標題: 天水圍..悲情城市??
johnchow60
新手上路
Rank: 1



UID 508
精華 0
積分 20
帖子 20
閱讀權限 10
註冊 2008-4-14
其實攞綜援基本上沒有問題, 社會是應該保障長者或傷殘或家庭有突變的人士, 提供最基本的幫助, 可是那壯年攞綜援人士成日話又無錢學呢樣, 又要買電腦做功課(到現在我都唔知, 邊一科需要用電交功課?) 未去過xx樂園好痛苦, 無m記食會無人生意義等等, 希望你們能有日要六點半起身返工, 七八點先放工, 日日係錦你就沒錦多時間想其他, 到時連電視你都唔想睇, 放工回家食飯後只想訓架啦.

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
(其實攞綜援基本上沒有問題, 社會是應該保障長者或傷殘或家庭有突變的人士, 提供最基本的幫助) johnchow呢點講得非常啱.YL.香港.J0V+R!s"M$n5F6W(G9l'`
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路']!i%@%|![ q$d
(日要六點半起身返工, 七八點先放工) 呢點同我老公差唔多, 二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路:].~3o2]5A:e+U

&g'?"A7O&n*N:j I他6:00起身,20:00-20:30倒返,  真係連電視都唔想睇. 仲要放的是(勞工假).www.y1.hk"g;N1N6p+_%D1`(q%E

;T%t6P+^!z'uwww.y1.hk佢好鍾意family day, 但有時真係有心無力.

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
我都冇睇少取綜援者,祇是有部份人,呃政府拿了些$$去賭,包二奶,掉下兒女去大6玩通頂~~~~公司層有一個F.5生來見工實習,比$5000佢,竟話少$$,搭車食飯就冇晒,寕願去申請綜援,點解咁?我家鄰居兩公婆也申領,佢地可日日去嘆茶,唉,我一個月都去唔到一餐~~~元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 'z*W0d&U%e7b"|.|$t)L
其實可以免費去海洋公園KA,祇要係生曰那天出示身份証便可免費入去玩KA LA

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG


QUOTE:
原帖由 johnchow60 於 2008-4-21 09:37 發表
%T6D)E%]8a.q其實攞綜援基本上沒有問題, 社會是應該保障長者或傷殘或家庭有突變的人士, 提供最基本的幫助, 可是那壯年攞綜援人士成日話又無錢學呢樣, 又要買電腦做功課(到現在我都唔知, 邊一科需要用電交功課?) 未去過xx樂園好痛 ...

YL.香港&Z W;p"{'A:Q2[
我都係6:00起床,煮早餐比仔吃後送他們搭車上學才匆匆做一輪家務之後才上班,放工後仍要去買鎹趕回家煮飯,做家務,每天都搞到0晨1~2点才拖着疲累不以身軀休息,苦不堪言!但覺你地回家己有人服待幸褔呢!加油!

其他  頂部
johnchow60
新手上路
Rank: 1



UID 508
精華 0
積分 20
帖子 20
閱讀權限 10
註冊 2008-4-14
很高興在這裡有很多努力工作及照顧家庭的媽媽及爸爸, 這裡有好多無名英雄, 像Korealan身兼兩職, 真是偉大, 幾年前太太有女仕病要休息, 我下班後又要做煮男, 真是不足為外人道, 現在有了bb後, 都是請個印印姐姐幫手, 所以太太話要請人做家務, 都由佢, 當然人工又是我比, 不過見到大家開開心心, 再捱都值得! 大家加油! 正面d!

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
加油! 加油!

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
唉!我除了照顧2名兒子外,仲養左7隻狗,冇工人,所以放工後日日遍地黃金,抹屋都成粒鈡,又要放狗,累死了

其他  頂部
紫雲
新手上路
Rank: 1



UID 490
精華 0
積分 7
帖子 8
閱讀權限 10
註冊 2008-4-5
弱肉強食的城市生活,太辛苦了吧,每人都為自己利益不斷向上爬,只懂得人踏人,在這留言的人士都是有心人,真係feel 到人間有愛...感動+ing

其他  頂部
楓樹
註冊會員
Rank: 2



UID 578
精華 0
積分 71
帖子 26
閱讀權限 20
註冊 2008-4-30
回復 #23 紫雲 的帖子

雖然說話有時粗鄙, 但係鄰舍有難就挺身而出www.y1.hk9g2f7[9z'r/{-X(H+G9N
呢點就係圍村人既特質

其他  頂部
剎暗天
註冊會員
Rank: 2


UID 172
精華 0
積分 138
帖子 93
閱讀權限 20
註冊 2007-8-9
來自 元朗


QUOTE:
原帖由 johnchow60 於 2008-4-21 09:37 發表 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, +}6u#X)H$a9i
其實攞綜援基本上沒有問題, 社會是應該保障長者或傷殘或家庭有突變的人士, 提供最基本的幫助, 可是那壯年攞綜援人士成日話又無錢學呢樣, 又要買電腦做功課(到現在我都唔知, 邊一科需要用電交功課?) 未去過xx樂園好痛 ...

+u&O2g0c"?+l(X$b!N二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路 我工作時間早上6時起身元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, )f2Y _(W1C#a6z+G9G
番屋企時間8時二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路 f#`,p(k-k1a"L
真係累到電視沒有得睇,只係今日星期日先休息一天
$z0e*t-`7D$X;i呢3個月來...只係有2日休息
"T5w*W:q;h-X"T元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 但又唔見政府比1000萬元比我?
(O!a2z:m#`,\5?www.y1.hk%T5})T"I3u;X8c
有d仲勁...成家人10年前一家5口,父母到左現在都沒有50歲
$o$P2@-F-c9~8B!{二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路仔女現場都21歲至18歲
/j(i5w)@8V/^"tYL.香港成家人都係綜援戶....YL.香港2j1C6n2a9B&d0a
政府...你比上帝仲好人呀...YL.香港6N;v2b3Y"v0X
點解政府唔比錢我?

其他  頂部
maiwanju
新手上路
Rank: 1



UID 613
精華 0
積分 4
帖子 9
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
我有位朋友佢94年搬入去天瑞村住,每日要 8:00am 返到九龍富山村開工,咪又係咁,都維持咗好幾年啦,佢而家都冇搬,又係要一早去九龍返工,我見佢都唔知幾開心,唔覺得佢有問題喎!YL.香港 ]$}6~1m W,c3X3T6p0g2s
之前我都好多時入去探佢,因為交通方便,果時得巴士添..........)O(p!o2c$[6B
到而家我唔會行超過"銀座"另一邊,因為果邊太多新移民,我唔係歧視,係果邊真係人流複雜好多...........仲有行行吓公園又有人係度開 band 唱歌,咁就大煞風景,真係唔想見到,唔係仲以為自己返咗國內..........

其他  頂部
剎暗天
註冊會員
Rank: 2


UID 172
精華 0
積分 138
帖子 93
閱讀權限 20
註冊 2007-8-9
來自 元朗
一早話左天北係比果班新移民累死的
9s.N!w%r6H)x/a0}8c.U(u5xYL.香港元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 8j7V*y#H,C,r0O0o
唔好唔記得www.y1.hk;[2j0^.v(g1@,r:~
我地天水圍平均屋邨數係YL.香港%?1j"g&E'_
居屋和私人樓一半比例公屋的元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, (| M*q/A(U4x0w9m
(x2X4E%z!n#e.f a(s6t
有沒有可能成半人中產人士$t1a4o'y5Q"|"U
都咁悲情架??
3N!b-P#I8L8Iwww.y1.hk.M8q2d&`+H*V3G"}!J
都係果D唔工作的人係到攪屎

其他  頂部
楓樹
註冊會員
Rank: 2



UID 578
精華 0
積分 71
帖子 26
閱讀權限 20
註冊 2008-4-30


QUOTE:
原帖由 剎暗天 於 2008-5-12 23:22 發表 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, $t$~"Q:s6[
一早話左天北係比果班新移民累死的www.y1.hk)o"V1c9v)d0]!z)i
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路2l%g5Y/|8b;v%_3v!|
唔好唔記得YL.香港4y!}!S)`4k)n,h,g#U3v
我地天水圍平均屋邨數係
6A&c5r9h(B#}4j$O居屋和私人樓一半比例公屋的YL.香港$E9U!D;H,H.@*x
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路(z'u3c!Q0K+K6@
有沒有可能成半人中產人士:L S7r%y+F5Q'r
都咁悲情架??二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路;a4k;F q'C0j
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路9?;{*C6c!R
都係果D唔工作的人係到攪屎 ...

5D3[)|'f-L%_&X:x*w,Ewww.y1.hk咁又唔好咁偏激...將所有野懶落新移民個度...
.|9b7]&C*n6I-b7S元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 有好多新移民都會搵野做...

其他  頂部
maiwanju
新手上路
Rank: 1



UID 613
精華 0
積分 4
帖子 9
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11


QUOTE:
原帖由 楓樹 於 2008-5-12 23:42 發表
4^!x)X1T6f元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 0y*R7e![#l.a0}9x
咁又唔好咁偏激...將所有野懶落新移民個度... M$B*s:D3F7C$p
有好多新移民都會搵野做...

www.y1.hk0I'T7M4E;}+B)O3C5c-H;y

2S/d8E4k+]4M&Q5Y(~6E;y元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 我同意好多新移民都會搵工做,只係太多新移民居於天水圍,佢地嘅文化生活習慣完全侵蝕天水圍,需知原本天水圍嘅城市規劃根本係比香港本土中產人士使用,以居屋私人屋苑為主,根本唔會有咁多基層人士要嘅社區中心,康體設施,因為屋苑有私人會所,居民亦會揸車出外消費等,只係8萬5出台,令到原本嘅居屋同私人屋苑即時改批興建公屋,將大批新移民同小數族裔人士搬入天水圍,尤其北面天水圍更是重災區;致令硬體設施未能配合,再者,佢地冇消息力,唔可以去第二區消費,咁就走去公園開band 唱歌跳舞,但係天水圍唔係大陸,根本唔應該比佢地咁做,根本就直接影響其他使用者同就近居民;香港係講自由,但自由嘅定義早就比人作政治籌碼扭曲咗,搞到 97後人人都開口講自由,埋口講人權,唔理會唔會影響到其他人,只做只己想做嘅野,郁 d 又話投訴,政府又學人話以民為本,搞到有法不敢執行,市民惡過政府,咪變成而家咁囉!元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, %K#[)u/}"q)_,y4r5Q5T
YL.香港+U's(y8X4S4?(q
以上係小弟嘅愚見,萬望不吝指教!

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
我記得嘉湖初開售時
6]!V0M)L3S4F#W"^:`/t4h元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 係比個D打工一族上車盤
4s8`,r(?/b+LYL.香港佢地比居屋高級
.F2L2s;N.}4u$~/x二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路有自己o既會所同埋新北江商場
8_1n&c6`+N+Q元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 初初天水圍好高級元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 1Y+E!M$~4q5U&u+X G7R
入嘉湖個會所要會員証
(`#@8g/j&e7A-b二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路E+咩人都入得二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路.R/\0a7S+_%c1B1q(C1w
搞到雜晒
%r8C/j+X1]所以我都搬走左

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 04:25

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver