標題: 市道真係咁差嗎?
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20


QUOTE:
原帖由 小獅拉 於 2009-6-3 23:42 發表 二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路0H%g&x(d;Z*A!h:R6M
唉......冇辦法啦,而家有成十幾萬人失業,真係工"簡"人,我都係想搵份寫字樓工啫,仲難過登天,真係唔知可以點

www.y1.hk!g \;D9U3d7B
想自食其力都咁難 攪邊科啊 隱公 都唔知等到幾時 真係好恐怖

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
情況都唔係咁嚴重啫!!!!/r)B2b+C$X4r1t
我比人炒左之後都有去搵工, 雖然E+仲未搵到工做,
,g#~%U0D7F2W2z1i1^但都有公司請我, 衹係我覺得條件唔係咁理想(係差),
0n#I6h G6m,Dwww.y1.hk先至再諗下先, 唔做住, 想再搵份好D條件先做.
,_*O9I%h1w2nwww.y1.hk係, 市道係真係差左好多, 人工平左好多,
!N2d*f4}(G.|返工時間長左, 可能工作量仲大左 (因一日未上工都唔知工作量大唔大)8K1_!E2V.`;K%b4B.x
但如果你一定要搵份工黎糊口, 咩都唔介意做,
$^1?.q:}/k {:F*X#V&V1D又冇話搵唔到野做既!!!! 香港地係唔會餓死人架!!!!元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 4J)y"j6]:v;@&D
衹有懶死人架咋!!! 唔好咁灰心啦!!! 明天會更好麻!!!

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20


QUOTE:
原帖由 onefree 於 2009-6-17 02:36 發表 www.y1.hk(g!L3})Z!n$S'U
情況都唔係咁嚴重啫!!!!www.y1.hk,b5?'D+S&B C.h J
我比人炒左之後都有去搵工, 雖然E+仲未搵到工做,元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 0A/b$?.l)J
但都有公司請我, 衹係我覺得條件唔係咁理想(係差),
9W&N:{-L3e;b6j's先至再諗下先, 唔做住, 想再搵份好D條件先做.二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路3g/_4N%^6Z;S2~
係, 市道係真係差左好多, 人工平左好多,8d'o2C `/X&|$l$L/[
返 ...

YL.香港4p#\;E7l7Z)V
你就好啦,我根本就無工見,你後生機會大把

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
回復 #18 藍草堂 的帖子

我都唔係幾後生架啦!!!!
$C2h%a;e6t7a/Twww.y1.hk衹係我做工要求唔係幾高咋,
2A.Z0U(q#Y元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 其實衹要肯做, 唔怕辛苦,
-R6G8y5b"R)C+l.e7b8j,w二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路一定可以搵到工做架

其他  頂部
vvt
新手上路
Rank: 1



UID 2913
精華 0
積分 34
帖子 40
閱讀權限 10
註冊 2009-5-3
我覺得,海嘯後遺症衣家先開始浮現。
/Z#h1s5n"e.J.a:Z,zwww.y1.hk雖然,海嘯黎既時候,有好多公司倒閉 / 裁員。
;C3`:C!o;g!x(O但果時 d 公司只係借勢o者。
9o/E;@)\6m1w'k:a9h%c$~ U元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 最近,我接觸既公司,訂單不足,開始捱唔住,開始裁員 / 面臨倒閉。
%i%d7~*J'}9W0p二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路其實,響 d 街度,人流都少左啦,做零售既朋友都話好淡靜。1t#Z!a'Y'z7n'P/a
市道係好 / 差?大家心裡有數吧。YL.香港9L$I$O2k7x*x
無論如何,大家也要抱樂觀態度面對!

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
回復 #20 vvt 的帖子

我都好同意你既睇法, 市道係真係差左好多, 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 6E'm5d-T4e'O+a
但真係要抱持樂觀既態度去面對一切順 / 逆境.二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路)J%M5m L'p4~
與其係度自怨自艾, 倒不如積極樂觀咁面對困境!!!YL.香港!k;J H&w4V;t
始終你都係要面對生活, 係咪!!!
1D;[5W/g(n5K2}7v我今年37歲, 已經踏入中年, 剛比人裁員裁左出黎, 想再搵工做都較為困難,二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路2k:K$h2}#w6F4s
但屋企有兩個小朋友, 一個剛剛一歲, 另一個係讀緊要交貴學費既幼稚園,二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路&O6S8}7I-r)W V-}-q4X
雖然老公有工做, 但衹係一般普通打工仔, 搵得唔多,
8X)E"p7R&E"t'N:f元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 所以兩夫婦都要做野先可以支持到屋企開支,
;m9\5N5{;T&@.b8jwww.y1.hkE+我冇野做, 家中小左一份收入, 對我既家庭黎講都影響好大,
+x$I#B ?$D9m0\www.y1.hk但我依然係好積極, 抱住輕鬆樂觀既態度去找工做,
6w!?/N1z9K4J6`;]元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 市度唔好咪賺小D羅, 總之夠開飯咪得LAW!!二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路9w+c)k1z1N4e&T&v
我呢D咁既中女都唔怕冇野做, 更何況D後生仔女?
$m*w+s$`#^3S&~元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 唔使咁灰WO, 放心WO, 香港地衹要你肯做, 唔會餓死人既,
5E$~1a%A6P*^-_9Iwww.y1.hk個勞動市場都係要運作既, 問題係你肯唔肯放底要求, 搵小D啫!
3?-r(g"k;c S i%|
0W,i-O:Y/S!A9r+[*i4e(W'DYL.香港[ 本帖最後由 onefree 於 2009-6-25 00:25 編輯 ]

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20
我就有另一種睇法, 市道係唔好,之前要郁人個D公司,唔係完全借意,有D真係公司細,銀行唔借錢,一定死,有D睇唔到前景, 快刀斬亂麻;當然又有無良僱主啦.金融風暴後遺症有幾波,要幾耐完全睇美國泡沫消費幾時甦醒.
8B,A7x,f'w9B5Zwww.y1.hk元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 2r%u9l.}9e3L-N
黎個環境好多再搵野做,都已經放底自己了,之不過一個做開寫字樓工的人走去做樓面,唔知茶餐廳老板會唔會請?不過請我都唔識做. 寧可去超市做收銀 好過.7P;N'y+v;| V2c,Q
#e+|,s$c;@+L0{
努力佐D野,係你就係你, 平常心嘍.

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
回復 #22 藍草堂 的帖子

唔!!!!! 我都好同意你既睇法!!!!*y#Q5_(^0Q
真係要平常心咁去面對眼前既問題先得既!!!!
;R.v h1^)]7O9a+`7O$U*}/Q7v0J元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 財不入急門丫麻!!!!
;K6s(m'[$[#RYL.香港我都搵到野做LU!!! 不過未咁快上工,
2w4d6p F1c!E&Y5UYL.香港到7月中先上工, 係就係人工少左千零二千蚊, YL.香港%]-@(_3K:W:{#s7V
不過唔緊要WO, 夠生活咪得LAW!
'L C8}+P.O3E)Z(g元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
8W4v:_#D!U8\"J!Z[ 本帖最後由 onefree 於 2009-6-30 01:23 編輯 ]

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20


QUOTE:
原帖由 onefree 於 2009-6-30 01:21 發表 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, "x(h.c;A1i#C2b
唔!!!!! 我都好同意你既睇法!!!!
(g!f!Z!u;Q*\www.y1.hk真係要平常心咁去面對眼前既問題先得既!!!!(R!h(n3a*n T)q
財不入急門丫麻!!!!www.y1.hk%w6t)|:K(L)h(o%T0o-R)Y4M,T
我都搵到野做LU!!! 不過未咁快上工,元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, +F-D5|3E9o-}8]
到7月中先上工, 係就係人工少左千零二千蚊, 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, %B(t+U8Y)b7J-G#x,g-l
不過唔緊要WO, 夠生活咪得LAW!:love ...

2I4t9p4X)M"C5h

;l7A#j!\%l,n5g3U!x恭喜晒! 咁快有著落,7月中返都好,知道幾時返,黎2個星期真係可以當放假.

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
回復 #24 藍草堂 的帖子

THANKS!!!!

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 20:47

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver