遊客:
註冊
|
登錄
|
幫助
YL.香港
»
留言版
» I'm coming back
‹‹ 上一主題
|
下一主題 ››
投票
交易
懸賞
活動
其他分類
|
打印
|
推薦
|
訂閱
|
收藏
標題: I'm coming back
Korealan
論壇元老
UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
點取 #1 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-6-21 07:46
資料
個人空間
短消息
加為好友
I'm coming back
我都返來 LA
仲以為湯馬仕捨棄左我地TIM
其他
Thomas
(Thomas)
管理員
UID 1
精華 0
積分 955
帖子 428
閱讀權限 200
註冊 2007-6-16
來自 香港-元朗
點取 #2 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-6-22 01:17
資料
個人空間
短消息
加為好友
正如你地冇捨棄元朗網站一樣!
,{5o-W'{+r(I(T&q%O)o!~YL.香港
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路!Y `)|9g3O'x;m(G'P+?
DayOne 已放了"暫"停,意味 I will be back!
*j6o6q+M4{8D7{-[
不過中途真的想過順便停下去,因為整討論區真係幾煩!
其他
Korealan
論壇元老
UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
點取 #3 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-6-22 20:52
資料
個人空間
短消息
加為好友
多謝你個電水壺,而家朝朝煲水冲咖啡時都會想:「THOMAS真好人~~~」
其他
Thomas
(Thomas)
管理員
UID 1
精華 0
積分 955
帖子 428
閱讀權限 200
註冊 2007-6-16
來自 香港-元朗
點取 #4 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-6-22 23:30
資料
個人空間
短消息
加為好友
原來係你!一個二個改晒名,考起考起!
YL.香港-M2v @$~4P2t)@ V2W
7o2L1{![5D!P!l4n'P&p
講起個煲真係幾好,我個新煲,煲咀大了一點點,不及舊的好。
其他
Korealan
論壇元老
UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
點取 #5 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-6-23 20:31
資料
個人空間
短消息
加為好友
係元朗
叫我改番KA 咋,新開始吖
其他
Thomas
(Thomas)
管理員
UID 1
精華 0
積分 955
帖子 428
閱讀權限 200
註冊 2007-6-16
來自 香港-元朗
點取 #6 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-6-25 00:43
資料
個人空間
短消息
加為好友
用新網名、舊網名,沒有甚麼大不了,自己想改就改,不要緊!
其他
Korealan
論壇元老
UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
點取 #7 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-6-25 21:36
資料
個人空間
短消息
加為好友
好似遊子歸家感覺,又似元朗D圍村搞什么十年一度打齋,D原居民從四方八面返來咁
其他
Korealan
論壇元老
UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
點取 #8 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-6-25 23:48
資料
個人空間
短消息
加為好友
QUOTE:
原帖由
Thomas
於 2007-6-25 00:43 發表
-g.@*\3t5B&i hwww.y1.hk
用新網名、舊網名,沒有甚麼大不了,自己想改就改,不要緊!
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路)R H2N3B*e7`.D9@$i!T/f
咁如果我改叫(網主) 係咪都得 KA?
到時人人都咁叫我網主網主!幾飄飄然呀~~
其他
東尼638
新手上路
UID 42
精華 0
積分 2
帖子 6
閱讀權限 10
註冊 2007-6-26
點取 #9 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-6-26 22:53
資料
個人空間
短消息
加為好友
我係陳東尼,我都改名了。
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 5T6U%H#|"M4x"U:k
不過可惜的是:昔日我係 XD會員,而家變成新手上路了。
其他
圍頭佬
新手上路
UID 44
精華 0
積分 15
帖子 6
閱讀權限 10
註冊 2007-6-27
來自 新安縣~圓塱十八鄉
點取 #10 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-6-27 00:53
資料
個人空間
短消息
加為好友
QUOTE:
原帖由
東尼638
於 2007-6-26 22:53 發表
7U*h1~8m:M3D二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路
我係陳東尼,我都改名了。
8W:W-r0N-A:u+x!G;c二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路
不過可惜的是:昔日我係 XD會員,而家變成新手上路了。
;N'f$f#W5W.b8M7o5~*K2^
東尼叔
;U,O#V2G8~%l:{;m1U&|(k }元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
【名】千其唔好亂改呀
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路9m7[0e"~!D5?
俗語有云:唔怕生懷命;最怕改錯名
......呀
其他
Thomas
(Thomas)
管理員
UID 1
精華 0
積分 955
帖子 428
閱讀權限 200
註冊 2007-6-16
來自 香港-元朗
點取 #11 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-6-28 03:23
資料
個人空間
短消息
加為好友
QUOTE:
原帖由
東尼638
於 2007-6-26 22:53 發表
c%z$g%v;E'C"G
我係陳東尼,我都改名了。
www.y1.hk3o8F'w'K%{1u-X8e.`
不過可惜的是:昔日我係 XD會員,而家變成新手上路了。
F:X#|+\9b$^
東尼兄, 你好!不好意思,這新系統,好似不兩個字的網名,所以你唔改都唔得?
其他
兆嵐
新手上路
UID 16
精華 0
積分 34
帖子 14
閱讀權限 10
註冊 2007-6-23
來自 新界西
點取 #12 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-6-28 19:29
資料
個人空間
短消息
加為好友
QUOTE:
原帖由
Thomas
於 2007-6-28 03:23 發表
.L"}:c$G7F
8b'I!h&w/k,_元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
東尼兄, 你好!不好意思,這新系統,好似不兩個字的網名,所以你唔改都唔得?
9~5b#m;c2D%q3y7}.k$M.l%Y
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 4{%J0k9Z
*W5{
湯馬斯兄:此話何解?
其他
東尼638
新手上路
UID 42
精華 0
積分 2
帖子 6
閱讀權限 10
註冊 2007-6-26
點取 #13 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-6-29 01:11
資料
個人空間
短消息
加為好友
QUOTE:
原帖由
兆嵐
於 2007-6-28 19:29 發表
7v$u/K(?;a#U!O,s
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, !I1f#j1d6e0R/c8M
!N2Y6L8n+n"c a:r元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
湯馬斯兄:此話何解?
$g${'R)j,M(a)q*uYL.香港
我亦不太明白"不兩個字"點解,是不是網名不能只用兩個字之意?
其他
東尼638
新手上路
UID 42
精華 0
積分 2
帖子 6
閱讀權限 10
註冊 2007-6-26
點取 #14 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-6-29 01:15
資料
個人空間
短消息
加為好友
QUOTE:
原帖由
圍頭佬
於 2007-6-27 00:53 發表
2q7S1]/c+L二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路
5z n4s/L7Q;v-G5r,|二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路
東尼叔
2o7c6y-i5n7j)H5H-b
【名】千其唔好亂改呀
1c(M*j"P"|*z0@!N
俗語有云:唔怕生懷命;最怕改錯名
......呀
0[7u;z.U0i(}3W+nwww.y1.hk
圍頭佬,見番你出現真好,還記得昔日我們幾個網友在此網站澈夜交談之樂嗎?
2v7n0T-l-t1r二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路
只可惜現在已桃花依舊,人面全"飛"了。
www.y1.hk2~$h.z.F#U)w9Z7}8\
www.y1.hk;Y4H b&F)Y.L)r0R;^
[
本帖最後由 東尼638 於 2007-6-29 01:17 編輯
]
其他
Thomas
(Thomas)
管理員
UID 1
精華 0
積分 955
帖子 428
閱讀權限 200
註冊 2007-6-16
來自 香港-元朗
點取 #15 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-6-29 01:43
資料
個人空間
短消息
加為好友
QUOTE:
原帖由
東尼638
於 2007-6-29 01:11 發表
&M%z2G#y*owww.y1.hk
1e'w:d*T/V"J!d
我亦不太明白"不兩個字"點解,是不是網名不能只用兩個字之意?
j;k7|'P6G7q5x7t,v!y%@二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路
不好意思,是 "不可用兩個字"的網名,但見"兆嵐"兄的排頭一出,證實中文是無問題,兩個英文字先至出唔倒。 Forget it.
其他
[
上一頁
] 。 [
其他分類
]
投票
交易
懸賞
活動
當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 00:06
Powered by
Discuz!
5.5.0
© 2001-2007
Comsenz Inc.
TOP
清除 Cookies
-
聯繫我們
-
元朗,屯門
-
Archiver