標題: 病人飲邊隻牛奶好?
知知大師
新手上路
Rank: 1



UID 483
精華 0
積分 47
帖子 46
閱讀權限 10
註冊 2008-4-1
病人飲邊隻牛奶好?

原本飲開蒙牛純牛奶250ml,但近排內地牛奶好像沒有信心,不知邊隻會有營養和可在一般超市可買得到呢??病人飲過加營素,但飲後有肚瀉,他也不可飲用經過冷藏的奶,所以鮮奶也不行,大家有否好我介紹~~~唔該

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
加營素有罐裝(即飲裝), 及奶粉(沖水).
&D%E'A.^*E&y#P-^係咪2隻都肚瀉?!
){0T7d.K2y'o)H二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路
}2V2n9U0u.{)X9i,CYL.香港奶真係有好多隻, 好難介紹比你, 因為驚位病人會肚瀉.

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
消費者委員會 ~ 奶類產品樣本檢測結果
!{*n&O"y5k*M3d二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路
)V5G8b)~*L/z二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路http://www.consumer.org.hk/websi ... rts/2008091601.html
;{'r8H1F'y&C1F'R&y(i!\(}7A
附件 : 抽取作化驗的食物樣本 (有名單)

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20


QUOTE:
原帖由 知知大師 於 2008-9-20 00:56 發表
m8W%h二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路原本飲開蒙牛純牛奶250ml,但近排內地牛奶好像沒有信心,不知邊隻會有營養和可在一般超市可買得到呢??病人飲過加營素,但飲後有肚瀉,他也不可飲用經過冷藏的奶,所以鮮奶也不行,大家有否好我介紹~~~唔該 ...

&p"]*z.|5X:]0u*`1P!S'`,H-f我飲三花低脂奶

其他  頂部
知知大師
新手上路
Rank: 1



UID 483
精華 0
積分 47
帖子 46
閱讀權限 10
註冊 2008-4-1
加營素有罐裝(即飲裝), 及奶粉(沖水),在醫院營養師給他飲過罐裝,奶粉就未飲過,但配方是否一樣??
%z9j9d9k*V5\.Wwww.y1.hk
1H/@9c.g!y0`%K2V二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路[ 本帖最後由 知知大師 於 2008-9-22 02:35 編輯 ]

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
醫院及老人院一些院舍, 一般都係罐裝, 方便計數, 又唔使沖, 人多麻.www.y1.hk*W2k1K#i;O(I'^

'?'a(V:y4o"x&s配方是否一樣就唔知, 不過我覺得, "奶"來來去去都係果D成份架啦.
#l4_(t.H$J&@&a3O元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
&w$H/Q9],w4Q"\4@.X'c!WYL.香港除非豆奶, 你也可去問問醫生意見架.

其他  頂部
ykbbq
新手上路
Rank: 1



UID 1127
精華 0
積分 36
帖子 30
閱讀權限 10
註冊 2008-9-16
回復 #5 知知大師 的帖子

siufat SAY對. 可去問醫生, they意見比你好d.
5C8X:D-r/L4P'L二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路
"_$J2?9y-d$m9f5^#{www.y1.hk而且每人的體質不同. 不能相提並論.

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20
飲ISOCAL  POWER
9v \6p&O$g!D*J1?-I二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路問營養師會知,不過唔知幾錢

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 04:14

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver