遊客:
註冊
|
登錄
|
幫助
YL.香港
»
留言版
» 病人飲邊隻牛奶好?
‹‹ 上一主題
|
下一主題 ››
投票
交易
懸賞
活動
其他分類
|
打印
|
推薦
|
訂閱
|
收藏
標題: 病人飲邊隻牛奶好?
知知大師
新手上路
UID 483
精華 0
積分 47
帖子 46
閱讀權限 10
註冊 2008-4-1
點取 #1 這文章的網址
大
中
小
發表於 2008-9-20 00:56
資料
個人空間
短消息
加為好友
病人飲邊隻牛奶好?
原本飲開蒙牛純牛奶250ml,但近排內地牛奶好像沒有信心,不知邊隻會有營養和可在一般超市可買得到呢??病人飲過加營素,但飲後有肚瀉,他也不可飲用經過冷藏的奶,所以鮮奶也不行,大家有否好我介紹~~~唔該
其他
SiuFat
高級會員
UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
點取 #2 這文章的網址
大
中
小
發表於 2008-9-20 02:07
資料
個人空間
短消息
加為好友
加營素有罐裝(即飲裝), 及奶粉(沖水).
8l1@1M#h;e二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路
係咪2隻都肚瀉?!
0_2[5i.I#b&w1x/I5P6R
1A9S#o7F-n9^2k
奶真係有好多隻, 好難介紹比你, 因為驚位病人會肚瀉.
其他
SiuFat
高級會員
UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
點取 #3 這文章的網址
大
中
小
發表於 2008-9-20 02:18
資料
個人空間
短消息
加為好友
消費者委員會 ~ 奶類產品樣本檢測結果
www.y1.hk4K5_3l7C5H*Q*Q3Y.K
+W+E9E8y H:swww.y1.hk
http://www.consumer.org.hk/websi ... rts/2008091601.html
3[.m,L-s7D:J%\!swww.y1.hk
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路)Q+?,S+~,d4?)|2B
附件 : 抽取作化驗的食物樣本 (有名單)
其他
藍草堂
註冊會員
UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20
點取 #4 這文章的網址
大
中
小
發表於 2008-9-20 20:41
資料
個人空間
短消息
加為好友
QUOTE:
原帖由
知知大師
於 2008-9-20 00:56 發表
7X9V2w5P1I+Q8R二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路
原本飲開蒙牛純牛奶250ml,但近排內地牛奶好像沒有信心,不知邊隻會有營養和可在一般超市可買得到呢??病人飲過加營素,但飲後有肚瀉,他也不可飲用經過冷藏的奶,所以鮮奶也不行,大家有否好我介紹~~~唔該
...
9x7c,r*f'G元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
我飲三花低脂奶
其他
知知大師
新手上路
UID 483
精華 0
積分 47
帖子 46
閱讀權限 10
註冊 2008-4-1
點取 #5 這文章的網址
大
中
小
發表於 2008-9-20 23:35
資料
個人空間
短消息
加為好友
加營素有罐裝(即飲裝), 及奶粉(沖水),在醫院營養師給他飲過罐裝,奶粉就未飲過,但配方是否一樣??
www.y1.hk"[)?%]'t3^0t$~%L
1}&u&N(s3X4I.{"I元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
[
本帖最後由 知知大師 於 2008-9-22 02:35 編輯
]
其他
SiuFat
高級會員
UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
點取 #6 這文章的網址
大
中
小
發表於 2008-9-21 02:41
資料
個人空間
短消息
加為好友
醫院及老人院一些院舍, 一般都係罐裝, 方便計數, 又唔使沖, 人多麻.
www.y1.hk1?)O7w+k3V!M$k;B
#V!v#r2Z#d:r.p1e
配方是否一樣就唔知, 不過我覺得, "奶"來來去去都係果D成份架啦.
3d)]+t9o#z+E9e2A:e d
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, +w4q$R:?1o2e&p#C&A
除非豆奶, 你也可去問問醫生意見架.
其他
ykbbq
新手上路
UID 1127
精華 0
積分 36
帖子 30
閱讀權限 10
註冊 2008-9-16
點取 #7 這文章的網址
大
中
小
發表於 2008-9-30 01:34
資料
個人空間
短消息
加為好友
回復 #5 知知大師 的帖子
siufat SAY對. 可去問醫生, they意見比你好d.
&Y-Z3L5_/O3?'r9}2[*j
-\%C:c5v7r/U5h:^
而且每人的體質不同. 不能相提並論.
其他
藍草堂
註冊會員
UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20
點取 #8 這文章的網址
大
中
小
發表於 2008-9-30 23:13
資料
個人空間
短消息
加為好友
飲ISOCAL POWER
www.y1.hk1a2N3Z3o#w)e2b"H
問營養師會知,不過唔知幾錢
其他
[
上一頁
] 。 [
其他分類
]
投票
交易
懸賞
活動
當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 04:29
Powered by
Discuz!
5.5.0
© 2001-2007
Comsenz Inc.
TOP
清除 Cookies
-
聯繫我們
-
元朗,屯門
-
Archiver