標題: 元朗問一問
鄉下妹
新手上路
Rank: 1



UID 3
精華 0
積分 4
帖子 17
閱讀權限 10
註冊 2007-6-18
來自 元朗
元朗問一問

好想問下大家對於元朗有咩感覺 www.y1.hk(m2[+E)o,^&V5]
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路5K7L"Y8^"a1U
做個小形問卷調查, 唔係為功課gaa 只係純粹問問
.p/O5z/R-U0X U(a"d1R#t二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路可以當個遊戲路過既隨便答答laa
8Y)u0I7^'@*~*q#M二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路
-F.Q;Y4L-D8u二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路
!X5r"v0V.G6b/A:B1. 你住在元朗多久了?元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, -]-t/X#h6r;I
2. 最喜歡元朗哪個地方呢?
1k$d(\)l1u"B:e/W!G)a3. 有什麼元朗美食值得推介?www.y1.hk3E/H:a6o$G
4. 你覺得元朗有什麼比其他地區優勝的地方?"K%z-z4X;q"|
5. 元朗有什麼要改善的地方~?

其他  頂部
鄉下妹
新手上路
Rank: 1



UID 3
精華 0
積分 4
帖子 17
閱讀權限 10
註冊 2007-6-18
來自 元朗
我先答laa~~
#A2V6D!m/` C二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路9B6S/h;X5\
1. 我諗都有 18 年了~
/e"X$G3I#t:x
5X7X5i8F3^2B元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 2. 應該係南生圍~
.N(@/p2Z1c%R&A"~ k由其係橫水渡果 part, 都係網主介紹先知道元朗有個咁天然既地方元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, "z0R7f3u"X$n-R

'X)l3c-E'p Lwww.y1.hk3. 想推介既係一間應該係印尼人開既店~YL.香港$u&\'W p)d
雞串燒 $6 好好味~ 有時要等ga~ 起生活知味行過一條街度
3s"p+D:D'Z%`YL.香港;d/}.m#A7J1L(@
4. 而家既元朗交通方便左好多, 有西鐵, 輕鐵 &多個巴士站www.y1.hk&~*m%y3[)E%g W
仲有好多野買, 好多野食, 想靜又得~ 玩又得~YL.香港0b4^"U.r(D8c4m8p&h
www.y1.hk+Q8] T'D3w1M
5. 嘉城廣場做唔旺~

其他  頂部
紙巾
註冊會員
Rank: 2



UID 23
精華 0
積分 121
帖子 113
閱讀權限 20
註冊 2007-6-23
我又黎
8P7U(Z-m0N-U.G"jwww.y1.hk1. 都唔算元朗區既,我住天水圍,但日日都o係元朗返工二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路$e;H"a8i:E:V*b2V
2. 郊區又真係未去過,不過我覺得廈村對出個荷花池好靚架...得閒黎睇下,同埋流浮山都唔錯二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路*B/t4h8M:R)d(Y%Y
3. ofcoz大大件夾抵食既壽司啦~!同埋串燒都唔錯,仲好糖水~~yeah
'?0v!Q+A-h(p9|%p!j4. 空氣好,行既野好集中,人好,d人真係有人情味d
,h4r(k;P!U8z#]+a'T5. 交通費都仍然係好貴,所以無咩必要都唔會出"城"

其他  頂部
艾朗連儂
高級會員
Rank: 4



UID 13
精華 0
積分 630
帖子 335
閱讀權限 50
註冊 2007-6-22
天水圍都屬於元朗區範圍喎

其他  頂部
紙巾
註冊會員
Rank: 2



UID 23
精華 0
積分 121
帖子 113
閱讀權限 20
註冊 2007-6-23
我成日都覺得天水圍俾人isolated左~wahahhaha

其他  頂部
Tigger
註冊會員
Rank: 2



UID 55
精華 0
積分 70
帖子 68
閱讀權限 20
註冊 2007-6-29
1.住咗唔係好耐咋..3年!
*Y'~"~1D&r+M([元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 2.其實我like上、下白泥呢個地厲空氣真係好景又靚 $y0a2z7P0?-n4b
3.唔怕熱氣嘅!元朗咁多BBQ就啱哂我喇!但講到好味好玩、方便我覺得大、小欖個場都唔錯!(咁講算元朗ma?)
.@#p;T;J2?/M#Awww.y1.hk4.但其實我好多fd都like入嚟食平嘢買靚嘢!有d索性搬埋入嚟 元朗比人覺得咩都低($)過Kln嘅!YL.香港+u:T&I$i-\9L7I7J,B!b
5.嘉城真係個死場...嘥料!個場個design好多問題?之前嘅小販檔重旺...真可憐

其他  頂部
christinaready
新手上路
Rank: 1



UID 48
精華 0
積分 21
帖子 41
閱讀權限 10
註冊 2007-6-28
我都黎YL.香港8S%["t!f:b$M:i
1.住了十五年 Z4~/i5E'F1?&J8D
2.大帽出夜景最靚,有時好天仲望到青馬大橋呢!至於上下白泥都好正
0w"F%a'Y2u5U3.彪記,永年的麵,一個字--正 YL.香港3e4q0U I#N9i.x.y
4.元朗的人情味濃,對元朗的歸屬感好強.而且無論日or夜的生活都咁多姿多采;仲有一樣引以為榮的事,元朗人的十五二十(猜玫)好勁
)W1V8S'M$F+l元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 5.車費好貴,嘉城令人失望

其他  頂部
smartlam
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 140
精華 0
積分 305
帖子 173
閱讀權限 30
註冊 2007-7-24


QUOTE:
原帖由 christinaready 於 2007-7-11 01:52 發表 二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路2V9{!?!];S._2S-~
仲有一樣引以為榮的事,元朗人的十五二十(猜玫)好勁...

1O/K0L8^&O5H5w4f.R l

0Z:x5L1W5{冇錯...我以前出襯市區落吧,猜襯十五廿都所向無敵,但才拳元朗就屎~

其他  頂部
mingling0331
註冊會員
Rank: 2



UID 278
精華 0
積分 146
帖子 22
閱讀權限 20
註冊 2007-10-3
1.我住咗元朗24年
+s9}5e:V&E6ZYL.香港2.白泥可惜不便 YL.香港'y;z9Z,O8l+n'G/q-[
4.可以帶住我d寶貝狗行街,最好就食元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 1f9Z/a0u i7d
3.彪記,永年,泗記肉片飯+排骨汁&豉油,順得(老)味,洪記燒(月南),二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路(K"V+\;o'd's8A;u
元朗廣場後冬菇亭粥檔嘅白粥油炸鬼+斎腸(早上)2F7T(q8J,@6~&Z
元朗廣場旁菲律賓婆串燒,榮來樓乳鴿(晚間),國際餐廳飲品(早上).....元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, :u8S'x)K.O"w0[,h
太多了不能盡錄
2e2|1|7@%J)Y1Vwww.y1.hk5.冇咗嘉城酒樓,d老街方散哂,又冇一 間酒樓拍得住嘉城d食物水準,差太遠 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, #['],x/l8a&?)a:_
雖然喜上喜係嘉城d人,但都...唉 YL.香港!I"L6E"{)^%N/R%H
&元朗買餸貴咗好多eg$9一斤菜心,以前$5有2斤(3年前都係)
8i1}8p S/L9j0s;w,a車費貴,新式商場撈唔起

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 04:25

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver