標題: 天水圍..悲情城市??
johnchow60
新手上路
Rank: 1



UID 508
精華 0
積分 20
帖子 20
閱讀權限 10
註冊 2008-4-14
其實攞綜援基本上沒有問題, 社會是應該保障長者或傷殘或家庭有突變的人士, 提供最基本的幫助, 可是那壯年攞綜援人士成日話又無錢學呢樣, 又要買電腦做功課(到現在我都唔知, 邊一科需要用電交功課?) 未去過xx樂園好痛苦, 無m記食會無人生意義等等, 希望你們能有日要六點半起身返工, 七八點先放工, 日日係錦你就沒錦多時間想其他, 到時連電視你都唔想睇, 放工回家食飯後只想訓架啦.

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
(其實攞綜援基本上沒有問題, 社會是應該保障長者或傷殘或家庭有突變的人士, 提供最基本的幫助) johnchow呢點講得非常啱.
/N-q4T:b6|9?)R2Z二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路&L#L-[1z(G5E _;L8s(v.}
(日要六點半起身返工, 七八點先放工) 呢點同我老公差唔多,
7e9w;Z!Q4g p7K
;e,O,H;m4W#K.|!x;x;Y!l二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路他6:00起身,20:00-20:30倒返,  真係連電視都唔想睇. 仲要放的是(勞工假).(h)q9{%a4D%F4}0n
$s#z'A2r5V3},u
佢好鍾意family day, 但有時真係有心無力.

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
我都冇睇少取綜援者,祇是有部份人,呃政府拿了些$$去賭,包二奶,掉下兒女去大6玩通頂~~~~公司層有一個F.5生來見工實習,比$5000佢,竟話少$$,搭車食飯就冇晒,寕願去申請綜援,點解咁?我家鄰居兩公婆也申領,佢地可日日去嘆茶,唉,我一個月都去唔到一餐~~~二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路%D"~!x)p$c)i0D(y2F
其實可以免費去海洋公園KA,祇要係生曰那天出示身份証便可免費入去玩KA LA

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG


QUOTE:
原帖由 johnchow60 於 2008-4-21 09:37 發表 二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路#[7I9T/`+U7O.`0J
其實攞綜援基本上沒有問題, 社會是應該保障長者或傷殘或家庭有突變的人士, 提供最基本的幫助, 可是那壯年攞綜援人士成日話又無錢學呢樣, 又要買電腦做功課(到現在我都唔知, 邊一科需要用電交功課?) 未去過xx樂園好痛 ...

www.y1.hk4B5E4{"s4V:m
我都係6:00起床,煮早餐比仔吃後送他們搭車上學才匆匆做一輪家務之後才上班,放工後仍要去買鎹趕回家煮飯,做家務,每天都搞到0晨1~2点才拖着疲累不以身軀休息,苦不堪言!但覺你地回家己有人服待幸褔呢!加油!

其他  頂部
johnchow60
新手上路
Rank: 1



UID 508
精華 0
積分 20
帖子 20
閱讀權限 10
註冊 2008-4-14
很高興在這裡有很多努力工作及照顧家庭的媽媽及爸爸, 這裡有好多無名英雄, 像Korealan身兼兩職, 真是偉大, 幾年前太太有女仕病要休息, 我下班後又要做煮男, 真是不足為外人道, 現在有了bb後, 都是請個印印姐姐幫手, 所以太太話要請人做家務, 都由佢, 當然人工又是我比, 不過見到大家開開心心, 再捱都值得! 大家加油! 正面d!

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
加油! 加油!

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
唉!我除了照顧2名兒子外,仲養左7隻狗,冇工人,所以放工後日日遍地黃金,抹屋都成粒鈡,又要放狗,累死了

其他  頂部
紫雲
新手上路
Rank: 1



UID 490
精華 0
積分 7
帖子 8
閱讀權限 10
註冊 2008-4-5
弱肉強食的城市生活,太辛苦了吧,每人都為自己利益不斷向上爬,只懂得人踏人,在這留言的人士都是有心人,真係feel 到人間有愛...感動+ing

其他  頂部
楓樹
註冊會員
Rank: 2



UID 578
精華 0
積分 71
帖子 26
閱讀權限 20
註冊 2008-4-30
回復 #23 紫雲 的帖子

雖然說話有時粗鄙, 但係鄰舍有難就挺身而出
7c'm(Z |2A1B H,^6T8Dwww.y1.hk呢點就係圍村人既特質

其他  頂部
剎暗天
註冊會員
Rank: 2


UID 172
精華 0
積分 138
帖子 93
閱讀權限 20
註冊 2007-8-9
來自 元朗


QUOTE:
原帖由 johnchow60 於 2008-4-21 09:37 發表
5w8S'A H0?-o6Z#h0D二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路其實攞綜援基本上沒有問題, 社會是應該保障長者或傷殘或家庭有突變的人士, 提供最基本的幫助, 可是那壯年攞綜援人士成日話又無錢學呢樣, 又要買電腦做功課(到現在我都唔知, 邊一科需要用電交功課?) 未去過xx樂園好痛 ...

二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路+w!~"i0L-A
我工作時間早上6時起身二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路'E5f,E3q9e _#Y-k)V
番屋企時間8時
'p-o%H(A9~1]8b3I'Z真係累到電視沒有得睇,只係今日星期日先休息一天
/M,f+i,@www.y1.hk呢3個月來...只係有2日休息
2]'X;o(o,i4`9E+_二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路但又唔見政府比1000萬元比我?YL.香港1y2q+i2|9Y4t

*J%M*i,_ V0i.A0n#k7N+m*k元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 有d仲勁...成家人10年前一家5口,父母到左現在都沒有50歲5u8h1V6f!U
仔女現場都21歲至18歲二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路$H*z/l)[6\*@9v"w
成家人都係綜援戶....8N5Z.f/b4[;u1o
政府...你比上帝仲好人呀...
1q8O3A#q#kwww.y1.hk點解政府唔比錢我?

其他  頂部
maiwanju
新手上路
Rank: 1



UID 613
精華 0
積分 4
帖子 9
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
我有位朋友佢94年搬入去天瑞村住,每日要 8:00am 返到九龍富山村開工,咪又係咁,都維持咗好幾年啦,佢而家都冇搬,又係要一早去九龍返工,我見佢都唔知幾開心,唔覺得佢有問題喎!
!s)@"a"l4q,W:?二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路之前我都好多時入去探佢,因為交通方便,果時得巴士添..........
8}.w!L'E'B%r;_.~6['M8w元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 到而家我唔會行超過"銀座"另一邊,因為果邊太多新移民,我唔係歧視,係果邊真係人流複雜好多...........仲有行行吓公園又有人係度開 band 唱歌,咁就大煞風景,真係唔想見到,唔係仲以為自己返咗國內..........

其他  頂部
剎暗天
註冊會員
Rank: 2


UID 172
精華 0
積分 138
帖子 93
閱讀權限 20
註冊 2007-8-9
來自 元朗
一早話左天北係比果班新移民累死的 e8[#b;I9W+E
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路(g2y*Z,F:D
唔好唔記得
+D0}/{-D;E:R;^7V元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 我地天水圍平均屋邨數係元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, )x$F(o5R'Y5a,s8U%j'F0g
居屋和私人樓一半比例公屋的;v+L8^)?1I*M
YL.香港 }6b)M'b"o
有沒有可能成半人中產人士
5F"_/F2\4[二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路都咁悲情架??元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 8Z4q!~ I7w(R0A
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, ;v0s)r9~+s)[-O$|*?9b m
都係果D唔工作的人係到攪屎

其他  頂部
楓樹
註冊會員
Rank: 2



UID 578
精華 0
積分 71
帖子 26
閱讀權限 20
註冊 2008-4-30


QUOTE:
原帖由 剎暗天 於 2008-5-12 23:22 發表
(^8S/N"e*l4K8t/W,D一早話左天北係比果班新移民累死的/_;A#_%b!T'|!c#p

3H,H1E:H,S-u1x4L,hYL.香港唔好唔記得
-P1O8u5d9a'`+Q%`'_二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路我地天水圍平均屋邨數係
)`0d!^4[0\,s5E元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 居屋和私人樓一半比例公屋的www.y1.hk:G*T9c#[(l2A
7A9f-~){:d'Q%q/|(E
有沒有可能成半人中產人士YL.香港)h'M7O5?0g$b,H%C
都咁悲情架??
)X6F3g"[*[元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
/S;s4o q/?7[0?.CYL.香港都係果D唔工作的人係到攪屎 ...

www.y1.hk)p [(y$c;C7B2Y
咁又唔好咁偏激...將所有野懶落新移民個度...1~&z/J)H&[*S
有好多新移民都會搵野做...

其他  頂部
maiwanju
新手上路
Rank: 1



UID 613
精華 0
積分 4
帖子 9
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11


QUOTE:
原帖由 楓樹 於 2008-5-12 23:42 發表 www.y1.hk:@,M8k-I0X/A4Y

+]'j.I6B3s2l1[元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 咁又唔好咁偏激...將所有野懶落新移民個度...
5m$B$?7\,M"E w有好多新移民都會搵野做...

6M-B,w/y$R1z
YL.香港0l%j$D&l:_,O3^ H
我同意好多新移民都會搵工做,只係太多新移民居於天水圍,佢地嘅文化生活習慣完全侵蝕天水圍,需知原本天水圍嘅城市規劃根本係比香港本土中產人士使用,以居屋私人屋苑為主,根本唔會有咁多基層人士要嘅社區中心,康體設施,因為屋苑有私人會所,居民亦會揸車出外消費等,只係8萬5出台,令到原本嘅居屋同私人屋苑即時改批興建公屋,將大批新移民同小數族裔人士搬入天水圍,尤其北面天水圍更是重災區;致令硬體設施未能配合,再者,佢地冇消息力,唔可以去第二區消費,咁就走去公園開band 唱歌跳舞,但係天水圍唔係大陸,根本唔應該比佢地咁做,根本就直接影響其他使用者同就近居民;香港係講自由,但自由嘅定義早就比人作政治籌碼扭曲咗,搞到 97後人人都開口講自由,埋口講人權,唔理會唔會影響到其他人,只做只己想做嘅野,郁 d 又話投訴,政府又學人話以民為本,搞到有法不敢執行,市民惡過政府,咪變成而家咁囉!www.y1.hk,A;k.y(@(k4Z
www.y1.hk:])M!}+O!\7m7r,N9O.q
以上係小弟嘅愚見,萬望不吝指教!

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
我記得嘉湖初開售時YL.香港4Z7u!D&z;l3l,o'H-@.W
係比個D打工一族上車盤
-d/R;W+?%`2x3g6s/})Owww.y1.hk佢地比居屋高級元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, *@,k4~!B)E4H9b
有自己o既會所同埋新北江商場
8[+]1k0r7\-R,e5[ Y$U!s元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 初初天水圍好高級二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路$^)D2]:}.]:_7K
入嘉湖個會所要會員証元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, $U(i(f9Z)P7N&x6y"^/N#r+r$g
E+咩人都入得'^"z:`)Y3c/Y
搞到雜晒二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路:Y)W,p,[1K8f;o$q
所以我都搬走左

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 04:26

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver