夏天又到了,注章冷氣滴水問題
夏天又到了。請大家各位自動自覺檢查下家中各部冷氣有否滴水。(O"A2w)G.u
如果發現有滴水 / 接獲投訴,請快 d 搵師傅幫下手。www.y1.hk+N9P/f;y1d-S
:~(X4K!o2s,s;X0m @www.y1.hk我屋企樓上單位經已連續 5 年冷氣滴水 (主人房、中房 2 間房都滴),投訴完都無改善。
0R0x,p.s(B)t(h/X7i8w.~YL.香港最慘係我樓下單位以我係我個單位滴水。我每次要搵物業管理上來檢查、澄清。元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, $h;Q6j%f#^$L&`
"城門失火,殃及池魚!" 點解 d 人可以無衰?
|