|
不應是雪種問題,上下格都不夠凍才有機會是雪種問題。YL.香港%{'H9J z6u%u-Z5Z7m+E5~
應該系通風口
3t2]$[.X1r:}0z4Awww.y1.hk1.) 風扇壞了 2.)氣口被結冰阻塞。)t4|;z4G#j'W2G)q/Z&Q'}
-
4t8o$d7l8\9K,]+q6L+K+~9fwww.y1.hk方法:"|,t,^4k#B*@0W$E
1.) 死證,搵師傅睇,都唔知得唔得元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, (M&w!l(A2n+Q0T
2.a) 拔開電源插,取走內裡物品,及打開雪櫃門 2-3日起碼(以前試過3日仲有塊冰未溶),溶內膽的雪要長時間。
3W#`7h+v4G*`"J二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路2.b) 急用:拔開電源插,取走內裡物品,放盤熱水入內及關雪櫃門,不停換入熱水唔知幾多次,才溶晒。
|