onefree
金牌會員

UID 2586
精華
0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9 來自 Hong Kong
|
|
|
回復 #20 vvt 的帖子
我都好同意你既睇法, 市道係真係差左好多,
(o*b!^7E/T&F/a+yYL.香港但真係要抱持樂觀既態度去面對一切順 / 逆境. 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, +^,B%W6T6S"@*D7x+o(K
與其係度自怨自艾, 倒不如積極樂觀咁面對困境!!! 二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路2_4s-X;Y1J-e
始終你都係要面對生活, 係咪!!!
.O3s$q"M X,Y4S!_8|.J0o%V#dYL.香港我今年37歲, 已經踏入中年, 剛比人裁員裁左出黎, 想再搵工做都較為困難,
!@&s6p)b+Z'h'f2E$c q但屋企有兩個小朋友, 一個剛剛一歲, 另一個係讀緊要交貴學費既幼稚園, 0V*G0r#[*y/]"S
雖然老公有工做, 但衹係一般普通打工仔, 搵得唔多,
3Y.p&Z4I$g2k+p4Cwww.y1.hk所以兩夫婦都要做野先可以支持到屋企開支,
$P8|/c$e3w R*AE+我冇野做, 家中小左一份收入, 對我既家庭黎講都影響好大,
8A%["[$T&|0h)L ^二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路但我依然係好積極, 抱住輕鬆樂觀既態度去找工做, 二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路2i.v1u.`,B#Z$U,b
市度唔好咪賺小D羅, 總之夠開飯咪得LAW!! 7U3g/R$q8V5n
我呢D咁既中女都唔怕冇野做, 更何況D後生仔女? 7O+E7I,n*y8|
唔使咁灰WO, 放心WO, 香港地衹要你肯做, 唔會餓死人既,
9^5~!p-b.L1Y7N4o9n/{%a9R個勞動市場都係要運作既, 問題係你肯唔肯放底要求, 搵小D啫! YL.香港#P+K5m!O3Y:t!O's
3w q c6`4~&b$\;i
[ 本帖最後由 onefree 於 2009-6-25 00:25 編輯 ]
|
其他
|
|