標題: 我間學校要去宿營
艾朗連儂
高級會員
Rank: 4



UID 13
精華 0
積分 630
帖子 335
閱讀權限 50
註冊 2007-6-22
師弟,頭先夜晚八點幾經過母校,見到裡面燈光火猛,好多課室d燈都開著,籃球場又有人步操,有咩大攪作呀?

其他  頂部
老二
新手上路
Rank: 1



UID 1357
精華 0
積分 38
帖子 36
閱讀權限 10
註冊 2008-10-25


QUOTE:
原帖由 艾朗連儂 於 2008-11-21 21:30 發表 1v&T-?'K3b:w
師弟,頭先夜晚八點幾經過母校,見到裡面燈光火猛,好多課室d燈都開著,籃球場又有人步操,有咩大攪作呀?

:M*x6C,X0a.m3\2~;y元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
#~8]"o3U0N,c O/c,o二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路步操樂團訓練。其實我地學校個步操樂團都幾勁,錢就用得多,但係無咩學生受惠!

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 20:47

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver