藍草堂
註冊會員
UID 121
精華
0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20
|
|
|
原帖由 知知大師 於 2008-8-19 23:10 發表
(a*G/J;j/\:s但係天水圍嗰啲是否話入就入呢??
,j,Q"{0R1a7P-a"o/p.hYL.香港社工都係叫我自己搵,有一些係政府批幾多老人院就收幾多,唔要再保,但係我睇過幾間 www.y1.hk1h9[0~(a&E:F"i%w
都滿了,有一間叫溏斯,係鷄地,5千幾,可能要保小小錢,唔知可不可以呢??有冇人知道呢? YL.香港;u3T7g1_!S.a:E
感謝  ... @4n2n:`/Q.o"J4L*I twww.y1.hk$E.F%r1e$d1x!G:l'r*W
大師:
"h;j5n3Y%L O我覺得眼前先睇下你是否要申請綜緩? 如要, 就要去元朗大橋街市的社會福利署約見當值姑娘,如工作忙可先打電話問當值姑娘并約見佢. 同時講明你想申請老人院.
3S8g.Y1F*n元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, ,~'z;V+o8^0C(a+?5q
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, %y*c+c)R,o7K3w:c:s
你首先要考慮搵邊類型老人院, 話時話,除非家中兄弟姐妹多,如果唔係, 申請綜緩好D.
4t;y6q"d'N*T#_;V:v+[1B4F唔係好明你點解要補少少錢?
|
其他
|
|