標題: 有人住天恩邨嗎?
Alea
註冊會員
Rank: 2



UID 88
精華 0
積分 73
帖子 24
閱讀權限 20
註冊 2007-7-8
點解會生5個仔女咁多?www.y1.hk4w6z+s$s%O:T1G0h

7m1o7T5c4Z5e7X3fYL.香港生四個都係女, 點都要追到個仔為止! 唉!!! 傳統中國人心態, 潮洲人更甚, 汕頭汕尾更更甚, 香港已經女多男少, 第日點同人爭?

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
2仔三女!怕乜生唷,大個香港政府養

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
仲有冇旦糕碎D頭頭尾尾?分D比我食啦,返工捱到死死吓都冇二萬!真可僯的香港人

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG


QUOTE:
原帖由 Alea 於 2007-7-31 22:55 發表
!Y6|-N9s0Q4c(D,{點解會生5個仔女咁多?
$Z._6V3F7u9w5G5W$M1W4o*|元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 4v D1{.?!R8Y"F4X W5M)X
生四個都係女, 點都要追到個仔為止! 唉!!! 傳統中國人心態, 潮洲人更甚, 汕頭汕尾更更甚, 香港已經女多男少, 第日點同人爭?

9e&H*x;@2Q%c.x
佢係大陸D女仔,第日好搶手架!你看看CO-CO姐!吳生都比佢搞到落台!HA HA HA

其他  頂部
剎暗天
註冊會員
Rank: 2


UID 172
精華 0
積分 138
帖子 93
閱讀權限 20
註冊 2007-8-9
來自 元朗
有時好難講的..元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 6_(] p3t*X;d"q;g'@
其實有骨氣的人小左
1v&b;W*t&E4s&s佢地鄉下成日想香港係金...0N$?3N!C9?1?!C:L%m4m
有d仲衰到擺明一家5口都係要申請果d金都係咁
6Y6z5D(g/|1G(n
-_3w9D'o/p0z:e'^元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 至氣的...係呢個香港福利政策不知所為的環境...元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 5k5B7W.~.f5S-H1\3_/L(W

5Y3[&F9K#d7],o-H,x元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 唔正常的人有得分...3}*C4b'P#G+a
懶散的人有得分
8S,O4l*w.O-J"j9V元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, YL.香港;].u5\8l9A*\&N3z,V
真正需要的人沒有得分...
$g(z*u6V$}7w2^/e3I元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, www.y1.hk0H1w$~"W7?!_
www.y1.hk4~-}(S0E6S(@7t!}
我最火的係...天恆係居屋低的...佢地比d福利仔都唔比我住 K%j)^)C5S*`!W,U!s1L,O
正常人沒有希望啦

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 20:45

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver