標題: 市道真係咁差嗎?
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20


QUOTE:
原帖由 小獅拉 於 2009-6-3 23:42 發表
#r$a)v"]9y#D二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路唉......冇辦法啦,而家有成十幾萬人失業,真係工"簡"人,我都係想搵份寫字樓工啫,仲難過登天,真係唔知可以點

&|#C(U G4D
想自食其力都咁難 攪邊科啊 隱公 都唔知等到幾時 真係好恐怖

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
情況都唔係咁嚴重啫!!!!www.y1.hk-p0X!e)X W)}.K
我比人炒左之後都有去搵工, 雖然E+仲未搵到工做,二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路 [8n&z,]6U4Z2T
但都有公司請我, 衹係我覺得條件唔係咁理想(係差),
-k2h!B/C:{.b"\0Q:fwww.y1.hk先至再諗下先, 唔做住, 想再搵份好D條件先做.2}7g,P#Q0U
係, 市道係真係差左好多, 人工平左好多,
1J2h$S5J:R;g返工時間長左, 可能工作量仲大左 (因一日未上工都唔知工作量大唔大)
4B-E&E-Z2d:{.m#u!a但如果你一定要搵份工黎糊口, 咩都唔介意做,
5t1z/h;s+E3\'vwww.y1.hk又冇話搵唔到野做既!!!! 香港地係唔會餓死人架!!!!元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, '\/E3u7j(@8g6Z,P1u7F
衹有懶死人架咋!!! 唔好咁灰心啦!!! 明天會更好麻!!!

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20


QUOTE:
原帖由 onefree 於 2009-6-17 02:36 發表 0O,|7Y;E1f%n-L
情況都唔係咁嚴重啫!!!!5f/{!N#A7D%['T0P(@ L
我比人炒左之後都有去搵工, 雖然E+仲未搵到工做,+u,P-F+p,y*N0u9o-h
但都有公司請我, 衹係我覺得條件唔係咁理想(係差),
!W;n _*A:u2n8V"]元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 先至再諗下先, 唔做住, 想再搵份好D條件先做.元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, &W,],S,O0P:B&R
係, 市道係真係差左好多, 人工平左好多,
.c0f'|,y&E-u9]返 ...

*|*[0q3e)[*^
你就好啦,我根本就無工見,你後生機會大把

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
回復 #18 藍草堂 的帖子

我都唔係幾後生架啦!!!!
+z+p-J"d7b8R衹係我做工要求唔係幾高咋,
(c6{&H8F%J#d8U#r5[YL.香港其實衹要肯做, 唔怕辛苦,
.F,I4u-}(m!mYL.香港一定可以搵到工做架

其他  頂部
vvt
新手上路
Rank: 1



UID 2913
精華 0
積分 34
帖子 40
閱讀權限 10
註冊 2009-5-3
我覺得,海嘯後遺症衣家先開始浮現。
F:[&W/q-F3l3O二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路雖然,海嘯黎既時候,有好多公司倒閉 / 裁員。YL.香港+F5{(I%F5p1r,t/J
但果時 d 公司只係借勢o者。,R%x$W2d+P"R(W
最近,我接觸既公司,訂單不足,開始捱唔住,開始裁員 / 面臨倒閉。www.y1.hk9q2B4V:i(T&a#P;}
其實,響 d 街度,人流都少左啦,做零售既朋友都話好淡靜。._;p"^!x)_6v
市道係好 / 差?大家心裡有數吧。
!A9e:h W6d.a2l${0o無論如何,大家也要抱樂觀態度面對!

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
回復 #20 vvt 的帖子

我都好同意你既睇法, 市道係真係差左好多,
(o*b!^7E/T&F/a+yYL.香港但真係要抱持樂觀既態度去面對一切順 / 逆境.元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, +^,B%W6T6S"@*D7x+o(K
與其係度自怨自艾, 倒不如積極樂觀咁面對困境!!!二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路2_4s-X;Y1J-e
始終你都係要面對生活, 係咪!!!
.O3s$q"M X,Y4S!_8|.J0o%V#dYL.香港我今年37歲, 已經踏入中年, 剛比人裁員裁左出黎, 想再搵工做都較為困難,
!@&s6p)b+Z'h'f2E$c q但屋企有兩個小朋友, 一個剛剛一歲, 另一個係讀緊要交貴學費既幼稚園,0V*G0r#[*y/]"S
雖然老公有工做, 但衹係一般普通打工仔, 搵得唔多,
3Y.p&Z4I$g2k+p4Cwww.y1.hk所以兩夫婦都要做野先可以支持到屋企開支,
$P8|/c$e3w R*AE+我冇野做, 家中小左一份收入, 對我既家庭黎講都影響好大,
8A%["[$T&|0h)L ^二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路但我依然係好積極, 抱住輕鬆樂觀既態度去找工做, 二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路2i.v1u.`,B#Z$U,b
市度唔好咪賺小D羅, 總之夠開飯咪得LAW!!7U3g/R$q8V5n
我呢D咁既中女都唔怕冇野做, 更何況D後生仔女?7O+E7I,n*y8|
唔使咁灰WO, 放心WO, 香港地衹要你肯做, 唔會餓死人既,
9^5~!p-b.L1Y7N4o9n/{%a9R個勞動市場都係要運作既, 問題係你肯唔肯放底要求, 搵小D啫!YL.香港#P+K5m!O3Y:t!O's
3w q c6`4~&b$\;i
[ 本帖最後由 onefree 於 2009-6-25 00:25 編輯 ]

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20
我就有另一種睇法, 市道係唔好,之前要郁人個D公司,唔係完全借意,有D真係公司細,銀行唔借錢,一定死,有D睇唔到前景, 快刀斬亂麻;當然又有無良僱主啦.金融風暴後遺症有幾波,要幾耐完全睇美國泡沫消費幾時甦醒.
2F3j%]!C,U+X8I)q二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路
,P/F'd3m:U+M,M;s-t'mwww.y1.hk黎個環境好多再搵野做,都已經放底自己了,之不過一個做開寫字樓工的人走去做樓面,唔知茶餐廳老板會唔會請?不過請我都唔識做. 寧可去超市做收銀 好過.
%?%}6x.p+J3G
(z$j6{9n*q二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路努力佐D野,係你就係你, 平常心嘍.

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
回復 #22 藍草堂 的帖子

唔!!!!! 我都好同意你既睇法!!!!
(F/|"q3|$B4U$T'f6n5r真係要平常心咁去面對眼前既問題先得既!!!!
-S*B8c+P2n e,X-F!\(`%` d元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 財不入急門丫麻!!!!
+i!r:[-d)}-F$_8`我都搵到野做LU!!! 不過未咁快上工,8D(S;D6M9i*}3^
到7月中先上工, 係就係人工少左千零二千蚊,
6I)o*@!A-m-W*?不過唔緊要WO, 夠生活咪得LAW!
)x9f;h6W8`(c3k,X0UYL.香港6k9c,g ^!e1w0K-V
[ 本帖最後由 onefree 於 2009-6-30 01:23 編輯 ]

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20


QUOTE:
原帖由 onefree 於 2009-6-30 01:21 發表 YL.香港9i)p0l$I4p8[7c4a5A:x,C
唔!!!!! 我都好同意你既睇法!!!!
'\:i+Z-S,[9vYL.香港真係要平常心咁去面對眼前既問題先得既!!!!
8p;T&H3Y8u"~*v元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 財不入急門丫麻!!!!
9|0}1D)Q4['u&Uwww.y1.hk我都搵到野做LU!!! 不過未咁快上工,4n4Y-U.a8t3H
到7月中先上工, 係就係人工少左千零二千蚊,
:M4u'_5M(E6u i;t不過唔緊要WO, 夠生活咪得LAW!:love ...

YL.香港*B4M0y,{*C9b.V!]7o
www.y1.hk:u2~,|*I3U(E$@"E'_!t2M
恭喜晒! 咁快有著落,7月中返都好,知道幾時返,黎2個星期真係可以當放假.

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
回復 #24 藍草堂 的帖子

THANKS!!!!

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 00:47

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver