唔敢話最好,但如果去過天水圍or係天水圍住...都會覺得佢係一個好舒適既地方,一個咁舒適寧靜地既方有幾慘呢?反而而架多數都係市區出入...市區既生活太頻繁喇...好辛苦

其他  頂部
艾朗連儂
高級會員
Rank: 4



UID 13
精華 0
積分 630
帖子 335
閱讀權限 50
註冊 2007-6-22
係因為部份低下階層,令到天水圍被標籤化,同埋係傳媒過份誇大同濫用左"悲情城市"呢四個字!次次天水圍一有少少事發生,各大傳媒即刻SHOW"悲情城市"呢四個大字出黎,大家可以留意下!
7N/{,N*Z*x#q-^二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路YL.香港+f%p'm1}*J5v
講真,我身邊大部份親戚同朋友都住元朗區,我都住係天水圍,出世到而家都係元朗仔! 唔會話住天水圍既人收入會低D,住元朗區其他地方既人收入高D!我都唔覺得自己住係天水圍有咩問題!何來"悲情"喎?

其他  頂部
johnchow60
新手上路
Rank: 1



UID 508
精華 0
積分 20
帖子 20
閱讀權限 10
註冊 2008-4-14
天水圍你幾時病好?

我由95年住到現在, 都十幾年, 我住天愛苑, 每天出荃灣上班, 以往每朝都往新北江(嘉湖一期)搭城巴,
8e9F2B-x9b%w!SYL.香港途經公園常見青春少女媛步跑, 以及長者在閱報, 人人面帶微笑, 現在只見開大音響, 播放愛國音樂做早操, 所有男女人士正值壯年, 點解唔駛返工? 錦掛著以前生活, 點解又來?以前放工 下車後行行八佰伴, 再去the best睇下影音器材, 後回家晚飯, 回家路上人煙希少, 亦不會有身穿校服及擔著口煙操流利粗口的學生在你身旁經過, 亦不見比mk更mk的小朋友騎著單車自殺般迎面沖過.
7h(Q%K7E;A+X元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, &I"C6m1K5b/Q1D&W(t
前八佰伴(新北江), 真是經典, 所有空間都可開舖, 如果有朝一日有火警, 死二三十人應該唔難, 管理公司你想點?
0v"h4Y/A:p$L*S9N.M
#@2j7i'u5O2Pwww.y1.hk其實我的生活也不錯, 現在份工做左十幾年, 一路都無減人工, 每隔幾年升少少職, 每年又加加少少人工, 過多幾年層樓供完, 又有老婆又有個仔, 不過我無打算走, 我都未夠四十, 天水圍人, 請你地加油, 要找工作, 不要等, 養好身體就要工作, 日日早操又點!  我都是由朝做到晚, 成廿年啦!

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
去到新北江,售D全是大6 OR冒牌貨,鄉音未改既人,以為身在中國,佢地一班唔駛返工既婦女,朝朝晨咁早便開大個喇叭ONE MORE TWO MORE ,有冇想吓擾人清夢?返通宵更的要等佢地磨完才有得瞓,嘉湖会所又變成麻雀館,去到泳池更衣室又見D大嬸拿着一盆盆衫去洗,真不知所謂!

其他  頂部
剎暗天
註冊會員
Rank: 2


UID 172
精華 0
積分 138
帖子 93
閱讀權限 20
註冊 2007-8-9
來自 元朗


QUOTE:
原帖由 艾朗連儂 於 2008-1-2 13:45 發表 www.y1.hk5`$e(?(Y9s4\)O
住左咁耐都唔覺有咩問題,只係d傳媒誇張左者!周圍都有有錢人,中產同窮人架啦8i:U!x&L!N(S*p
www.y1.hk*x)T"O1t1a!x)f!m8_2u.G
家庭慘劇,香港邊度都經常發生!但係只要天水圍一發生事,報紙就即刻大事標題"悲情城市"四個字出黎!YL.香港*f8s$X0h N.I
YL.香港6R2@!c(u(f0q-J
我留意好耐架啦,只要天水圍一有事發生, ...

元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 0?#O/z u+|$P9@#U+f8x:{$_
你講得對
&[5E,E#D,P8b1u5U+J+Twww.y1.hk有D誇張到話7歲仔沒有去尖咀???
%n!Z#q"h2S.Z"e3c.e我24歲時先去大X山...仲係去果到工作的
(Q$E!y$q;}/]+E"oYL.香港我仲慘啦...
$@8?3Y8M-K3N2nYL.香港其實,沒有錢去尖沙咀,係唔係父母的問題呢?二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路3g4x8|"Y/\"i
仲乜要我地比錢佢地去呀?元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, "@;F4Q6Q-X3I

/@9b6X2H2X/r#C8v;q)V5s我成世人沒有平治車和沒有層樓...
7i*E9x4P&J*e8_8_3kwww.y1.hk政府係唔係應該買比我呢?

其他  頂部
紫雲
新手上路
Rank: 1



UID 490
精華 0
積分 7
帖子 8
閱讀權限 10
註冊 2008-4-5
回復 #7 johnchow60 的帖子

HI,John...聽完你講...我都眼濕濕,天水圍你地爭氣d啦!我真係好鐘意天水圍架!唔想佢成日烏雲蓋頂,大家努力呀!!

其他  頂部
johnchow60
新手上路
Rank: 1



UID 508
精華 0
積分 20
帖子 20
閱讀權限 10
註冊 2008-4-14
回復 #10 紫雲 的帖子

Hi 紫雲,www.y1.hk&^-N9K B&z6l7\2s
www.y1.hk9L0?,~*P n w&m.p'm9q1c
我寫既時候都眼淚參點流出, 有好多事也沒提, 我成四十歲人, 十五歲先第一次去m記, 比個店員以急口令方式問我要what? 搞到我想了半天都唔知點講! 以致到現在都好怕去m記, 我從不覺無得去m記有幾慘, 無得去海x公園又有幾慘, 以前細個窮同學有家人帶去, 自已無得去, 到現在我仲未去過海x公園, 錦我咪仲慘! 其實我好喜歡天水圍, 住得幾好, 我一到五由朝做到晚, 只是在樹得書院(前元朗最垃圾的中學)畢業, 自已努力上班, 當個班壯年人士晨操後及正在歎荼的時候, 我已做大半天,午餐食自己昨晚留起的飯菜, 做了十幾年,佢地唔付出,等政府,緊係慘!物質生活,你有能力,隨你點都得,你地慘, 起碼有得食,有得住, 我香港土生土長,80年代讀中學真是捱過餓,無錢食午餐,學校小食部午市後有剩白飯,就會加些汁,以平價再買,自己幾餓都唔會買,因人要有骨氣!天水圍朋友要有骨氣!   

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
我同意大部份六七十年代土生土長香港人最吃得苦的,他們經歷97,沙士,負資產,也咬緊牙去捱,沒行到盡頭也靠自己去養活一家,綜援是放到最後才考慮,但這一代年青人,十幾歲搞大左,去搵社署扮未婚既單親,政府比埋屋,生活費,咁好既福利,未做成蛀米大虫LU ~我自己都係單親,但我靠自己一對手去養活孩子,生活平淡但自豪,每日用$5買3隻飽做早午餐,省下D$供書教學,一切靠自己付出勞力而贃返來

其他  頂部
Thomas (Thomas)
管理員
Rank: 9Rank: 9Rank: 9


UID 1
精華 0
積分 955
帖子 428
閱讀權限 200
註冊 2007-6-16
來自 香港-元朗
昔日香港賴以成功的核心價值,其實係「食自己」。0K)[8C:K3V3i1`6F8H
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路8x*L1A%@3o9Q3Z5z9x
有錢的帶 d小朋友去開心下都未嘗不好,一生人未試過、未做過的東西多的是,無得去、未去過沒甚麼大不了,大家互相鼓勵下咪幾好!!!這網真幸福有些這讓好的網友。www.y1.hk&l5V'?.S0U)z0s
www.y1.hk&p9T'?'s6r3Q
今日下午茶時,首次碰到警察到餐廳搵個帶住膠手套的女工,店員猜說唔知係咪綜援做 Part-time。 福利主意真的是條不歸路,都唔知係幫左人定係害左人,千絲萬縷的利益關系,講極都唔會完。
;\9d/b*y7y9C二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路
5~7?%v$N9Z3G+a&}:q實際啲,如果容許綜援人仕到志願機構合法工作,賺取小量工資/車馬費,不扣綜援金,又只扣賺到的一半,好讓她們重投社會,機構又得到額外的人力資源,一舉多得,對整個社會都好。 如果單以行政手段辦得到,就連法例都唔駛改。

其他  頂部
johnchow60
新手上路
Rank: 1



UID 508
精華 0
積分 20
帖子 20
閱讀權限 10
註冊 2008-4-14
回復 #13 Thomas 的帖子

絕對同意, 一個原本風光美麗的天水圍, 點會錦易變地獄, 她一定會好番, 只要大家努力, 好好管教下一代, 自已做個好榜樣, 等孩子們讀到書, 成為全港大學生的地區, 不要當電腦做玩具, 電腦除左打機之外, 還有好多用途, 知識可以改善生活, 十幾廿年前屯門又係錦!

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
04年左右, 有fd話我知, 攞綜援可以去社處申報做 Part-time,
5W$l"W7s7]-]$1,000 收入, 都只係扣$300 綜援金,
.B0q2\:j2A6zwww.y1.hk她亦係單親, 小朋友返學, 佢就做 Part-time.
-W6^5T%`/~2CYL.香港佢覺得咁様幾好, 唔知而家重有冇呢支歌仔唱呢??
1g0N:F7b+y#?+H5?8w,w0^.@!D/p
唔好誤會, 我冇攞過綜援, 亦冇諗過攞.元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 'L7|6s4^0e$j"}9j
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路#u(o"J3u3C/D#j:Y
[ 本帖最後由 SiuFat 於 2008-4-21 02:41 編輯 ]

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 04:09

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver