標題: 老闆歧視懷孕婦女~~我要唱衰佢~~
小獅拉
註冊會員
Rank: 2


UID 2646
精華 0
積分 128
帖子 37
閱讀權限 20
註冊 2009-4-14
來自 元朗
老闆歧視懷孕婦女~~我要唱衰佢~~

呢個衰老闆話說佢係我有咗既時候已經叫我返屋企,仲一毫子都唔補比我,當時我已經好嬲 ,之後佢聽其他人講咁樣炒我係犯法,佢就好唔情願咁叫我留返低,直到我放完產假,其實我都知佢一定會炒我,但我冇諗過佢咁夠膽,係我啱啱復工一星期佢就叫我唔使再返工,當時我真係好想同佢講你咁做我都可以告你,仲同我講如果有咩唔明可以打比佢或者問勞工處,佢仲話係照足勞工法例嚟補比我,因為佢係叫私即走,所以比咗一個月代通知金我,我真係好想告佢,呢d咁既人渣,真係唔死都冇用,都未見過d衰得咁緊要既老闆,阿媽同老公都叫我算數,既然佢都肯補一個月糧我,但我真係好唔開心 ,點解婦女要受到呢d咁唔公平既代遇?

其他  頂部
fandy
新手上路
Rank: 1



UID 1860
精華 0
積分 31
帖子 27
閱讀權限 10
註冊 2009-1-11
是否無理有妙你,打電話到勞工處問問

其他  頂部
limlimwong
註冊會員
Rank: 2



UID 2048
精華 0
積分 104
帖子 43
閱讀權限 20
註冊 2009-2-11
我想應該去勞工處告佢,最低限度求個明白,不要因別人的下流.衰格而令自己不開心;開心才是對衰人的報復.勞工處網址可参考
3i,@4b(P7?6Q)A二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路www.gov.hk

其他  頂部
VLui
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 2644
精華 0
積分 310
帖子 363
閱讀權限 30
註冊 2009-4-14
最緊要你要知道他因乜事炒你,如果因你生BB後唔肯加班,你可去平機會告佢崗位(其)視!

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
NO!!!不論你是否生完BB, 祇要佢炒你, 你都可以用任何理由告佢,問題係你勝數有幾高元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, ,I/w;Y5I0I5h
原則上每個人感覺到被岐視都一樣可以去平機會度提出申訴.www.y1.hk.~5|:Y3Z%J5K*g,M
E+咁既情況, 佢理應係冇觸犯勞工法例,
;x4u!h6X&I3W/^ [4u元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 因勞工法例內並無闡明呢個情況, 同其他拖欠薪金既官司有好大分別,YL.香港#U n/J2g1s9Y6s1j8j,e
冇人可以答到你, 老闆係咪一定錯, 你個勝數有幾高,
/L3W!x:x0R0Z2s9dwww.y1.hk變左你要去從民事訴訟入手,告佢懷孕岐視,
(I*g l(c/n6y3x5bYL.香港等打官司, 雙方互相舉証, 睇下個官判邊個贏.
$j+A$d&m$v6l.d6m4A4p5a二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路但問題係打任何官司都係會好費心力,
8S(\/c7C+Z;n$_YL.香港要衡量過自己有冇足夠既時間,金錢及能力承受呢D精神壓力YL.香港3A,t9H:U:S!X1m(g+v
唔係話"唔通咁樣, 就要比呢D賤人逍遙法外, 咁就要屈服呀""t/z i4i([;n&O'`
我並冇咁既意思, 衹係因為你剛剛生完BB, 元氣大傷, 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 5M"B/C7^/V'X-g/X
我相信真心關心你同愛你既人都唔想見到你承受呢D壓力,元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, .b%x,V#j(F!k*Z*k#m!y"B!u
無謂浪費精神同呢D人拉鋸啦! 贏左就贏到啖氣,
6[0m8O'h$Z.]3O8k元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 輸左就賠了夫人又折兵,比心機養好自己身體啦.
9y h5A3@&A#U0K*Q$nYL.香港佢呢D咁既人遲早比天修, 差遲早一次要坐監.

其他  頂部
Virginia
高級會員
Rank: 4


UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
以前我的情況比您好少少. 98年經濟剛不好, 公司要炒人, 當時我剛有了小孩. 當然我亦是其中一份子. 不過現在回想都好多謝他們.
!T,o-l9c.T www.y1.hk+_!r5c9O&_7]1J5J;](w)_
現在我是全職家庭主婦. 主力照顧2小孩. 他們也是我的支柱. 每天要為他們費神. 如果我現在仍有工作. 相信不能全副心機給他們了.  
;E+l'p&s)T!P*^&G3k0C%[7r"N6I-H0N
雖現時生活經濟不好. 但只要一想小孩在身邊, 我又在他們旁陪伴他們成長, 此是金錢無法比較的.
4J1L,G7|$L1H5`二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路
+o.v9_$a,P!b3T二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路人生平淡已是富有的.8q;r.k;b1|8e5w6U.E,b
;J1T6u)@,t%a3O0^&I8?
Virginia

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong


QUOTE:
原帖由 Virginia 於 2009-5-4 21:53 發表 www.y1.hk%e(T2i7H-@'Z8V
以前我的情況比您好少少. 98年經濟剛不好, 公司要炒人, 當時我剛有了小孩. 當然我亦是其中一份子. 不過現在回想都好多謝他們.
'b6|6K0|.j)b6v;D7c/u2d元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
#K%G G*\2w$Q&p!R0x現在我是全職家庭主婦. 主力照顧2小孩. 他們也是我的支柱. 每天要為他們費神. 如果我 ...

/W4l&@)\&V/p
非常同意你既講法!!!
0d.x9P$k1z @6~'q9k二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路我雖然唔能夠留在家中, 做一個全職家庭主婦,
;a;G!@-T'Q+N3T二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路但我既兒女都係我所有既原動力, 包括工作, 生活, 一切一切.....
6q)J*@9~-i3r2D*?;z1UYL.香港感謝主帶兩個小孩子比我
%P:]9y#n%c!S希望小獅拉你唔好再為呢D賤人唔開心,www.y1.hk;k5I/I:R2{)Q*v$i
望多兩眼自己個BB就會放底仇恨, 祇有慈愛,成個人開心番哂.

其他  頂部
bio咪咪
註冊會員
Rank: 2



UID 32
精華 0
積分 133
帖子 114
閱讀權限 20
註冊 2007-6-24
其實做師奶很多嘢兼顧, 無謂多想無把握的事, 浪費了精神, 有時候望吓個囡囡, 有無型的喜悅, 她學嘢很快, 都幾叻, 鍚晒. 開心啲啦, 東家不珍惜你, 可能明天就有冬家賞識你呢

其他  頂部
小獅拉
註冊會員
Rank: 2


UID 2646
精華 0
積分 128
帖子 37
閱讀權限 20
註冊 2009-4-14
來自 元朗
個賤人話而家唔使咁多個文員,因為係我同佢講有咗之後佢就請咗個clerk嚟頂我個位,佢話公司冇咁多嘢做,唔使有兩個clerk咁多,你話呢d咁既賤種,真係衰d講句,抵佢冇仔同佢擔幡買水

其他  頂部
Virginia
高級會員
Rank: 4


UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
做人唔好說得太絕... 唔係太好的.)A:`1A \$i&W `
Virginia

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20


QUOTE:
原帖由 小獅拉 於 2009-5-5 15:53 發表 7{'M9~#s$D5I6i;p%`
個賤人話而家唔使咁多個文員,因為係我同佢講有咗之後佢就請咗個clerk嚟頂我個位,佢話公司冇咁多嘢做,唔使有兩個clerk咁多,你話呢d咁既賤種,真係衰d講句,抵佢冇仔同佢擔幡買水 ...

;K6W!G J;c4V9X
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, !C%w%c2A5x @,Q-_3i ~
老板都係無良多,要炒人容不易啊, 是旦咩理由都得. 黎個年代, 年資高, 人工過萬就要俾人郁.www.y1.hk/z;c.A'q)s4[/O8?

5c5Q,z!D)r'[元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 有首歌:沒有理由沒有原因,無名我就想要炒人 $g-C(U4z)e(s;N
算了,你bb仲細,先照顧佢,如有機會再重返職業

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 20:42

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver