楓樹
註冊會員
UID 578
精華
0
積分 71
帖子 26
閱讀權限 20
註冊 2008-4-30
|
|
|
原帖由 剎暗天 於 2008-5-12 23:22 發表 www.y1.hk5m$p3j)E1t8R'c
一早話左天北係比果班新移民累死的
:r7F9f*X3P.h%})z)q,@#F二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路
/Q3a*J2h3K#Y)z,O%}-VYL.香港唔好唔記得 _9@-H#t)I
我地天水圍平均屋邨數係
*P4`5i)|,XYL.香港居屋和私人樓一半比例公屋的
7m!@4s2?"a元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, www.y1.hk$o;G/Q8g:w I
有沒有可能成半人中產人士 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, ._#G/H%e X'O
都咁悲情架??
6[/|%h1C&t;|3],@+Q0x%XYL.香港)i&R5I6}"p'A
都係果D唔工作的人係到攪屎 ... 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, *a:L#_)d*E1~9g-\+j
咁又唔好咁偏激...將所有野懶落新移民個度...
-f,e9B,_"g#C7j/I&E+z元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 有好多新移民都會搵野做...
|
其他
|
|