原帖由
F光@軍I 於 2009-8-7 01:17 發表
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 'r'r3p%\1~*y/R0c4| O*N,X
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路)Q0]+D;l7Q.K
我覺得如果可以起條天橋喺西鐵站沿住條大坑渠一路申出去到教育路都好
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 5q3M)N,P*Y$H,N3A
可以方便南面d人搭西鐵,又可以引d離開大馬路
幾好, 就好似朗屏條天橋經西鐵站再去到元朗廣場附近果頭, 行得好爽..