遊客:
註冊
|
登錄
|
幫助
YL.香港
»
留言版
» 元朗減擠迫擬闢行人專區
‹‹ 上一主題
|
下一主題 ››
投票
交易
懸賞
活動
其他分類
|
打印
|
推薦
|
訂閱
|
收藏
標題: 元朗減擠迫擬闢行人專區
F光@軍I
註冊會員
UID 28
精華 0
積分 103
帖子 30
閱讀權限 20
註冊 2007-6-24
點取 #1 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-8-2 23:30
資料
個人空間
短消息
加為好友
元朗減擠迫擬闢行人專區
東方日報
/a6B!A$l&G0p3c/A4N
A18 | 港聞 2009-08-02
www.y1.hk#[.H;M,|9P*])o y'H
3?+`0O2r#f0Y(V&Z#I元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
元朗減擠迫擬闢行人專區
2].S-R1I/V2h$m.S8Pwww.y1.hk
www.y1.hk(K |2a*m4G
【記者譚美芳報道】因應元朗市中心人車爭路情況嚴重,政府正式展開元朗區行人環境改善計劃的可行性研究,改善方案包括增建行人專用區及悠閒式街道等。消息人士承認,由於元朗大馬路建有輕鐵路軌,要擴闊行人路有一定困難,因此研究將集中向上及向下發展,即興建行人天橋系統及行人隧道,疏導人流,當局更會一併進行行人天橋上蓋及柱身綠化,需時十五個月。
3[$b%g*i l'N
!^'s&u+x)d!y(C二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路
問卷公眾論壇蒐集民意
'E1c1i"r*^+X
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路%i6P9_!B7j4v
消息人士指出,耗資一億四千多萬元的元朗明渠市中心段全面美化工程即將動工,當局相信配合擬建的新行人天橋系統,市民日後可於元朗市中心悠閒地散步。
*@.Z6e(c)_!V,~#KYL.香港
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路%~!^6X e3|4e2O)],E8`
不過,他承認元朗區情況較為複雜,不少鄉事派在區內擁有土地及物業等,因此政府在處理上會特別小心,顧問今個月會首先進行街頭問卷調查,並與相關團體、商戶及居民進行焦點小組會議,今年底則會舉行公眾論壇,令市民有更廣泛參與。他表示,政府在進行有關項目研究時,會充分考慮社會、環境、土地用途、交通及工程等因素,並會因應公眾意見提出改善方案,始落實改善計劃。
其他
F光@軍I
註冊會員
UID 28
精華 0
積分 103
帖子 30
閱讀權限 20
註冊 2007-6-24
點取 #2 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-8-2 23:30
資料
個人空間
短消息
加為好友
消息人士表示,政府近年不斷改善區內的行人環境,包括擴闊青山公路元朗段近康樂路及大棠路的行人過路處,並改善道路網絡,增加行人過路處的容量。不過,隨着元朗區不斷發展,居住人口急速上升,政府認為有必要盡快研究方法,紓緩擠塞問題。
www.y1.hk"k5F3M*d'H!s1b!X4}"g
YL.香港7r%_9G#d8N#@
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 4d*w9o'Y:^&P
希望快d起好天橋啦
.B9W3m-n E'K
而家真係好多人
其他
onefree
金牌會員
UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
點取 #3 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-8-4 09:29
資料
個人空間
短消息
加為好友
好似唔係幾實際LAW
9~;L }3q$|3M&[4\#q4d
E+D人連紅綠燈, 安全島都唔願用,
www.y1.hk0@4g4_ a3L%a5K
何況要行樓梯上天橋???????
X0V$\6V#b A二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路
不過呢D設施都總有人鍾意, 有人唔鍾意既
+S9c;t/T%Y2G$W$M%c+\2C u元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
起多樣設施都好既, 又可以多個就業機會
其他
艾朗連儂
高級會員
UID 13
精華 0
積分 630
帖子 335
閱讀權限 50
註冊 2007-6-22
點取 #4 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-8-4 10:28
資料
個人空間
短消息
加為好友
其實唔洗增加過路設施都得!
;H&X2~/y6~4iYL.香港
4F-\&O'G-u&s
下年YOHO大商場開左,多左人走去果邊行,人流會分散!元朗市中心果邊D人流自然會減少
其他
SiuFat
高級會員
UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
點取 #5 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-8-5 13:54
資料
個人空間
短消息
加為好友
傻嘅, 市中心始終都係市中心, 始終都係喺果邊搭車, 買餸,
0D7k%C+b$g&\$O9D5c"?二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路
點會開咗YOHO大商場, 市中心果邊D人流就會減少呢,
4K0V$f1a,H$C5E&u
而家新元中D人流夠多咗啦, 又唔見市中心果邊D人流減少.
其他
師奶A
中級會員
UID 1477
精華 0
積分 425
帖子 341
閱讀權限 30
註冊 2008-11-14
點取 #6 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-8-5 18:00
資料
個人空間
短消息
加為好友
係喇!元朗啲樓越起越多.......
/w7a6_%T0{8j+Y*S8Y"o元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
配套設施又不足,搞到好嘢都要同人爭、迫.......
其他
vvt
新手上路
UID 2913
精華 0
積分 34
帖子 40
閱讀權限 10
註冊 2009-5-3
點取 #7 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-8-6 12:30
資料
個人空間
短消息
加為好友
市中心即係市中心,無論 yoho 那邊個商場有幾大,人流最終都係集中番響市中心。
其他
F光@軍I
註冊會員
UID 28
精華 0
積分 103
帖子 30
閱讀權限 20
註冊 2007-6-24
點取 #8 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-8-7 01:17
資料
個人空間
短消息
加為好友
QUOTE:
原帖由
onefree
於 2009-8-4 09:29 發表
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路/W9t$y3P9Q&^4D6C X&?"{6y6Z
好似唔係幾實際LAW
7W*^1q'w L/U:S2_YL.香港
E+D人連紅綠燈, 安全島都唔願用,
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, )h.\ d$J3C3[,b']+y!G
何況要行樓梯上天橋???????
www.y1.hk-n,y4E'F+z7F#_7H$z&@ h0k
不過呢D設施都總有人鍾意, 有人唔鍾意既
*L"}:y-o9W,w4s:S二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路
起多樣設施都好既, 又可以多個就業機會 ...
0u&{8[2V:k4q&^&p&kYL.香港
我覺得如果可以起條天橋喺西鐵站沿住條大坑渠一路申出去到教育路都好
-Y3@.a7M [6B,J
可以方便南面d人搭西鐵,又可以引d離開大馬路
其他
F光@軍I
註冊會員
UID 28
精華 0
積分 103
帖子 30
閱讀權限 20
註冊 2007-6-24
點取 #9 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-8-7 01:18
資料
個人空間
短消息
加為好友
QUOTE:
原帖由
師奶A
於 2009-8-5 18:00 發表
www.y1.hk$b,e)s*R2~#e%\1S6Q'_3V
係喇!元朗啲樓越起越多.......
6Y3X4x/z#B'o"g
配套設施又不足,搞到好嘢都要同人爭、迫.......
;V-Q7`8n/x*s1D
唔知點解有d鋪頭個地台越整越出
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路*s1h%L.i"b's L/U4{-c
大馬路榮華果邊以前好闊
其他
rain_lau
註冊會員
UID 542
精華 0
積分 190
帖子 99
閱讀權限 20
註冊 2008-4-22
來自 天水圍
點取 #10 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-8-10 12:50
資料
個人空間
短消息
加為好友
QUOTE:
原帖由
F光@軍I
於 2009-8-7 01:17 發表
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路"@3H7X&V3G#w2C
YL.香港!J4r.Z4c%H6C
我覺得如果可以起條天橋喺西鐵站沿住條大坑渠一路申出去到教育路都好
.t2i1K"y2X#m)?www.y1.hk
可以方便南面d人搭西鐵,又可以引d離開大馬路
)K1O%])E/p
#C;V,z2K*U2s!~!S
幾好, 就好似朗屏條天橋經西鐵站再去到元朗廣場附近果頭, 行得好爽..
其他
[
上一頁
] 。 [
其他分類
]
投票
交易
懸賞
活動
當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 03:49
Powered by
Discuz!
5.5.0
© 2001-2007
Comsenz Inc.
TOP
清除 Cookies
-
聯繫我們
-
元朗,屯門
-
Archiver