標題: 家中小孩已習慣把垃圾分門別類
Virginia
高級會員
Rank: 4


UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
家中小孩已習慣把垃圾分門別類

早在數年前, 我們已習慣把家中的垃圾分門別類, 放置到樓下屋苑的回收箱, 而玻璃就取到鄰近屋苑的機構回收. 由於已做了幾年, 所以都已習慣. 希望各位也能為環保出少少力. 雖則是小, 但積小能成大器呢. "h!X4X2c8b%n:_
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路!U!O,z#R3i4\$G
我們齊來保護我們的居所-地球.www.y1.hk0N8t6q(?&U4X%n3b5z6g
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路,|2~/h6G-P2a0N
Virginia

其他  頂部
emilyssn
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 10791
精華 0
積分 214
帖子 232
閱讀權限 30
註冊 2010-6-24
回復 #1 Virginia 的帖子

做環保為地球為將來的人類, 大家一起努力

其他  頂部
cecilia
高級會員
Rank: 4



UID 22
精華 0
積分 808
帖子 304
閱讀權限 50
註冊 2007-6-23
好多人都貪方便,唔理三七廿一,唔要的嘢就當垃圾,其實當中有唔少是可回收的有用東西。只要大家肯花少少時間,將唔要的嘢分類才棄置,堆填區就可延遲爆滿。二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路6E5i9X;h0M!j3d.^0U(O
讚成政府按垃圾數量徵收垃圾費。

其他  頂部
uncoolcool
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 7450
精華 0
積分 324
帖子 299
閱讀權限 30
註冊 2010-1-6
我個女整係記得膠樽要分類

其他  頂部
Virginia
高級會員
Rank: 4


UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
回復 #4 uncoolcool 的帖子

其實無所謂的.  慢慢來啦. 一定得的 , 最重要的是從中明白箇中道理 . (環保是需要我們自己去實行的)
2E1`*U7b,?9F M!R D0~YL.香港
0\ `,G*g/l;Y1A;p5T我兩兒也是從小學習.   要時間的.YL.香港-a8h8G9f;M'[)c
努力!!
0a#F7w2d!T;a8Y6J(~'n元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, YL.香港){1u$z!D,_9_+u!d
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, :k2l#B-G*W3m
Virginia

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 17:08

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver