標題: 有人住天恩邨嗎?
好運有錢人
新手上路
Rank: 1



UID 83
精華 0
積分 11
帖子 17
閱讀權限 10
註冊 2007-7-5
來自 hk
有人住天恩邨嗎?

我好憎d大陸xx
+A/p+i&e+^0s6b元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, YL.香港&j0n:z8r2K"p3_;[;Q
www.y1.hk4c$i2G'd2G6y
* 評擊性內容已被刪除。#r"w.{/P-x'Z([9@
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路"P#|#q$x0_/U.p
[ 本帖最後由 helper_01 於 2007-8-7 23:14 編輯 ]

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
M E TOO>< 今日報章話個九口之家,個仔得四十多歲,D仔女都十幾歲,仲係七十幾歲父母家又食又住,唔去搵工,我唔信洗碗都搵唔到做!莫大毛,大隻騾騾仲好高調咁去伸手攞綜援!食物中毒??摶同情

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
嘩嘩嘩....我有睇新聞呀,
6Y.O1?:~1B9u(~8y:q元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 果(狗)口真係超離譜,www.y1.hk*C:@9a*e7s1u/v3G
香港人睇到..憤怒,www.y1.hk/m"N!I+D.a*b0Z ~
大陸人睇到..收家.

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
oh sorry!! i'm not live in 天恩.
2v"Q0\3n3RYL.香港i live in (今天).
"?$S!G;x#k,p&`8}-z0q8m&U二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路(Q @&D2R1c6K6N&J6V8@7j'{
[ 本帖最後由 SiuFat 於 2007-7-31 00:09 編輯 ]

其他  頂部
smartlam
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 140
精華 0
積分 305
帖子 173
閱讀權限 30
註冊 2007-7-24


QUOTE:
原帖由 好運有錢人 於 2007-7-30 17:15 發表
7H3J&a6S2B3v元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 我好憎d大陸懶 X

4H"?.Y-I8R+N:r+d*M3P7k3d
師兄 , 咁又唔好話人大陸 X ,我眼見都好多內地人,o黎到香港都好肯工作,清潔倒垃圾、洗碗碟及做厭惡工作,唔好一竹篙打一船人。但我亦見好多內地人,黎到香港一家都係靠綜援,我都覺得睇唔過眼。YL.香港+C8|"~-b2T2P5[7Y*n
'i"D,S7o+r8f
[ 本帖最後由 helper_01 於 2007-8-7 23:18 編輯 ]

其他  頂部
yuenlonger
高級會員
Rank: 4



UID 7
精華 0
積分 699
帖子 133
閱讀權限 50
註冊 2007-6-19
來自 Yuen Long
同意 Smartlam 所言7T-}-B z$R:s*X

6N7M#G:_0})W8z二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路做人客觀d,包容一d

其他  頂部
紙巾
註冊會員
Rank: 2



UID 23
精華 0
積分 121
帖子 113
閱讀權限 20
註冊 2007-6-23
同意
1w"f-y+}3K:t/l4{元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
2w)d$T4?5t(_"E L(c有時d大陸人都會好好人架...不過真係要帶眼識人囉

其他  頂部
F光@軍I
註冊會員
Rank: 2



UID 28
精華 0
積分 103
帖子 30
閱讀權限 20
註冊 2007-6-24
回復 #2 Korealan 的帖子

個仔係有做野(44歲),如果你有睇報紙
4N-x:X,e6r:@6U4^ tYL.香港佢嘅6個仔女係9-17歲
)m5[ q$w'q2FYL.香港香港好多年青人17歲都會唔肯出黎做野啦www.y1.hk*^0h H3n$}(J,D0F
同意樓上幾位,唔係個個大陸人都係咁
(y,V*q.w Q6f)[YL.香港況且好多香港人都係咁

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
係五個仔女!我見過有新移民,冇錢,拖埋仔女去拾紙皮,去做洗碗,始終養兒育女係為人父母之責任,唔係政府搞大你個肚,立稅人冇義務去幫呢班人養仔,供書教學 KA

其他  頂部
yuenlonger
高級會員
Rank: 4



UID 7
精華 0
積分 699
帖子 133
閱讀權限 50
註冊 2007-6-19
來自 Yuen Long
咁又唔好話人係大陸 X,只可逐單事件而言元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, !^*^9y;}'l$S"j'I

0T'd6r4J3n#v%g$_*V元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, [ 本帖最後由 helper_01 於 2007-8-7 23:19 編輯 ]

其他  頂部
yuenlonger
高級會員
Rank: 4



UID 7
精華 0
積分 699
帖子 133
閱讀權限 50
註冊 2007-6-19
來自 Yuen Long
都係d傳媒抄作報導一家九口事件,立刻得到香港 d 議員,社署,房署會以及各團體撲出來跟進,為其家人的升學及住屋問題提供援助。
3w)t%k*Y3@$`4T7_元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 1d!Z9H:P;]%k%h0b.\-`6G
佢老豆話響鄉下有樓,地方又大,為左仔女d教育先至落嚟,佢話始終香港好,點解會生5個仔女咁多?

其他  頂部
yuenlonger
高級會員
Rank: 4



UID 7
精華 0
積分 699
帖子 133
閱讀權限 50
註冊 2007-6-19
來自 Yuen Long
團聚都可以係大陸,唔係一定來香港,潮汕有幾遠啫,老豆一頭半個月返上去囉,大陸消費重低喇! 亦有報料這個家庭在內地有兩個自置物業元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, (n3E9E/K7B'Y

其他  頂部
yuenlonger
高級會員
Rank: 4



UID 7
精華 0
積分 699
帖子 133
閱讀權限 50
註冊 2007-6-19
來自 Yuen Long
東方報業慈善基金及廣東省汕尾同鄉會分別捐出HK$2萬元=4萬元。以上係一個例子,只要你肯接受,香港可以有許多途徑給予你援助。

其他  頂部
yuenlonger
高級會員
Rank: 4



UID 7
精華 0
積分 699
帖子 133
閱讀權限 50
註冊 2007-6-19
來自 Yuen Long
香港福利好,冇就可以問政府,未夠七年冇公屋,唔怕,有租屋津貼或者入不敷支各樣津貼 ... ... 等等
0E+?8n2o7{:I8`元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 我夠覺得英國教育好,我都想我d仔女去英國讀書喇,我又覺得亞四叔間屋靚喇。
6b4~-b8R;Y(v2x
0E-i/O0b/h6?%L[ 本帖最後由 yuenlonger 於 2007-7-31 22:29 編輯 ]

其他  頂部
yuenlonger
高級會員
Rank: 4



UID 7
精華 0
積分 699
帖子 133
閱讀權限 50
註冊 2007-6-19
來自 Yuen Long
可憐的香港人,尤其緊夠糊口又要納稅,但社會任何福利都不可申請的一群。
;X;|7U t:X!l5b7n/K6V
'x,s's(P'I!P:]&l&h#m.U網主,點解篇幅字節咁短咖,寫多隻字都唔得

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 00:09

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver