標題: 天水圍..悲情城市??
johnchow60
新手上路
Rank: 1



UID 508
精華 0
積分 20
帖子 20
閱讀權限 10
註冊 2008-4-14
其實攞綜援基本上沒有問題, 社會是應該保障長者或傷殘或家庭有突變的人士, 提供最基本的幫助, 可是那壯年攞綜援人士成日話又無錢學呢樣, 又要買電腦做功課(到現在我都唔知, 邊一科需要用電交功課?) 未去過xx樂園好痛苦, 無m記食會無人生意義等等, 希望你們能有日要六點半起身返工, 七八點先放工, 日日係錦你就沒錦多時間想其他, 到時連電視你都唔想睇, 放工回家食飯後只想訓架啦.

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
(其實攞綜援基本上沒有問題, 社會是應該保障長者或傷殘或家庭有突變的人士, 提供最基本的幫助) johnchow呢點講得非常啱.二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路0M-u c:z2L f%t

*A0Z5C7p)s(日要六點半起身返工, 七八點先放工) 呢點同我老公差唔多,
$u8^7T.Q6Y-^'W0M*Wwww.y1.hk
5k8p)r*L#s&|他6:00起身,20:00-20:30倒返,  真係連電視都唔想睇. 仲要放的是(勞工假).YL.香港6}(z)F/|9}6L!l8l0x
.e%H-g!F(y8X:g
佢好鍾意family day, 但有時真係有心無力.

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
我都冇睇少取綜援者,祇是有部份人,呃政府拿了些$$去賭,包二奶,掉下兒女去大6玩通頂~~~~公司層有一個F.5生來見工實習,比$5000佢,竟話少$$,搭車食飯就冇晒,寕願去申請綜援,點解咁?我家鄰居兩公婆也申領,佢地可日日去嘆茶,唉,我一個月都去唔到一餐~~~.V"x9{9x)Z)t
其實可以免費去海洋公園KA,祇要係生曰那天出示身份証便可免費入去玩KA LA

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG


QUOTE:
原帖由 johnchow60 於 2008-4-21 09:37 發表
:@2{"t4H)_!s其實攞綜援基本上沒有問題, 社會是應該保障長者或傷殘或家庭有突變的人士, 提供最基本的幫助, 可是那壯年攞綜援人士成日話又無錢學呢樣, 又要買電腦做功課(到現在我都唔知, 邊一科需要用電交功課?) 未去過xx樂園好痛 ...

二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路-F/Y4M(_;R)P
我都係6:00起床,煮早餐比仔吃後送他們搭車上學才匆匆做一輪家務之後才上班,放工後仍要去買鎹趕回家煮飯,做家務,每天都搞到0晨1~2点才拖着疲累不以身軀休息,苦不堪言!但覺你地回家己有人服待幸褔呢!加油!

其他  頂部
johnchow60
新手上路
Rank: 1



UID 508
精華 0
積分 20
帖子 20
閱讀權限 10
註冊 2008-4-14
很高興在這裡有很多努力工作及照顧家庭的媽媽及爸爸, 這裡有好多無名英雄, 像Korealan身兼兩職, 真是偉大, 幾年前太太有女仕病要休息, 我下班後又要做煮男, 真是不足為外人道, 現在有了bb後, 都是請個印印姐姐幫手, 所以太太話要請人做家務, 都由佢, 當然人工又是我比, 不過見到大家開開心心, 再捱都值得! 大家加油! 正面d!

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
加油! 加油!

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
唉!我除了照顧2名兒子外,仲養左7隻狗,冇工人,所以放工後日日遍地黃金,抹屋都成粒鈡,又要放狗,累死了

其他  頂部
紫雲
新手上路
Rank: 1



UID 490
精華 0
積分 7
帖子 8
閱讀權限 10
註冊 2008-4-5
弱肉強食的城市生活,太辛苦了吧,每人都為自己利益不斷向上爬,只懂得人踏人,在這留言的人士都是有心人,真係feel 到人間有愛...感動+ing

其他  頂部
楓樹
註冊會員
Rank: 2



UID 578
精華 0
積分 71
帖子 26
閱讀權限 20
註冊 2008-4-30
回復 #23 紫雲 的帖子

雖然說話有時粗鄙, 但係鄰舍有難就挺身而出
%|6N-l0y.F9Wwww.y1.hk呢點就係圍村人既特質

其他  頂部
剎暗天
註冊會員
Rank: 2


UID 172
精華 0
積分 138
帖子 93
閱讀權限 20
註冊 2007-8-9
來自 元朗


QUOTE:
原帖由 johnchow60 於 2008-4-21 09:37 發表 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, *Z$F1u$i/P/D6P
其實攞綜援基本上沒有問題, 社會是應該保障長者或傷殘或家庭有突變的人士, 提供最基本的幫助, 可是那壯年攞綜援人士成日話又無錢學呢樣, 又要買電腦做功課(到現在我都唔知, 邊一科需要用電交功課?) 未去過xx樂園好痛 ...

!y8R,x/y.|YL.香港 我工作時間早上6時起身二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路/E1p/b8y:E&}3k!n:G8L$Z {
番屋企時間8時
0A3n/S*[(R/V/S真係累到電視沒有得睇,只係今日星期日先休息一天www.y1.hk/y.~!g3[+}-e
呢3個月來...只係有2日休息
-q;e9I6c.H二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路但又唔見政府比1000萬元比我?%A"E8h0`!c"o
www.y1.hk*O:r M&e9b5C-L1l&~
有d仲勁...成家人10年前一家5口,父母到左現在都沒有50歲6m&i-d8F)T5G4I'\%J$X
仔女現場都21歲至18歲
,O ^-Y.Y7Z;V7I元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 成家人都係綜援戶....YL.香港!I&u)g(e!s&\:O
政府...你比上帝仲好人呀...二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路)D5H i$O/@+f'v9\
點解政府唔比錢我?

其他  頂部
maiwanju
新手上路
Rank: 1



UID 613
精華 0
積分 4
帖子 9
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
我有位朋友佢94年搬入去天瑞村住,每日要 8:00am 返到九龍富山村開工,咪又係咁,都維持咗好幾年啦,佢而家都冇搬,又係要一早去九龍返工,我見佢都唔知幾開心,唔覺得佢有問題喎!二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路(F#A$X9V8f(a'u!b
之前我都好多時入去探佢,因為交通方便,果時得巴士添..........
;_/s-O*c J#s到而家我唔會行超過"銀座"另一邊,因為果邊太多新移民,我唔係歧視,係果邊真係人流複雜好多...........仲有行行吓公園又有人係度開 band 唱歌,咁就大煞風景,真係唔想見到,唔係仲以為自己返咗國內..........

其他  頂部
剎暗天
註冊會員
Rank: 2


UID 172
精華 0
積分 138
帖子 93
閱讀權限 20
註冊 2007-8-9
來自 元朗
一早話左天北係比果班新移民累死的
+U"s(e6Q:\www.y1.hk
)M%}4D"u:_+B唔好唔記得YL.香港(},r;~-x6S-Q8P
我地天水圍平均屋邨數係
4g-B'T0H#^+_#e元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 居屋和私人樓一半比例公屋的二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路.X"a*E)e#G

(T"h"d$b#w.L0r0r.F*aYL.香港有沒有可能成半人中產人士
%y%[7I }/i(?8D/W!swww.y1.hk都咁悲情架??#w)s7s6}!P2h:n9L:~
$[%S2A6b"X+n$j-Z3w8C:[
都係果D唔工作的人係到攪屎

其他  頂部
楓樹
註冊會員
Rank: 2



UID 578
精華 0
積分 71
帖子 26
閱讀權限 20
註冊 2008-4-30


QUOTE:
原帖由 剎暗天 於 2008-5-12 23:22 發表 www.y1.hk5m$p3j)E1t8R'c
一早話左天北係比果班新移民累死的
:r7F9f*X3P.h%})z)q,@#F二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路
/Q3a*J2h3K#Y)z,O%}-VYL.香港唔好唔記得 _9@-H#t)I
我地天水圍平均屋邨數係
*P4`5i)|,XYL.香港居屋和私人樓一半比例公屋的
7m!@4s2?"a元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, www.y1.hk$o;G/Q8g:w I
有沒有可能成半人中產人士元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, ._#G/H%e X'O
都咁悲情架??
6[/|%h1C&t;|3],@+Q0x%XYL.香港)i&R5I6}"p'A
都係果D唔工作的人係到攪屎 ...

元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, *a:L#_)d*E1~9g-\+j
咁又唔好咁偏激...將所有野懶落新移民個度...
-f,e9B,_"g#C7j/I&E+z元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 有好多新移民都會搵野做...

其他  頂部
maiwanju
新手上路
Rank: 1



UID 613
精華 0
積分 4
帖子 9
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11


QUOTE:
原帖由 楓樹 於 2008-5-12 23:42 發表 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 9Q:R3b4n5l!P'e
*w9d6L9]&l"Y;`-u
咁又唔好咁偏激...將所有野懶落新移民個度...
+V6\:a+w:b2p二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路有好多新移民都會搵野做...

0y7V#H9_8A8M5r8V元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, +C"Z"{)o/|*N
我同意好多新移民都會搵工做,只係太多新移民居於天水圍,佢地嘅文化生活習慣完全侵蝕天水圍,需知原本天水圍嘅城市規劃根本係比香港本土中產人士使用,以居屋私人屋苑為主,根本唔會有咁多基層人士要嘅社區中心,康體設施,因為屋苑有私人會所,居民亦會揸車出外消費等,只係8萬5出台,令到原本嘅居屋同私人屋苑即時改批興建公屋,將大批新移民同小數族裔人士搬入天水圍,尤其北面天水圍更是重災區;致令硬體設施未能配合,再者,佢地冇消息力,唔可以去第二區消費,咁就走去公園開band 唱歌跳舞,但係天水圍唔係大陸,根本唔應該比佢地咁做,根本就直接影響其他使用者同就近居民;香港係講自由,但自由嘅定義早就比人作政治籌碼扭曲咗,搞到 97後人人都開口講自由,埋口講人權,唔理會唔會影響到其他人,只做只己想做嘅野,郁 d 又話投訴,政府又學人話以民為本,搞到有法不敢執行,市民惡過政府,咪變成而家咁囉!
:]!i:d"@-m'X5Y i#n元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
&A5H+P e z-V1L2Q9v二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路以上係小弟嘅愚見,萬望不吝指教!

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
我記得嘉湖初開售時
$?;x(a"_*F!N4}YL.香港係比個D打工一族上車盤
2};?'i/O7K二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路佢地比居屋高級
$b/e1m/q r7|+D,K有自己o既會所同埋新北江商場
;H6c+x2z#H0m,Y J初初天水圍好高級元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, -Y7D'M L0C,J;u/Y
入嘉湖個會所要會員証#a*d2x&Z;v(o%c5I%a
E+咩人都入得(L8L+_2k.`6D;P
搞到雜晒元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, '?+@;z2r0G2?7j'Q
所以我都搬走左

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 04:26

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver