onefree
金牌會員

UID 2586
精華
0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9 來自 Hong Kong
|
|
|
回復 #20 vvt 的帖子
我都好同意你既睇法, 市道係真係差左好多,
'~#X3V7N'`*E m"U *L3e二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路但真係要抱持樂觀既態度去面對一切順 / 逆境.
1A6l(a0y*}5U8X3f)f$|$F元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 與其係度自怨自艾, 倒不如積極樂觀咁面對困境!!! 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 9w!C+q!p"r
始終你都係要面對生活, 係咪!!! 5w*W:b'e/I o3h [!d
我今年37歲, 已經踏入中年, 剛比人裁員裁左出黎, 想再搵工做都較為困難, $v'O(^+q&^-c!H1n.Y;f
但屋企有兩個小朋友, 一個剛剛一歲, 另一個係讀緊要交貴學費既幼稚園, 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, ;r,X#f)a/j:p
雖然老公有工做, 但衹係一般普通打工仔, 搵得唔多,
4s$^8F+m1U#}$X"W3@www.y1.hk所以兩夫婦都要做野先可以支持到屋企開支,
6^8^5r5v:V:w二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路E+我冇野做, 家中小左一份收入, 對我既家庭黎講都影響好大, ,C4S2E1Z8q/G0W1A!d
但我依然係好積極, 抱住輕鬆樂觀既態度去找工做, www.y1.hk7Q0r#U#F,d7f.\
市度唔好咪賺小D羅, 總之夠開飯咪得LAW!!
5@+h*?6o8o;a7vYL.香港我呢D咁既中女都唔怕冇野做, 更何況D後生仔女? 二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路4d$|*?9l2n7Z&g8T
唔使咁灰WO, 放心WO, 香港地衹要你肯做, 唔會餓死人既, www.y1.hk3f.U#s6v1I%g:p0r
個勞動市場都係要運作既, 問題係你肯唔肯放底要求, 搵小D啫!
"H+b5w/q.c+c3UYL.香港www.y1.hk%L/@(P,B5Y%s+h
[ 本帖最後由 onefree 於 2009-6-25 00:25 編輯 ]
|
其他
|
|