標題: 雪櫃問題??
joeyung
新手上路
Rank: 1



UID 16382
精華 0
積分 11
帖子 5
閱讀權限 10
註冊 2011-8-31
雪櫃問題??

岩岩買左部2手雪櫃%e5S)h9r:]:A0V1b#H!X3r

*C/e/v-w%H*F!f+^$r二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路用左幾星期,突然上格(冰格)凍凍地,下面唔凍
?)u1T3n:]&J"s;@www.y1.hk
"u*k7G;y:W"B,|3Cwww.y1.hk我想問係咪壞了??
,q!I5l:J8E2A:}YL.香港定雪種唔夠??
)P#g3i6^&S"j;X'N應該點做好??

其他  頂部
Thomas (Thomas)
管理員
Rank: 9Rank: 9Rank: 9


UID 1
精華 0
積分 955
帖子 428
閱讀權限 200
註冊 2007-6-16
來自 香港-元朗
不應是雪種問題,上下格都不夠凍才有機會是雪種問題。YL.香港%{'H9J z6u%u-Z5Z7m+E5~
應該系通風口
3t2]$[.X1r:}0z4Awww.y1.hk1.) 風扇壞了  2.)氣口被結冰阻塞。)t4|;z4G#j'W2G)q/Z&Q'}
-
4t8o$d7l8\9K,]+q6L+K+~9fwww.y1.hk方法:"|,t,^4k#B*@0W$E
1.) 死證,搵師傅睇,都唔知得唔得元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, (M&w!l(A2n+Q0T
2.a) 拔開電源插,取走內裡物品,及打開雪櫃門 2-3日起碼(以前試過3日仲有塊冰未溶),溶內膽的雪要長時間。
3W#`7h+v4G*`"J二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路2.b) 急用:拔開電源插,取走內裡物品,放盤熱水入內及關雪櫃門,不停換入熱水唔知幾多次,才溶晒。

其他  頂部
benny_11
金牌會員
Rank: 6Rank: 6



UID 4290
精華 0
積分 1062
帖子 1064
閱讀權限 70
註冊 2009-7-17
我支持你找師傅睇睇...!!;g$j;v'c5I$V,F.a*e"T
因為有太多技術上的問題,而且又涉及"電".....會危險一點..!
.l%b5q%X6X5N(B%K師傅上門睇的價格約hk 150至hk 200左右....零件另計! 0R4q4n4u+w7j.s"A.p+C
你自己計下值唔值去找師傅睇啦...

其他  頂部
Henryl33
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 1630
精華 0
積分 223
帖子 201
閱讀權限 30
註冊 2008-12-11
風扇壞了的机会很高, 你识唔识check下把风扇?

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 16:59

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver