標題: 父母之愛
y_sze
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 10555
精華 0
積分 221
帖子 205
閱讀權限 30
註冊 2010-6-14


QUOTE:
原帖由 rainrain0304 於 2010-8-21 01:25 發表
H'u.W#f,\9Q#AYL.香港我帶侄兒補習時,.....見我地一班家長等小朋友放學

0x;Q,^5P4C3Nwww.y1.hk&v3I$a:V5t1J(c:G,E
補習社 ?
!F,y"b"m;m8T N"Awww.y1.hk而家Pri幾呀 ?YL.香港!o-J'G!g!y&K%\!b*X
又要擔心派位囉

其他  頂部
y_sze
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 10555
精華 0
積分 221
帖子 205
閱讀權限 30
註冊 2010-6-14
單對單,一對4$f&C#C%e v4, 都好啊,好過d一大班,只教做家課嗰種.
7k4[9D9r$N#swww.y1.hk咁咪好囉..而家 334 直路入大學

其他  頂部
y_sze
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 10555
精華 0
積分 221
帖子 205
閱讀權限 30
註冊 2010-6-14


QUOTE:
原帖由 rainrain0304 於 2010-8-21 04:42 發表 www.y1.hk(k8k9i$?6J7U#b4X)](h%R
!p4@-\#l6E(t8X0L
專補英文科的,有些單對單有些一對4YL.香港9}+s1|"\8K&t9_-H2B
現在已上中學,現在當然是佢自番學

元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 6f9`%B$Z8l!m6|!H(f

1~:N*Q:}*}+t8G專攻英文,實係入咗英中band 1啦, 恭喜晒

其他  頂部
y_sze
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 10555
精華 0
積分 221
帖子 205
閱讀權限 30
註冊 2010-6-14


QUOTE:
原帖由 rainrain0304 於 2010-8-21 04:56 發表 #D$V#z1F5k9b
4c)I,M1P,K'b'@/q)R$^
要找這種才學得好些,否則英文不會進步,現在是一對一

-B-]6K.V;c$_7v
#c3O%[6u A!Z
皮費重d,辛苦你囉,頂住呀

其他  頂部
y_sze
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 10555
精華 0
積分 221
帖子 205
閱讀權限 30
註冊 2010-6-14
明天應該會更好的

其他  頂部
Pang
高級會員
Rank: 4



UID 2731
精華 0
積分 818
帖子 640
閱讀權限 50
註冊 2009-4-20
去歐洲走一趟就知英音係幾唔入流...

其他  頂部
y_sze
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 10555
精華 0
積分 221
帖子 205
閱讀權限 30
註冊 2010-6-14
冇有怕,權權今天先講...未壞過點知乖

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 16:56

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver