|
係呀. 當日我看急症室等候的人不足5個. 真係好少人. 由於昨天都是我第一次到博愛, 正所謂人生路不熟, 不過現在有初次的經驗, 下次我可能會以博愛為首選, 因為屯門那邊實在要等上4-5小時呢..... 有次小兒高燒不退在院頭尾都有5個小時.元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 7w&\.m9P2x6F6i
%M,l+J"N6]5b.X/x+u
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, /q*t!|)V%_8p"\
Virginia
|