標題: 招人一齋打羽毛球
豪傑春香
註冊會員
Rank: 2



UID 1283
精華 0
積分 91
帖子 137
閱讀權限 20
註冊 2008-10-12
招人一齋打羽毛球

天恩/天華有無人一齋打羽毛球元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 4^'G5V0b8O%V5Y8_5A

+s5W3C5l2?/l本人想做運動減肥;r&S%b&v6A(n

!f,z(C;i1z#Z:\.O元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
+H$T$[.P9o6q+p時間最好早上8-下午2YL.香港9\&Q H4E+R8M$\

$h,T(U5s }%l3~$`有興趣請pm^^

其他  頂部
cacacws
註冊會員
Rank: 2



UID 2964
精華 0
積分 75
帖子 86
閱讀權限 20
註冊 2009-5-6
hi

book場會唔會好貴

其他  頂部
豪傑春香
註冊會員
Rank: 2



UID 1283
精華 0
積分 91
帖子 137
閱讀權限 20
註冊 2008-10-12
天瑞體育館51蚊個鐘~如果人多啲有4個人到又怕熱先book體育館啦~如果無人就係天華打啦~但無冷氣同風x~但有瓦姐頭咁~如果有興趣可約埋一齋打~

其他  頂部
豪傑春香
註冊會員
Rank: 2



UID 1283
精華 0
積分 91
帖子 137
閱讀權限 20
註冊 2008-10-12
有無人有興趣打羽毛球呀~我不是打得好叻的~只係想做做運動~

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 16:49

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver