遊客:
註冊
|
登錄
|
幫助
YL.香港
»
留言版
» 父母之愛
‹‹ 上一主題
|
下一主題 ››
24
2/2
‹‹
1
2
投票
交易
懸賞
活動
其他分類
|
打印
|
推薦
|
訂閱
|
收藏
標題: 父母之愛
y_sze
中級會員
UID 10555
精華 0
積分 221
帖子 205
閱讀權限 30
註冊 2010-6-14
點取 #16 這文章的網址
大
中
小
發表於 2010-8-21 04:41
資料
個人空間
短消息
加為好友
QUOTE:
原帖由
rainrain0304
於 2010-8-21 01:25 發表
H'u.W#f,\9Q#AYL.香港
我帶侄兒補習時,.....見我地一班家長等小朋友放學
0x;Q,^5P4C3Nwww.y1.hk
&v3I$a:V5t1J(c:G,E
補習社 ?
!F,y"b"m;m8T N"Awww.y1.hk
而家Pri幾呀 ?
YL.香港!o-J'G!g!y&K%\!b*X
又要擔心派位囉
其他
y_sze
中級會員
UID 10555
精華 0
積分 221
帖子 205
閱讀權限 30
註冊 2010-6-14
點取 #17 這文章的網址
大
中
小
發表於 2010-8-21 04:48
資料
個人空間
短消息
加為好友
單對單,一對4
$f&C#C%e v4,
都好啊,好過d一大班,只教做家課嗰種.
7k4[9D9r$N#swww.y1.hk
咁咪好囉..而家 334 直路入大學
其他
y_sze
中級會員
UID 10555
精華 0
積分 221
帖子 205
閱讀權限 30
註冊 2010-6-14
點取 #18 這文章的網址
大
中
小
發表於 2010-8-21 04:53
資料
個人空間
短消息
加為好友
QUOTE:
原帖由
rainrain0304
於 2010-8-21 04:42 發表
www.y1.hk(k8k9i$?6J7U#b4X)](h%R
!p4@-\#l6E(t8X0L
專補英文科的,有些單對單有些一對4
YL.香港9}+s1|"\8K&t9_-H2B
現在已上中學,現在當然是佢自番學
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 6f9`%B$Z8l!m6|!H(f
1~:N*Q:}*}+t8G
專攻英文,實係入咗英中band 1啦, 恭喜晒
其他
y_sze
中級會員
UID 10555
精華 0
積分 221
帖子 205
閱讀權限 30
註冊 2010-6-14
點取 #19 這文章的網址
大
中
小
發表於 2010-8-21 04:59
資料
個人空間
短消息
加為好友
QUOTE:
原帖由
rainrain0304
於 2010-8-21 04:56 發表
#D$V#z1F5k9b
4c)I,M1P,K'b'@/q)R$^
要找這種才學得好些,否則英文不會進步,現在是一對一
-B-]6K.V;c$_7v
#c3O%[6u A!Z
皮費重d,辛苦你囉,頂住呀
其他
y_sze
中級會員
UID 10555
精華 0
積分 221
帖子 205
閱讀權限 30
註冊 2010-6-14
點取 #20 這文章的網址
大
中
小
發表於 2010-8-21 05:07
資料
個人空間
短消息
加為好友
明天應該會更好的
其他
Pang
高級會員
UID 2731
精華 0
積分 818
帖子 640
閱讀權限 50
註冊 2009-4-20
點取 #21 這文章的網址
大
中
小
發表於 2010-8-21 10:00
資料
個人空間
短消息
加為好友
去歐洲走一趟就知英音係幾唔入流...
其他
y_sze
中級會員
UID 10555
精華 0
積分 221
帖子 205
閱讀權限 30
註冊 2010-6-14
點取 #22 這文章的網址
大
中
小
發表於 2010-8-21 19:57
資料
個人空間
短消息
加為好友
冇有怕,權權今天先講...未壞過點知乖
其他
24
2/2
‹‹
1
2
[
上一頁
] 。 [
其他分類
]
投票
交易
懸賞
活動
當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 16:56
Powered by
Discuz!
5.5.0
© 2001-2007
Comsenz Inc.
TOP
清除 Cookies
-
聯繫我們
-
元朗,屯門
-
Archiver